passat b5 страннa вибрация под колата?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

passat b5 страннa вибрация под колата?

Мнениеот versace » Сря 14 дек 2005 19:39


Здравейте,
Пасатът ми е 1999 г 1,9 TDI.
Проблемът е следния:
Когато запаля колата студена се появява една странна и много неприятна вибрация по пода на автомобила сякаш опира някъде гърне или траба. Да ама не качих я на канал и се оказа че всички тръби и гърнета са на нужното разстояние от купето. Всички тампони са си на местата т. е. дори и като напъна не може да опре. Когато колата загрее шумът се губи но като тръгвам на първа с по-малко газ пак са долавя. Същото важи ако на много ниска скорост се изхитря да включа втора.
Същата вибрация се чува и на 1800-1900 оборота и минава и то на всички скорости.
Всички гърнета са здрави(поне външно). Миналата зима и лятото този шум го нямаше.
По мое мнение го чувам от средата на колата на зад. В никакъв случай не е от пред.
Дали вътре гърнетата не правят някой номер?
Щесе радвам на всякакви съвети и препоръки!




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 14 дек 2005 19:53


Погледни тампоните на двигателя и скоростната кутия! Може те да са причина, още повече че и при студен мотор вибрациите са по-големи.


VRX
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 08 юли 2005 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VRX » Чет 15 дек 2005 9:31


Възможно е да е от гърнетата - външно изглеждат добре, но вътре може да се е откъснало парче ламарина и това да е причината. Но може и да не е това - провери детайлите от каросерията при работещ двигател.


tcanko
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: uk

Мнениеот tcanko » Съб 17 дек 2005 20:50


мисля че са ти скъсани планките между скоростната кутя и тампоните.почти съм сигурен .на мен ми се беше случило същото.отне ми месец да го разбера и аз проверявах какво ли не преди това.успех

форума има работещ кредор! пиши на кирилица! не си единствен който пише от чужбина-всички други могат нали?


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Съб 17 дек 2005 23:29


Аз гласувам за меки връзки на ауспуха. :wink:


Потребителски аватар
Killah
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq, Shumen
Контакти:

Мнениеот Killah » Съб 17 дек 2005 23:41


Същия проблем, само че на стара пасадена (т.е. същите симптоми, може проблема да е коренно различен)... Оказа се, че като е избушен катализатора (коронката е оставена за да не личи) не е поставен обратно както трябва и след време се разтропва и дрънчи ужасно. При мен проблема беше такъв (почти нищожен) дано и за теб се окаже нещо малко. :wink:


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Нед 18 дек 2005 9:37


На мой колега се беше счупила питата на катализатора и дрънчеше.
Локализирахме го чак като вдигнахме колата и я "преслушахме със слушалка".


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Нед 18 дек 2005 9:50


Това е дизел, уе, пичове !
Да не би и дизелите да имат катализатори? :oops:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 18 дек 2005 10:26


theater написа:Да не би и дизелите да имат катализатори? :oops:

Много ясно ти как мислиш някакви оксидни са.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Нед 18 дек 2005 11:14


theater написа:Това е дизел, уе, пичове !
Да не би и дизелите да имат катализатори? :oops:

Изображение

Последна промяна от Lisho на Нед 18 дек 2005 11:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Нед 18 дек 2005 11:23


Вчера бях на майстор (добър) и както можете да се досетите като закарах колата при него спря да издава всякаква вибрация. Май се изплаши от "доктора". Предгледа я основно от пред (двигателя) за връзките на турбото става въпрос и всички други подозрителни места и каза че е "пушка". Относно тампона на скоростната кутия един от колегите написа че може той да е виновен ама не. Сменен е през лятото и е о.к. Майстора ми каза че остава да е от гърнетата ама не може да прецени. страх ме е да ходя на ауспухов майстор щто нищо не разбирам от това и ще взме да мисмени нещо дето не трябва. Някой да помогне с указания как да позная кое гърне е кофти?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, Google [Bot] и 45 госта