След смяна на тампон вибрации в купето
След смяна на тампон вибрации в купето
Колеги вчера смених предния тампон на двигатела и се получиха вибрации в купето колата е Голф 1.6ТД.От какво може да е?
Scarchu написа:Тампон менте ?
Ти е отговорил колегата и аз така мисля.
Последна промяна от Golf_Bora на Сря 26 ное 2008 8:25, променено общо 1 път.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Колкото и да не ви се вярва има си тънкост при смяната на тампони. Не е просто 4 болта !
Най добрият вариант е след като отхлабите старият тампон само от ЕДНАТА страна (към купето или към двигателят), да повдигнете двигателят отдолу с крик, докато главите на болтовете застанат на същото място където са били. След това развивате всички болтове и сменята тампона. След като вече е късно....пробвай с отхлабване, повдигане на двигателя , стягане и така няколко пъто докато налучкаш правилното място, така че всички тампони да носят равномерно натоварване, а не някой да е напрегнат докрай !
Най добрият вариант е след като отхлабите старият тампон само от ЕДНАТА страна (към купето или към двигателят), да повдигнете двигателят отдолу с крик, докато главите на болтовете застанат на същото място където са били. След това развивате всички болтове и сменята тампона. След като вече е късно....пробвай с отхлабване, повдигане на двигателя , стягане и така няколко пъто докато налучкаш правилното място, така че всички тампони да носят равномерно натоварване, а не някой да е напрегнат докрай !
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Dobromirski написа:Колкото и да не ви се вярва има си тънкост при смяната на тампони. Не е просто 4 болта !
Най добрият вариант е след като отхлабите старият тампон само от ЕДНАТА страна (към купето или към двигателят), да повдигнете двигателят отдолу с крик, докато главите на болтовете застанат на същото място където са били. След това развивате всички болтове и сменята тампона. След като вече е късно....пробвай с отхлабване, повдигане на двигателя , стягане и така няколко пъто докато налучкаш правилното място, така че всички тампони да носят равномерно натоварване, а не някой да е напрегнат докрай !
Колега, стана ми интересно твоят метод, но не успях да ти проследя мисълта. При колегата така както го е обяснил, най-вероятно двигателя лежи върху тампона .... А при мен при всички положения трябва да повдигна двигателя на крик, но не осмислям какво точно трябва после да гоня при положение, че ако не напасна височината ще се навият на криво болтовете...
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колкото и да не ви се вярва има си тънкост при смяната на тампони. Не е просто 4 болта !
Най добрият вариант е след като отхлабите старият тампон само от ЕДНАТА страна (към купето или към двигателят), да повдигнете двигателят отдолу с крик, докато главите на болтовете застанат на същото място където са били. След това развивате всички болтове и сменята тампона. След като вече е късно....пробвай с отхлабване, повдигане на двигателя , стягане и така няколко пъто докато налучкаш правилното място, така че всички тампони да носят равномерно натоварване, а не някой да е напрегнат докрай !
С други думи да се центрира да не се получава осукване на иначе новия тампон!Това обаче тръдно може да се прави щото отгоре има чоп и като се вката оста на тампона има мн малко ход,за отдолу е мн трудно да наместваш каквото и да е-и там същата работа,един 6мм болт и основния!Остава вариант да се търси по малко менте сред ментетата!

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Хммм, честно казано при голфа си нямам и идея как саограничени тампоните. На сеата обаче (който си е Г4) тампона може да се мандахерца поне 4-5 мм в отворите на болтовете, което си е около 50% от нормалната деформация в тампона. Преди година свалях кутия и в бързината не отделих достатъчно внимание на тампона. Резултата беше, повече шум в купето, да не говорим че се усещаха вибрации , които при определени обороти се "виждаха" в огледалото за обратно виждане. Просто разхлабих тампона и го преместих с 3мм (там където се бяха отбелязали болтовете от преди) и нещата КОРЕННО се промениха ! (говоря за 3мм преместване)
Та идеята ми е , че тампона има еластична зона, и ако е предварително "натегнат" той просто не може да поема вибрациите. Двигателят трябва да се носи от 3-те тампона равномерно , а не да виси на 1 тампон, а другите само да го придържат ! Ако тампоните ти не са фиксирани , и имат възможност за "настройка" най-добре разхлаби всичките, повдигни двигателят така , че нито един да не е в крайно положение (двигателят да е в "безтегловност" спрямо купето на колата) , затегни ВСИЧКИ тампонии и си готов.
Та идеята ми е , че тампона има еластична зона, и ако е предварително "натегнат" той просто не може да поема вибрациите. Двигателят трябва да се носи от 3-те тампона равномерно , а не да виси на 1 тампон, а другите само да го придържат ! Ако тампоните ти не са фиксирани , и имат възможност за "настройка" най-добре разхлаби всичките, повдигни двигателят така , че нито един да не е в крайно положение (двигателят да е в "безтегловност" спрямо купето на колата) , затегни ВСИЧКИ тампонии и си готов.
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ами да.....именно това искам да кажа!Така да се намести че да не се напъва настрани а само двигателя да го натиска надолу!В оригиналните тампони има нещо като гел - мн ми е интересно в тея дето ги продават за оригинални дали има нещо?
П.С На голф2 всички тампони са фикситани с чопове и имат мн малко регулиращи луфтове.
П.С На голф2 всички тампони са фикситани с чопове и имат мн малко регулиращи луфтове.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 43 госта