След смяна на тампон вибрации в купето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tomi72
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 31 май 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

След смяна на тампон вибрации в купето

Мнениеот tomi72 » Пон 24 ное 2008 19:16


Колеги вчера смених предния тампон на двигатела и се получиха вибрации в купето колата е Голф 1.6ТД.От какво може да е?




Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пон 24 ное 2008 19:18


Тампон менте ?


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Пон 24 ное 2008 19:52


Scarchu написа:Тампон менте ?


Ти е отговорил колегата и аз така мисля.

Последна промяна от Golf_Bora на Сря 26 ное 2008 8:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Пон 24 ное 2008 22:59


Новите тампони са по-твърди от оригиналните.И при мен тресе.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 23:09


Вече никой не знае какво купува!Оригиналния тампон е мн по мек от тея дето ги продават в БГто!Спомням си когато смених за пръв път на моята дизеларка как всичко се разтресе в колата-искаше ми се да сложа скъсания!Ще станем фенове на автоморгите маи! :lol:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 25 ное 2008 8:05


Колкото и да не ви се вярва има си тънкост при смяната на тампони. Не е просто 4 болта !
Най добрият вариант е след като отхлабите старият тампон само от ЕДНАТА страна (към купето или към двигателят), да повдигнете двигателят отдолу с крик, докато главите на болтовете застанат на същото място където са били. След това развивате всички болтове и сменята тампона. След като вече е късно....пробвай с отхлабване, повдигане на двигателя , стягане и така няколко пъто докато налучкаш правилното място, така че всички тампони да носят равномерно натоварване, а не някой да е напрегнат докрай !


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 25 ное 2008 8:46


Dobromirski написа:Колкото и да не ви се вярва има си тънкост при смяната на тампони. Не е просто 4 болта !
Най добрият вариант е след като отхлабите старият тампон само от ЕДНАТА страна (към купето или към двигателят), да повдигнете двигателят отдолу с крик, докато главите на болтовете застанат на същото място където са били. След това развивате всички болтове и сменята тампона. След като вече е късно....пробвай с отхлабване, повдигане на двигателя , стягане и така няколко пъто докато налучкаш правилното място, така че всички тампони да носят равномерно натоварване, а не някой да е напрегнат докрай !


Колега, стана ми интересно твоят метод, но не успях да ти проследя мисълта. При колегата така както го е обяснил, най-вероятно двигателя лежи върху тампона .... А при мен при всички положения трябва да повдигна двигателя на крик, но не осмислям какво точно трябва после да гоня при положение, че ако не напасна височината ще се навият на криво болтовете...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 25 ное 2008 8:54


99% е от тампона,навсякъде се продават турски боклуци ! За двигател и скорости тампони взимам САМО от официалния вносител за марката ! Ял съм го и аз това дърво като карах Г2 и сменях тампон /от магазин/!


Потребителски аватар
tomi72
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 31 май 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tomi72 » Вто 25 ное 2008 18:19


Мерси колеги за отговорите . Той ще си тресе аз ще си карам и това е. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 25 ное 2008 19:11


Колкото и да не ви се вярва има си тънкост при смяната на тампони. Не е просто 4 болта !
Най добрият вариант е след като отхлабите старият тампон само от ЕДНАТА страна (към купето или към двигателят), да повдигнете двигателят отдолу с крик, докато главите на болтовете застанат на същото място където са били. След това развивате всички болтове и сменята тампона. След като вече е късно....пробвай с отхлабване, повдигане на двигателя , стягане и така няколко пъто докато налучкаш правилното място, така че всички тампони да носят равномерно натоварване, а не някой да е напрегнат докрай !


С други думи да се центрира да не се получава осукване на иначе новия тампон!Това обаче тръдно може да се прави щото отгоре има чоп и като се вката оста на тампона има мн малко ход,за отдолу е мн трудно да наместваш каквото и да е-и там същата работа,един 6мм болт и основния!Остава вариант да се търси по малко менте сред ментетата! :lol:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 25 ное 2008 20:32


Хммм, честно казано при голфа си нямам и идея как саограничени тампоните. На сеата обаче (който си е Г4) тампона може да се мандахерца поне 4-5 мм в отворите на болтовете, което си е около 50% от нормалната деформация в тампона. Преди година свалях кутия и в бързината не отделих достатъчно внимание на тампона. Резултата беше, повече шум в купето, да не говорим че се усещаха вибрации , които при определени обороти се "виждаха" в огледалото за обратно виждане. Просто разхлабих тампона и го преместих с 3мм (там където се бяха отбелязали болтовете от преди) и нещата КОРЕННО се промениха ! (говоря за 3мм преместване)
Та идеята ми е , че тампона има еластична зона, и ако е предварително "натегнат" той просто не може да поема вибрациите. Двигателят трябва да се носи от 3-те тампона равномерно , а не да виси на 1 тампон, а другите само да го придържат ! Ако тампоните ти не са фиксирани , и имат възможност за "настройка" най-добре разхлаби всичките, повдигни двигателят така , че нито един да не е в крайно положение (двигателят да е в "безтегловност" спрямо купето на колата) , затегни ВСИЧКИ тампонии и си готов.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Сря 26 ное 2008 18:29


Добромирски, направо ме вкара в размисли! Сега нямам търпение да дойде утре да си поиграя с мойте тампони!


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Сря 26 ное 2008 19:20


Ами да.....именно това искам да кажа!Така да се намести че да не се напъва настрани а само двигателя да го натиска надолу!В оригиналните тампони има нещо като гел - мн ми е интересно в тея дето ги продават за оригинални дали има нещо?

П.С На голф2 всички тампони са фикситани с чопове и имат мн малко регулиращи луфтове.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта