Подмяна реле-регулатор Б4 1.9 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vesonik
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом

Подмяна реле-регулатор Б4 1.9 ТДИ

Мнениеот vesonik » Нед 23 ное 2008 12:24


Здравейте, колеги! Закупих си нов акумулатор и отидох да ми заверят гаранцията.В сервиза ми измериха 14,56 V напрежение на зареждане,без вкл. фарове и др. консуматори .При вкл. всички пада до 14,3/14,4 V . Kазаха да подменя реле-регулатора,че напрежението било високо и може след време да скапе акумулатора. Опитах се да го подменя сам, но не мога да демонтирам капачката на алтернатора, под която се намира реле-регулатора.Оглеждах отвсякъде, но не можа да ми дойде идея как да сваля капака. Молбата ми е ако някой вече се е сблъсквал с подобен проблем,да сподели мнение. Алтернатора е BOSCH 120 A, АКУ-то е 75 Аh.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 23 ное 2008 12:28


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=107807
На тея от сервиза им прати много поздрави. Карай и си свиркай.Заряда ти е перфектен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта