Подмяна реле-регулатор Б4 1.9 ТДИ
Подмяна реле-регулатор Б4 1.9 ТДИ
Здравейте, колеги! Закупих си нов акумулатор и отидох да ми заверят гаранцията.В сервиза ми измериха 14,56 V напрежение на зареждане,без вкл. фарове и др. консуматори .При вкл. всички пада до 14,3/14,4 V . Kазаха да подменя реле-регулатора,че напрежението било високо и може след време да скапе акумулатора. Опитах се да го подменя сам, но не мога да демонтирам капачката на алтернатора, под която се намира реле-регулатора.Оглеждах отвсякъде, но не можа да ми дойде идея как да сваля капака. Молбата ми е ако някой вече се е сблъсквал с подобен проблем,да сподели мнение. Алтернатора е BOSCH 120 A, АКУ-то е 75 Аh.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=107807
На тея от сервиза им прати много поздрави. Карай и си свиркай.Заряда ти е перфектен.
На тея от сервиза им прати много поздрави. Карай и си свиркай.Заряда ти е перфектен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 38 госта