Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...

Мнениеот Krasi » Пон 17 ное 2008 16:26


Колеги, може ли някой да обясни смисъла и причината за появата на следната грешка:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 17 ное 2008 18:36


01117 - Generator Terminal DF Load Signal: Implausible Signal

Possible Symptoms:
-Malfunction Indicator Light (MIL) active
-Engine Pre-Heating inoperative

Possible Causes:
-Wiring from/to Generator faulty
-Voltage Regulator faulty
-Generator faulty

Possible Solutions:
-Check Wiring from/to Generator
-Check Voltage Regulator
-Check Generator


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Loa

Мнениеот kiko946 » Пон 17 ное 2008 18:50


Krasi написа:Колеги, може ли някой да обясни смисъла и причината за появата на следната грешка:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Благодаря предварително!

синът ми tonkata82 имаше същата грешка ikaza слаба комуникация /връзка/ с генератора....той предполага че се е получила когато пали мотора със сжален ремък на генератора за разни прожерки и след изчистжане на грещката пожече на се появява
ж=в


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пет 21 ное 2008 12:04


Благодаря на отзовалите се!
Мисля че съм прегледал всички изброени неща.
Има ли някакъв горен праг на напрежението над който се набива тая грешка?

Възможно ли е да е от някаква механична повреда на генератора /лагери например/?

Последна промяна от Krasi на Пет 21 ное 2008 22:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Пет 21 ное 2008 12:22


Krasi написа:Възможно ли е да е от някаква механична повреда на генератора /лагери например/?


А защо не!!!Все пак е от желязо. :wink:


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пет 21 ное 2008 22:18


PESHERLAN написа:
Krasi написа:Възможно ли е да е от някаква механична повреда на генератора /лагери например/?


А защо не!!!Все пак е от желязо. :wink:


Благодарско Пешерлански :D


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Съб 22 ное 2008 10:52


Що приказвате глупости незнам :evil:
Може да е от механична повреда на генератора, но само при условие , че тя е довела до електрически промени ( в случая липса на зараждане или презареждане на генератора). По същата логика, може да е от ремъка, а на генератора нищо да му няма. Нали се сещате , че компа няма как да види дали Ви е сринат лагер, докато това не доведе до лош контакт в колектора или до триене ротор-статор, докато напълно се скапе генератора и в крайна сметка не промени напрежението си на зареждане. Както горе dani цитира първо провери следното:
Напрежение на зараждане при ниски обороти и включени фарове (мин13,8 макс14,2). Стойностите трябва да се запазят и при продължително задържане на обороти над 2500rpm (имай на предвид , че акумолатора си е един голям кондензатор, така , че стойностите "лазят" бавно нагоре ! Яко всичко това е ОК , провери си електрическите връзки на кабелите около генератора (при определени условия , може да губят временно "добър контакт" ) И не на последно място , виж да не ти преплъзва ремъка! май много се отплеснах :roll:


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Съб 22 ное 2008 12:08


хмм...и при мен я има тази грешка. Онзи ден закачих колата на компютър в един сервиз и ми даде същата грешка, както колегата горе. Та и още една, за климатика 00532 007. Доколкото разбрах захранващия ток е бил прекалено слаб, низък. И аз се чудя откъде и как да го разреша. Но ще ходя така или иначе скоро да премерят зареждането от динамото, надявам се да се покаже проблема.


Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...

Мнениеот marttyy » Чет 12 фев 2009 12:54


При мен е същата гешка и не мога да разбера какво му е на динамото . А не може и да се изтрие


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 22 дек 2009 10:27


Темата е стара ама да се разпиша и аз - още един със същата грешка.Изнервя ме адски много.При мен обаче о 6 свещи за подгряване вчера разбрах че не бачка нито ена (и се чудих що зор пали :lol: ).Като ги сменя пак ще проверя.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...

Мнениеот Krasi » Сря 23 дек 2009 9:50


Мисля, че едва ли тази грешка е от свещите


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Питане за ВАГ КОМ грешка 01117-Generator Terminal DF Load...

Мнениеот ceci4 » Сря 24 фев 2010 21:10


Да споделя и моя опит:
Ето я моята грешка
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal

Притесняваше ме, че генератора зарежда с 14.8V при включени фарове и парно и си направих усилието да сменя регулаторчето. Сега зареждането става с 14.1V без консуматори, 14.0V при включени фарове и парно и 13.9V, ако включа и подгрева на задното стъкло и огледалата. След смяната на регулатора и чистене на грешките, горепосочената не се е появявала повече.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 64 госта