Колеги, днеск по обяди си смених всички филтри и масло и до тук всичко нормално, но след това като ми се наложи да вляза малко над 3000 оборота и турбото ми изключи. От какво може да е това ... доста време не го беше правила. Възможно ли е нещо от новото масло да не е съвсем разработено или нещо подобно. След това не съм я ръчкал над 3000 оборота и не знам дали ще го направи пак. Някакви идеи от какво може да е ?
П.П. Точно преди да изключи турбото усетих че след смяната на горивния филтър колата като че ли върви по леко и май смъкна разхода ( поне по борд )
След смяна на масло и филтри и влизане 3к+ ми изключи турбот
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
С тези ТДИ 110 коня си бихме голяма мечка миналата година по това време имах същия проблем,отстраниха го карам колата само градско ,а последните два месеца даже не беше и карана.Миналата седмица излизах извън града и о чудо на 140 заби направо съм потресен,лошото е че карам само събота и неделя и в града не мога да вдигна повече от 100-120 така че няма да правя нищо за сега пролета ще му мисля.Проверих всичко което мога има си вакуум няма разкачени маркучи ,променливата геометрия се движи като и подам принудително вакуум, Н-75 смятам, че и той си работи при палене и гасене движи геометрията,въздушния филтър е нов направо не знам,а пък и в момента не ми се дават пари май като не ги пържим известно време и спичат.Има ли някаква вероятност да минават в авариен режим при "натскане" при недостатъчно загрял мотор.Дано колегата не се разсърди ,че му пиша в темата, но се оказа, че не съм единствения при който проблема се е появил отново надявам се да намерим трайно решение на проблема.Предния път се беше скапал клапана монтиран върху турбото който задвижва променливата геометрия да не би да има нужда от донастройка,ако някой знае кадърен майстор в Бургас да казва.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Jijo_M колега, не се притеснявай! Нали сме тук за да си помагаме. Всеки който е със сходен проблем може да пише
А аз днес сутринта огледах вакумчетата и не открих нищо разкачено. Мисля днес в по късните часове да го "сритам" малко и да видим дали ще забие пак. kombito-tdi ами не знам дали Вальо се е научил или не, но преди като я оправи до сега нямаше никакви ядове а тая кола се кара юнашката ... Ти каква идея имаш ?

-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Моята кола се оправи още миналата седмица напръсках всички букси по управлението на турбото с ВД-40, пръснах и вътре в Н-75 подадох директно вакуум към задвижващия клапан на променливата геометрия работеше си. Тази седмица я пробвах нормално си набира и не забива явно понеже не беше карана или нещо се е окислило или пък е заяло, но се раздвижи и за сега колата е добре.Форума е супер полезен още миналата година когато се срешнах с този проблем научих много неща за принципа на работа на турбото както и конкретни съвети за този модел, това е голяма база данни в която могат да се открият обяснения и решения на доста проблеми, дано продължава да се развива в този дух.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
кой мъркуч от всичките---тоя от въздушния филтър към турбината или от турбината към всмукателните колектори?ако е втория вариант би трябвало и да ти пуши доста черно при набиране---а при първия мисля че върви без пушаци поради ограничено количество подавано гориво--т.е. много въздух който дебитомера не го отчита и не пуска достатъчно гориво
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
И аз имах същя проблем преди 2 седмици- като смених маслата и филтрите-заби и мина в аваривн режим,и пак и пак..-оказа се че маслото /МОБИЛ 10W40/ Е ПО ТЪНКО и чак клапан N75 е пълен с масло.Просто смених маслото с друга марка-пак 10W40 и всичко си дойде на място.Не ме разбирайте погрешно-не плюя маслото МОБИЛ-може би то си е нормално-а наште коли са с по износени мотори-4 години я карам,за 1-ви път слагам МОБИЛ -за това лесно си намерих проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта