
за вечния проблем на TDI-забиването
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
за вечния проблем на TDI-забиването
привет колеги.искам да ви кажа как оправих това гадно забиване и влизане в авариен режим борейки се с него от месеци.първо-по препоръка на майстори смених н75-232лв резултата-колата забива отново второ-чистене на променливата геометрия+чистене на колектори-колата вървеше добре 15дни-на 16-пак заби.трето-пак препоръка от майстори-смяна на дебитомер-180лв-пиербург-пълнител-същата работа--колата забива.четвърто-махане на катализатор--никаква разлика в нищо-пак забива.между другото на диагностика ми казаха че грешката е че турбото пренадува.после по темата на станчев си раздвижих геометрията от лостчето-колата не заби до следващия ден.и последното което направих по указанията на НИКС на който СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ е да удължа лостчето от клапана към геометрията--разхлабих го до пълния му работен ход--беше доста натегнато явно оттам турбината не е успявала да разтовари навреме.та това е колеги-така си реших проблема незнам фабрично ли ги натягат тия турбини или някой си е мислил че като я натегне колата ще върви повече без да знае че за макс.надув има друг болт-който е на корпуса на самата турбина
та това е колеги дано с това да успея да помогна на някой.пак искам да благодаря на НИКС-той ми каза за тая процедура.остана ми проблема с притрисането при спиране но и него ще реша рано или късно-и ще пиша затова откъде идва проблема--несъм като някои колеги ----да знам ама да не казвам-УСПЕХ на всички

- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: за вечния проблем на TDI-забиването
SACHO7803 написа:привет колеги.искам да ви кажа как оправих това гадно забиване и влизане в авариен режим борейки се с него от месеци.първо-по препоръка на майстори смених н75-232лв резултата-колата забива отново второ-чистене на променливата геометрия+чистене на колектори-колата вървеше добре 15дни-на 16-пак заби.трето-пак препоръка от майстори-смяна на дебитомер-180лв-пиербург-пълнител-същата работа--колата забива.четвърто-махане на катализатор--никаква разлика в нищо-пак забива.между другото на диагностика ми казаха че грешката е че турбото пренадува.после по темата на станчев си раздвижих геометрията от лостчето-колата не заби до следващия ден.и последното което направих по указанията на НИКС на който СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ е да удължа лостчето от клапана към геометрията--разхлабих го до пълния му работен ход--беше доста натегнато явно оттам турбината не е успявала да разтовари навреме.та това е колеги-така си реших проблема незнам фабрично ли ги натягат тия турбини или някой си е мислил че като я натегне колата ще върви повече без да знае че за макс.надув има друг болт-който е на корпуса на самата турбината това е колеги дано с това да успея да помогна на някой.пак искам да благодаря на НИКС-той ми каза за тая процедура.остана ми проблема с притрисането при спиране но и него ще реша рано или късно-и ще пиша затова откъде идва проблема--несъм като някои колеги ----да знам ама да не казвам-УСПЕХ на всички
Къде ти чистиха геометрията ?
...а аз защо останах с впечатлението след всичко изчетено до тук, че претрисането идва от маховика, а реглажа на количеството гориво е един вид е алтернативно и временно решение на проблема, докато съединителят стане за смяна
.
Някой срещал ли е въпросното претрисане при PD моторите или там недъга е отстранен?

Някой срещал ли е въпросното претрисане при PD моторите или там недъга е отстранен?
Последна промяна от morfei1 на Вто 02 дек 2008 21:48, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
не е от маховика---е може и от него да е ако когато тръгваш от сфетофар каручката тресе--точно като каручка-от него е---в противен случай-----извинявам се че не съм майстор и нищо не разбирам ама....................от такива мастори...................може и апартамента си да продадеш за да си оправиш кочината и тя пак ша тресе 

SACHO7803 написа:не е от маховика---е може и от него да е ако когато тръгваш от сфетофар каручката тресе--точно като каручка-от него е---в противен случай-----извинявам се че не съм майстор и нищо не разбирам ама....................от такива мастори...................може и апартамента си да продадеш за да си оправиш кочината и тя пак ша тресе
Хух, от толкова промиване на мозъка във форума, започнах да си мисля, че смяната на маховика е абсолютно задължителна, при смяната на съединител, а пък не е малко пари.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
много добра сентенция браво колега
предлагам темата да се направи важна
предлагам да напишеш само за вакумите повече за н75 и с кое винтче какво се регулира
кое е за максималното налягане
предлагам темата да се направи важна
предлагам да напишеш само за вакумите повече за н75 и с кое винтче какво се регулира
кое е за максималното налягане
Последна промяна от kombito-tdi на Вто 02 дек 2008 22:04, променено общо 1 път.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
ifidik написа:SACHO7803 написа:e zinoto нали знайш че тоя проблем ти ще ми го оправиш-разбрали сме се затова ама да видим кога ша стане
само моля те като оправите претрисането не пропускай да се похвалиш
И аз имам същата препоръка към колегата... Когато ти вдигнат IQто на 5мг. и си помислиш че ще спре тресенето, кажи и какъв ти е разхода на гориво...
Пак мога да твърдя, че ако IQто е над 2мг. проблема или е в маховика, ако притръсва при потегляне без газ и при гасене или е ????????????????????????
Успех в търсенето...
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
добре
Последна промяна от SACHO7803 на Вто 02 дек 2008 22:40, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта