Колеги, може ли някой да обясни смисъла и причината за появата на следната грешка:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Благодаря предварително!



Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal: Implausible Signal
Possible Symptoms:
-Malfunction Indicator Light (MIL) active
-Engine Pre-Heating inoperative
Possible Causes:
-Wiring from/to Generator faulty
-Voltage Regulator faulty
-Generator faulty
Possible Solutions:
-Check Wiring from/to Generator
-Check Voltage Regulator
-Check Generator
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Loa
Krasi написа:Колеги, може ли някой да обясни смисъла и причината за появата на следната грешка:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Благодаря предварително!
синът ми tonkata82 имаше същата грешка ikaza слаба комуникация /връзка/ с генератора....той предполага че се е получила когато пали мотора със сжален ремък на генератора за разни прожерки и след изчистжане на грещката пожече на се появява
ж=в
Благодаря на отзовалите се!
Мисля че съм прегледал всички изброени неща.
Има ли някакъв горен праг на напрежението над който се набива тая грешка?
Възможно ли е да е от някаква механична повреда на генератора /лагери например/?
Мисля че съм прегледал всички изброени неща.
Има ли някакъв горен праг на напрежението над който се набива тая грешка?
Възможно ли е да е от някаква механична повреда на генератора /лагери например/?
Последна промяна от Krasi на Пет 21 ное 2008 22:15, променено общо 1 път.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Що приказвате глупости незнам
Може да е от механична повреда на генератора, но само при условие , че тя е довела до електрически промени ( в случая липса на зараждане или презареждане на генератора). По същата логика, може да е от ремъка, а на генератора нищо да му няма. Нали се сещате , че компа няма как да види дали Ви е сринат лагер, докато това не доведе до лош контакт в колектора или до триене ротор-статор, докато напълно се скапе генератора и в крайна сметка не промени напрежението си на зареждане. Както горе dani цитира първо провери следното:
Напрежение на зараждане при ниски обороти и включени фарове (мин13,8 макс14,2). Стойностите трябва да се запазят и при продължително задържане на обороти над 2500rpm (имай на предвид , че акумолатора си е един голям кондензатор, така , че стойностите "лазят" бавно нагоре ! Яко всичко това е ОК , провери си електрическите връзки на кабелите около генератора (при определени условия , може да губят временно "добър контакт" ) И не на последно място , виж да не ти преплъзва ремъка! май много се отплеснах

Може да е от механична повреда на генератора, но само при условие , че тя е довела до електрически промени ( в случая липса на зараждане или презареждане на генератора). По същата логика, може да е от ремъка, а на генератора нищо да му няма. Нали се сещате , че компа няма как да види дали Ви е сринат лагер, докато това не доведе до лош контакт в колектора или до триене ротор-статор, докато напълно се скапе генератора и в крайна сметка не промени напрежението си на зареждане. Както горе dani цитира първо провери следното:
Напрежение на зараждане при ниски обороти и включени фарове (мин13,8 макс14,2). Стойностите трябва да се запазят и при продължително задържане на обороти над 2500rpm (имай на предвид , че акумолатора си е един голям кондензатор, така , че стойностите "лазят" бавно нагоре ! Яко всичко това е ОК , провери си електрическите връзки на кабелите около генератора (при определени условия , може да губят временно "добър контакт" ) И не на последно място , виж да не ти преплъзва ремъка! май много се отплеснах

хмм...и при мен я има тази грешка. Онзи ден закачих колата на компютър в един сервиз и ми даде същата грешка, както колегата горе. Та и още една, за климатика 00532 007. Доколкото разбрах захранващия ток е бил прекалено слаб, низък. И аз се чудя откъде и как да го разреша. Но ще ходя така или иначе скоро да премерят зареждането от динамото, надявам се да се покаже проблема.
- marttyy
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
- Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
- Двигател:
- Местоположение: Драгоман
Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...
При мен е същата гешка и не мога да разбера какво му е на динамото . А не може и да се изтрие
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...
Темата е стара ама да се разпиша и аз - още един със същата грешка.Изнервя ме адски много.При мен обаче о 6 свещи за подгряване вчера разбрах че не бачка нито ена (и се чудих що зор пали
).Като ги сменя пак ще проверя.

Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...
Мисля, че едва ли тази грешка е от свещите
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...
Да споделя и моя опит:
Ето я моята грешка
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
Притесняваше ме, че генератора зарежда с 14.8V при включени фарове и парно и си направих усилието да сменя регулаторчето. Сега зареждането става с 14.1V без консуматори, 14.0V при включени фарове и парно и 13.9V, ако включа и подгрева на задното стъкло и огледалата. След смяната на регулатора и чистене на грешките, горепосочената не се е появявала повече.
Ето я моята грешка
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
Притесняваше ме, че генератора зарежда с 14.8V при включени фарове и парно и си направих усилието да сменя регулаторчето. Сега зареждането става с 14.1V без консуматори, 14.0V при включени фарове и парно и 13.9V, ако включа и подгрева на задното стъкло и огледалата. След смяната на регулатора и чистене на грешките, горепосочената не се е появявала повече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта