VW Golf II 1.6 TDI не пали на студено след основен ремонт!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

VW Golf II 1.6 TDI не пали на студено след основен ремонт!!!

Мнениеот zlostornika » Нед 28 дек 2008 15:56


Колеги вече не знам какво да сменям по тази кола, затова ще ви бъда благодарен ако някой от вас има идея. След смяна на глава (беше сцепена), сегменти, биелни лагери, гумички на клапани, нафтова помпа, масло и антифриз (понеже се сменят след ремонт на двигателя) и пречистени дюзи колата не пали под 0 градуса. Вчера беше -5, а днес е -4 и все същата работа. Стартера си върти (малко лениво) и "няма никой". Зареждах акумулатора, понеже падна от толкова въртене и никаква полза. Не използвам добавка към нафтата. Има ли вариант да се е сгъстила и от това да не пали, макар че другите дизели нямат такива проблеми при тези температури. Помагайте, защото вече нямам идеи какво да правя!!! :shock :?: :shock :( :shock :cry: :?:




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 28 дек 2008 16:16


А свещите здрави ли са да няма няколко изгорели ? На началкикът ми пежото (306 1.9D) имаше само една работеща свещ и на -1 си палеше ( малко тежко ама пали) :idea:


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Нед 28 дек 2008 16:17


съвсем нормално да е от нафтата.. и ние не можахме да запалим буса..
вчера сложихме добавка към нафтата и днес запали отраз..

виж си стартера, свещите.. някой вакуум(огледай всички маркучета, недей ги подценява)


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mili 75 » Нед 28 дек 2008 16:41


Колега провери си подгрявашите свещи.И ако можеш провери с друг акумолатор, да неби твоят да тръгнал да си заминава. Дизела иска силен стартов ток.


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Нед 28 дек 2008 16:58


Тока ми е силен - 12.8 V е. И динамото зарежда яко. Знаете ли начин за измерване на свещите без да се разглобява нищо. Защото в тоя студ не ми се занимава много да развивам тръбички на помпата и да смъквам свещи.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 28 дек 2008 17:00


zlostornika написа:Тока ми е силен - 12.8 V е. И динамото зарежда яко. Знаете ли начин за измерване на свещите без да се разглобява нищо. Защото в тоя студ не ми се занимава много да развивам тръбички на помпата и да смъквам свещи.

С мултицет


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот didi7777 » Нед 28 дек 2008 17:02


температурен датчик ,реле, свещи, да ти проверят в някои сервиз мже и горивото да е


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот didi7777 » Нед 28 дек 2008 17:04


те свештите ако работят ,тем датчик неподава информациа е умуване много


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Нед 28 дек 2008 17:23


rosen79 написа:С мултицет


Кажи ми как точно се свързва и утре да ги меря.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 28 дек 2008 17:29


zlostornika написа:

С мултицет[/quote]

Кажи ми как точно се свързва и утре да ги меря.[/quote]
Ми незнам точно на кое полужение на мултицета се слага,но единия накрайник на мултицета го допираш на върха на свеща,а другия някъде на метал,трябва да пищи.Ако не пищи значи не работи.


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Нед 28 дек 2008 17:30


И все пак трябва да махна свързващата планка.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 28 дек 2008 17:33


zlostornika написа:И все пак трябва да махна свързващата планка.

Кабела за свеща се маха.И от горе се слага единия накрайник,а другия някъде на двигателя.Писне ли мултицета,свеща работи.Ако не писне значи не работи.Ако имаш не работеща свещ сменявай и 4-те,а не само не работещата.


Потребителски аватар
palikari
Мнения: 449
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
Двигател: BMM-2006
Местоположение: София

Мнениеот palikari » Нед 28 дек 2008 18:30


rosen79 написа:
zlostornika написа:И все пак трябва да махна свързващата планка.

Кабела за свеща се маха.И от горе се слага единия накрайник,а другия някъде на двигателя.Писне ли мултицета,свеща работи.Ако не писне значи не работи.Ако имаш не работеща свещ сменявай и 4-те,а не само не работещата.

колега,стига си писал глупости на човека.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 28 дек 2008 18:43


palikari написа:
rosen79 написа:
zlostornika написа:И все пак трябва да махна свързващата планка.

Кабела за свеща се маха.И от горе се слага единия накрайник,а другия някъде на двигателя.Писне ли мултицета,свеща работи.Ако не писне значи не работи.Ако имаш не работеща свещ сменявай и 4-те,а не само не работещата.

колега,стига си писал глупости на човека.

И кое е глупост?Ти като знаеш,що не му кажеш как се проверяват свещите?


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот didi7777 » Нед 28 дек 2008 18:57


по елементарно една пробна лампа едната жица на свешта др на акомулатора светят ли си ок ЧЕ ТИ РАБОТЯТ ДЕ ама откачи кабелите им преди това



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта