за вечния проблем на TDI-забиването

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

за вечния проблем на TDI-забиването

Мнениеот SACHO7803 » Вто 02 дек 2008 20:33


привет колеги.искам да ви кажа как оправих това гадно забиване и влизане в авариен режим борейки се с него от месеци.първо-по препоръка на майстори смених н75-232лв резултата-колата забива отново второ-чистене на променливата геометрия+чистене на колектори-колата вървеше добре 15дни-на 16-пак заби.трето-пак препоръка от майстори-смяна на дебитомер-180лв-пиербург-пълнител-същата работа--колата забива.четвърто-махане на катализатор--никаква разлика в нищо-пак забива.между другото на диагностика ми казаха че грешката е че турбото пренадува.после по темата на станчев си раздвижих геометрията от лостчето-колата не заби до следващия ден.и последното което направих по указанията на НИКС на който СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ е да удължа лостчето от клапана към геометрията--разхлабих го до пълния му работен ход--беше доста натегнато явно оттам турбината не е успявала да разтовари навреме.та това е колеги-така си реших проблема незнам фабрично ли ги натягат тия турбини или някой си е мислил че като я натегне колата ще върви повече без да знае че за макс.надув има друг болт-който е на корпуса на самата турбина :lol: та това е колеги дано с това да успея да помогна на някой.пак искам да благодаря на НИКС-той ми каза за тая процедура.остана ми проблема с притрисането при спиране но и него ще реша рано или късно-и ще пиша затова откъде идва проблема--несъм като някои колеги ----да знам ама да не казвам-УСПЕХ на всички




Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 02 дек 2008 20:46


Мааааалеееее,то голямо ръсене е паднало! :shock


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 02 дек 2008 21:23


Шибаното претрисане направо ми бърка в здравето :evil: :evil:
Идва ми да я засиля с 200 и да я шибна в некой стълб :lol: образно казано.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: за вечния проблем на TDI-забиването

Мнениеот djdaka » Вто 02 дек 2008 21:35


SACHO7803 написа:привет колеги.искам да ви кажа как оправих това гадно забиване и влизане в авариен режим борейки се с него от месеци.първо-по препоръка на майстори смених н75-232лв резултата-колата забива отново второ-чистене на променливата геометрия+чистене на колектори-колата вървеше добре 15дни-на 16-пак заби.трето-пак препоръка от майстори-смяна на дебитомер-180лв-пиербург-пълнител-същата работа--колата забива.четвърто-махане на катализатор--никаква разлика в нищо-пак забива.между другото на диагностика ми казаха че грешката е че турбото пренадува.после по темата на станчев си раздвижих геометрията от лостчето-колата не заби до следващия ден.и последното което направих по указанията на НИКС на който СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ е да удължа лостчето от клапана към геометрията--разхлабих го до пълния му работен ход--беше доста натегнато явно оттам турбината не е успявала да разтовари навреме.та това е колеги-така си реших проблема незнам фабрично ли ги натягат тия турбини или някой си е мислил че като я натегне колата ще върви повече без да знае че за макс.надув има друг болт-който е на корпуса на самата турбина :lol: та това е колеги дано с това да успея да помогна на някой.пак искам да благодаря на НИКС-той ми каза за тая процедура.остана ми проблема с притрисането при спиране но и него ще реша рано или късно-и ще пиша затова откъде идва проблема--несъм като някои колеги ----да знам ама да не казвам-УСПЕХ на всички

Къде ти чистиха геометрията ?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Вто 02 дек 2008 21:36


Вече се доказа, че притрисането идва от количеството гориво, въпроса е да се настрои така, че хем да не тресе, хем да няма проблеми с паленето. Моята на 1.6 мг. го прави същото което някой колеги ми показаха на техните коли на живо. Зависи също от N146, който се намира в помпата.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 02 дек 2008 21:46


...а аз защо останах с впечатлението след всичко изчетено до тук, че претрисането идва от маховика, а реглажа на количеството гориво е един вид е алтернативно и временно решение на проблема, докато съединителят стане за смяна :roll: .

Някой срещал ли е въпросното претрисане при PD моторите или там недъга е отстранен?

Последна промяна от morfei1 на Вто 02 дек 2008 21:48, променено общо 1 път.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Вто 02 дек 2008 21:47


e zinoto нали знайш че тоя проблем ти ще ми го оправиш-разбрали сме се затова ама да видим кога ша стане


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Вто 02 дек 2008 21:53


не е от маховика---е може и от него да е ако когато тръгваш от сфетофар каручката тресе--точно като каручка-от него е---в противен случай-----извинявам се че не съм майстор и нищо не разбирам ама....................от такива мастори...................може и апартамента си да продадеш за да си оправиш кочината и тя пак ша тресе :lol:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 02 дек 2008 21:57


SACHO7803 написа:не е от маховика---е може и от него да е ако когато тръгваш от сфетофар каручката тресе--точно като каручка-от него е---в противен случай-----извинявам се че не съм майстор и нищо не разбирам ама....................от такива мастори...................може и апартамента си да продадеш за да си оправиш кочината и тя пак ша тресе :lol:


Хух, от толкова промиване на мозъка във форума, започнах да си мисля, че смяната на маховика е абсолютно задължителна, при смяната на съединител, а пък не е малко пари.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 02 дек 2008 22:01


много добра сентенция браво колега
предлагам темата да се направи важна

предлагам да напишеш само за вакумите повече за н75 и с кое винтче какво се регулира
кое е за максималното налягане

Последна промяна от kombito-tdi на Вто 02 дек 2008 22:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 02 дек 2008 22:01


SACHO7803 написа:e zinoto нали знайш че тоя проблем ти ще ми го оправиш-разбрали сме се затова ама да видим кога ша стане

само моля те като оправите претрисането не пропускай да се похвалиш


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 02 дек 2008 22:07


те много хора се заеха с решаването на проблема
дано имаме решение в скоро време
и софтуерно се правят опити
дано има решение на проблема че темите много се проточват
и се спами


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 02 дек 2008 22:11


ifidik написа:
SACHO7803 написа:e zinoto нали знайш че тоя проблем ти ще ми го оправиш-разбрали сме се затова ама да видим кога ша стане

само моля те като оправите претрисането не пропускай да се похвалиш


И аз имам същата препоръка към колегата... Когато ти вдигнат IQто на 5мг. и си помислиш че ще спре тресенето, кажи и какъв ти е разхода на гориво...
Пак мога да твърдя, че ако IQто е над 2мг. проблема или е в маховика, ако притръсва при потегляне без газ и при гасене или е ????????????????????????

Успех в търсенето...


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Вто 02 дек 2008 22:29


добре

Последна промяна от SACHO7803 на Вто 02 дек 2008 22:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 02 дек 2008 22:38


или е ????????????????????????



Човека величие е online again!Ако нямаш намерение да помогнеш на никой по-добре не се заяждай!Няма смисъл.......ако си умен ще се сетиш!?! :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта