Съединител на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Tedo-
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Съединител на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ

Мнениеот Tedo- » Сря 26 ное 2008 18:19


да питам къде нормално трябва да отделя съединителя на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ ?
На мен ми се вижда височко /над средата на хода/

Питах един специалист, той вика "като започнат да не влизат скоростите, тогава се сменя"




Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Сря 26 ное 2008 19:54


доколкото знам при б5 и б5.5 саединителя е нормално да отделя почти горе . и моя горе си отделя от как съм я купил колата вече година и половина


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Съединител на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ

Мнениеот Lisho » Сря 26 ное 2008 20:02


Tedo- написа:да питам къде нормално трябва да отделя съединителя на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ ?
На мен ми се вижда височко /над средата на хода/

Питах един специалист, той вика "като започнат да не влизат скоростите, тогава се сменя"

При мен даже е по-зле.Превключва в най-горната част.
И на мен ми казаха - карай докато започне да пребуксува. Първоначално на 5, а после и на по-ниски предавки.Лошото е, че съединителя свършва отведнъж поне на старата ми Пасатка стана така и останах на пътя.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Сря 26 ное 2008 20:41


И моя отделя горе, но не и най -горе. Да пуснем една анлетка, да видим какъв ще е резултата?


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Сря 26 ное 2008 23:00


Отделянето горе е индикация за износен съединител. Трудното натискане на педала също.

Ако не боксувате не го сменяйте - има голяма вероятност да ви се наложи и смяна на маховик.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 27 ное 2008 0:36


вси4ки ФВ не само пасат с хидравли4ен съединител след 94г отделят ГОРЕ -това е нормално


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 27 ное 2008 9:00


niks76 написа:вси4ки ФВ не само пасат с хидравли4ен съединител след 94г отделят ГОРЕ -това е нормално


Всички така разправят, обаче моят Голф ('96, АФН) отделя малко под средата. Съединителя е нов, помпите са нови и добре обезвъздушени (с компресор), но си отделя доста ниско. Не, че ми е проблем - просто споделям.


Потребителски аватар
Tedo-
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tedo- » Чет 27 ное 2008 9:24


аз моя го купих от първи собственик в Мюнхен /колега на брат ми/ и беше на 57000км и пак така отделяше /височко/... Вече 40 000км никаква промяна... Ако е бил износен, досега да беше свършил...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 27 ное 2008 19:16


Tedo- написа:аз моя го купих от първи собственик в Мюнхен /колега на брат ми/ и беше на 57000км и пак така отделяше /височко/... Вече 40 000км никаква промяна... Ако е бил износен, досега да беше свършил...


Как да свърши бе колега,на тия килметри тамън се е разработил :)) Трябва много зверски да се кара за да се скапе преди 200 000км !


Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 324
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
Двигател:
Местоположение: DK

Мнениеот mopowah » Чет 27 ное 2008 21:44


Ай дано да си прав :D


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Чет 27 ное 2008 22:19


Не искам да споря, защото нямам достатъчно задълбочени знания в областта.
Просто ще споделя личните си впечатления.
Миналата седмица сменях маховик и съдинител. Преди смяната съединителя оделяше високо горе и педала беше твърд. След смяната съединителя отделя към средата, педала стана много лесен за натискане.
Може би, това че съм е с Torsen има връзка...


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Съб 29 ное 2008 21:57


jas написа:Не искам да споря, защото нямам достатъчно задълбочени знания в областта.
Просто ще споделя личните си впечатления.
Миналата седмица сменях маховик и съдинител. Преди смяната съединителя оделяше високо горе и педала беше твърд. След смяната съединителя отделя към средата, педала стана много лесен за натискане.
Може би, това че съм е с Torsen има връзка...

Понеже съм със същия Пасат, би ли казал цена за тази операция?


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Пон 01 дек 2008 0:01


маховик 1105 лв
болт с цилиндрична глава (общо 6 бр. х 4.60лв.) 27,60лв
притискателен диск 203лв
феродов диск 196лв.
лагер аксиален 45лв.
семеринг 87лв.
смяна заден семеринг колянов вал 30лв.
смяна маховик 20лв.
смяна съединител 462лв.


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Пон 01 дек 2008 2:12


Дръвце идва, над 2 бинки . . . :(


Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 324
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
Двигател:
Местоположение: DK

Мнениеот mopowah » Пон 01 дек 2008 13:03


fuck :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: sklimoto, w_smith и 41 госта