
за картер на 1.9тди
- joretovv
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за картер на 1.9тди
Колеги здравеите.Като погледнах днес под колата и видях масло под кората,беше капало и на земята малко,та предполагам,че отново е спукан ш....... картер.Кажете някои магазин в които знаете,че има в наличност въпросният картер за голф4 тди AHF мотора.Много ще съм ви благодарен за помоша,ако има и цени и нещо телефон
или поне адрес.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- joretovv
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги,колата е гти испълнение със спортно окачване и на всяка неравност която е по голяма се влачи кората.Преди няколко месеца го свалях картера за да го лепят(бях в испания с него и тъпите испанци ми спукаха картера на пробката като отидох да ми сменят маслото).Нямам гарнитура на картера,има само силикон и нямаше проблеми допреди 1-2 дни.Тогава видях в гаража,че има малко петънце от масло и сега незнам кога да свалям кората за да видя пораженията.Много кофти се сваля кората без да имаш канал,а пък и разтоянието от нея до земята е има няма 10см.Вече ми се ще да махам тези пружини и да слагам нормални,наистина е голям кеф по завоите и по хубави пътища да го караш по агресивно,но като доиде този момент с картера направо се побърквам.


- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здр
на мене ми беше спукан картера на външно не се виждаше свалих го и имаше много леки пукнатини завариха го и ми го сложиха но не знам какъв силикон са му сложили за уплътнение и пак протече.Свалих си го сам препоръчаха ми силикон и вече нямам течове от картера. 

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
В много краен случай и то само за временно ограничаване на теча на масло,ако не е голям отвора на картера през който се губи маслото,се забърсва добре с парцал и се намазва със сапун.Но това не е решение,даже и заварката според мен не е изход,защото не се знае кой и как ще я направи.Намиране на читав картер втора ръка и чисто нова гарнитура си е най-доброто решение.
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdr
вече година и половина карам така и нямам ядове,но разбира се това е евтиния вариант.propparo написа:В много краен случай и то само за временно ограничаване на теча на масло,ако не е голям отвора на картера през който се губи маслото,се забърсва добре с парцал и се намазва със сапун.Но това не е решение,даже и заварката според мен не е изход,защото не се знае кой и как ще я направи.Намиране на читав картер втора ръка и чисто нова гарнитура си е най-доброто решение.

- joretovv
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="didodi"]Колега ние вече недям доматите с колците
чували сме за спортно окачване и дори за ГТИ, но ти сам каза че нямаш гарнитура на картера....а трябва да имаш или поне другите ГТИ от полседните 32 години имат гарнитура дори и на картера !!

Колега didodi,какво значи не ядем доматите с колците?Не е задължително навсякъде да се слагат гарнитури,на места има само силикон без никакави гарнитури,както е и случаят с моя алуминиев картер.Както чуваш и другите съпартиици са със силикон не чух някои да казва,че има гарнитура на картера, а пък и не вярвам ако има такава гарнитура да е кои знае колко пари и някои да тръгне да пести от нея.

- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdr
за гарнитура на картера за голф 4 не сам чувал.ако не те е срам питай в някои магазин за авто частиjoretovv написа:didodi написа:Колега ние вече недям доматите с колцитечували сме за спортно окачване и дори за ГТИ, но ти сам каза че нямаш гарнитура на картера....а трябва да имаш или поне другите ГТИ от полседните 32 години имат гарнитура дори и на картера !!
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здр
измий с водоструйка всичко под мотора с обезмаслител покарай няколко дена без да слагаш кората и виж от къде точно тече.joretovv написа:Колеги,както и предполагах е има малка пукнатина на картера,но като свалих кората видях,че има масло и по скоростната кутия и не знам вече.Някои знае ли им проблема на тези скоростни кутии,че на мен вече ми писна от влагане на париииии.


- joretovv
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги,измих картера и скоростите за да видя какво става.Значи картера за сега го залепих със течен метал и няма проблем,а за скоростите ми се струва,че тече от семеринг на полуоската които е на деференцияла.Някои да каже дали е пробвал да лепи картер със тачен метал и какъв е ефекта в по далечен план,получава ли се здраво(за момента се получи,за по натам не знам как ще е)или е само временно.Благодаря ви за съдеиствието! 

- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdr
как така с течен метал картера е алуминиевjoretovv написа:Колеги,измих картера и скоростите за да видя какво става.Значи картера за сега го залепих със течен метал и няма проблем,а за скоростите ми се струва,че тече от семеринг на полуоската които е на деференцияла.Някои да каже дали е пробвал да лепи картер със тачен метал и какъв е ефекта в по далечен план,получава ли се здраво(за момента се получи,за по натам не знам как ще е)или е само временно.Благодаря ви за съдеиствието!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 29 госта