
Не Пали. Помощ?!?! - РЕШЕНО :D
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Не Пали. Помощ?!?! - РЕШЕНО :D
Колеги, отчаян съм, помагайте, от няколко дни не мога да си запаля колата, преди няколко дни съсвсем нормално си отидох на работа с нея, всичко си беше ОК, малко по късно трябваше само да я преместя на др място, качвам се, въртя ключа и в първия момент даде признаци че ще запали, но веднага след това просто стартера продължи да си върти, и до момента е все така, въртя, в началото аха-аха да запали и после стартера продържава да си се върти, но без резултат, със сигурност не е от стартера или акумулатора, пробвах я на дърпане и пак не иска да запали, гледах маркучите за нафтата, всичко си е наред, бушоните са си наред, казаха ми да пробвам реле 109 от гнездо 12, него като го махнах и като дадох на контакт лампата на свещите не свети, като завъртя стартера си върти, но няма никакви признаци да запали, възможно ли е това реле да е причината. Дайте някакви съвети какво да правя, че положението е сериозно, ако някой може да помогне със ВагКом на място тук в Добрич, плащам си всички разходи и почерпки разбира се 

Последна промяна от tih на Нед 16 ное 2008 22:25, променено общо 1 път.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди време и аз си въртях като луд и не пали, и не пали! Оказа се, че е тва нещо (незнам как се казва и за кво е), но за да ми запали колата трябва да е в затворено положение, както на тази снимка
обаче, тоя пустиняк останал отворен и няма палене
Провери го това нещо. Нищо чудно да е от него....а бяха почнали да ми говорят за бендикс и още неразбираеми за мен термини.
обаче, тоя пустиняк останал отворен и няма палене
Провери го това нещо. Нищо чудно да е от него....а бяха почнали да ми говорят за бендикс и още неразбираеми за мен термини.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
При условие, че ти святка лампата за свещите не търси проблема в реле 109.
Провери все пак дали имаш напрежение към ел.клапана.
Допълнително слагана аларма със имобилайзер, който да се ебава.
Но най-много ми клони към изтърване на горивото.
Преди да палиш махни си термостатния клапан на филтъра (едно като Т-ка със 2 маркуча на него) и погледни дали ти е пълен филтъра до горе - да е покрита филтърната хартия.
Провери все пак дали имаш напрежение към ел.клапана.
Допълнително слагана аларма със имобилайзер, който да се ебава.
Но най-много ми клони към изтърване на горивото.
Преди да палиш махни си термостатния клапан на филтъра (едно като Т-ка със 2 маркуча на него) и погледни дали ти е пълен филтъра до горе - да е покрита филтърната хартия.
Luciano написа:Преди време и аз си въртях като луд и не пали, и не пали! Оказа се, че е тва нещо (незнам как се казва и за кво е), но за да ми запали колата трябва да е в затворено положение, както на тази снимка
обаче, тоя пустиняк останал отворен и няма палене
Провери го това нещо. Нищо чудно да е от него....а бяха почнали да ми говорят за бендикс и още неразбираеми за мен термини.
Колега бъркаш ! На първата снимка Клапата е отворена и за това колата ти пали в момента


- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Към колегата Luciano, колега, специални благодарности, евала, точно както каза, това беше проблема, клапана останал затворен и неможе да запали, като го отворих запали от раз, ей направо се побърках, незнаех да плача ли да се радвам ли, сигурно никога нямаше да се сетя че точно там може да е проблема, сега остава въпроса защо е задържал въпросния клапан и това да не се повтаря, както и да е, колега не те знам от къде си, но ако някой ден се видим голямо черпане ще падне
Благодаря на всички колеги, без вас нямаше да се справя 


- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Заяждат понякога да ги .....
и клапите.
На мен също ми се случи веднъж. Проблема обаче се диагностицира веднага , още преди да се отвори капака. Като врътнеш на стартер и след 1-2 оборота двигателят "олеква", пораи това , че няма въздух и не може да вдигне компресия. Стартера почва да върти кат луд , все едно си развил подгревните свещи
. Ех....признавам , че в първият момент си помислих.... Aйдееее.. събрах клапаните в турбичката
Нещата въобще не са толкова лоши. Проблема е, че тя затваря много плътно и съвсем лек филм от мизерии я заклинват.

На мен също ми се случи веднъж. Проблема обаче се диагностицира веднага , още преди да се отвори капака. Като врътнеш на стартер и след 1-2 оборота двигателят "олеква", пораи това , че няма въздух и не може да вдигне компресия. Стартера почва да върти кат луд , все едно си развил подгревните свещи


ifidik написа:следващата крачка е сваляне на смукателите и изчистване.за да блокира тая клапа нямаш представа какво ще видиш вътре
Нещата въобще не са толкова лоши. Проблема е, че тя затваря много плътно и съвсем лек филм от мизерии я заклинват.

- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами...объркал съм кога е затворено и кога отворено
ама както казах грам не разбирам
Важното е, че проблема на колегата е решен и то без грам разходи
Колега махни тая скоба, която се вижда на снимките и почисти вътре.
Малко или много се събират боклуци и пречи на тая джаджа да бачка нормално!
P.S към колегата tih - цветя и бонбони не пия!




Малко или много се събират боклуци и пречи на тая джаджа да бачка нормално!
P.S към колегата tih - цветя и бонбони не пия!



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта