VAG COM грешка 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

VAG COM грешка 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

Мнениеот xpyc » Съб 06 дек 2008 19:28


някой може ли да каже какво е това? свещ или? на един приятел на тди-то му се появи, чисти се, но пак се появява.


Address 01: Engine
Control Module Part Number: 038 906 018 D
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1817
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-00 - Open or Short to Ground
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 06 дек 2008 19:34


Първото е индикатора на подгряващите свещи - отворен кръг към масата
Второ е блокиран старт на двигателя от имобилайзера. Защо се появяват е вече друга бира. Трябва да се види на място по жиците дали няма някакъв проблем.


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 06 дек 2008 19:48


dobrin написа:Първото е индикатора на подгряващите свещи - отворен кръг към масата
Второ е блокиран старт на двигателя от имобилайзера. Защо се появяват е вече друга бира. Трябва да се види на място по жиците дали няма някакъв проблем.


а къде се намира тоя индикатор?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 06 дек 2008 20:17


На таблото :idea: :wink: Твоя приятел да не си е сменил таблото?


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 06 дек 2008 23:10


Vladko написа:На таблото :idea: :wink: Твоя приятел да не си е сменил таблото?

той лично не е, но 8 години колата не е била негова.
каза, че присветва от време на време някакъв индикатор по таблото, сигурно е той, но дано да е само индикатор


Потребителски аватар
P-TRANSPORTER
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

проблема

Мнениеот P-TRANSPORTER » Нед 07 дек 2008 0:16


здравеи,хрус за гешката -17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer ,е чипа на ключа сигорно се е зацапал или го е истървал на земята,ако има резервен ключ да пробва със него


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблема

Мнениеот Vladko » Нед 07 дек 2008 9:53


P-TRANSPORTER написа:... чипа на ключа сигорно се е зацапал ...

Ти виждал ли си зацапан чип?И какво би повлияло на палвнето ако е зацапан?
По темата-значи този индикатор при дизелите служи освен да индикира подгряването на свещите,да индикира и ако има някъкъв проблем(например блокирала стоп машинка и т.н.)А за грешката с имобилайзера-осначава че в момента на записване на грешката някой се е опитал да стартира колата или с неразпознат ключ(тук причините може да са доста)и затова иммобилайзера се е намесил и е блокирал запалванет.Щом твоя познат си я кара колата явно е била непостоянна грешка.А те питам за таблото защото обикновенно когато се сменя таблото(некоректно) излизат и двете накуп. :wink:


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Пет 19 дек 2008 9:56


А някой да се сети че може да има аларма колата. Ако не е заводска ще излиза тази грешка за имоб. всеки път.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 19 дек 2008 10:51


bobitur написа:А някой да се сети че може да има аларма колата. Ако не е заводска ще излиза тази грешка за имоб. всеки път.

Моята кола има аларма, незаводска, но грешка за имобилайзера не е излизала никога.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 19 дек 2008 14:47


...и още милиони коли имат не заводски аларми и нямат никакви грешки :wink: Феномени :?:


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Съб 20 дек 2008 19:30


А пък мойта аларма сигурно е уникалана тогава. Всеки път ми е изкарва тая грешка изчиствам е и пак. Брееееей странна работа е туй нещо имобилигъзера на алармата ми. Досега не ми е правила проблем със паленето, а пък грешката е изкарва.
П.П Объркал съм се май грешката ми е 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
моля всички засегнати и подведени да ме извинят. :D


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 20 дек 2008 19:43


bobitur написа:А пък мойта аларма сигурно е уникалана тогава. Всеки път ми е изкарва тая грешка изчиствам е и пак. Брееееей странна работа е туй нещо имобилигъзера на алармата ми. Досега не ми е правила проблем със паленето, а пък грешката е изкарва.

грешката я изкарва ,понеже имаш имобилайзер на незаводската аларма.всеки път като дадеш контакт ти се набива грешката и след като натиснеш копчето на дистанционното се възстановява системата
проблема е в алармаджията който ти е свързвал алармата


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Нед 21 дек 2008 10:44


Извинявайте за оффа ама как аларнаджията да ми вържи алармата да не излиза тая грешка?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 21 дек 2008 16:52


Да не връзва иммобилайзера на алармата на шът оф клапана,а или да прекъсне нещо друго или да си сложи клапан за прекъсване на горивото и там да върже алармовия иммобилайзер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 65 госта