Здравейте,
Пасатът ми е 1999 г 1,9 TDI.
Проблемът е следния:
Когато запаля колата студена се появява една странна и много неприятна вибрация по пода на автомобила сякаш опира някъде гърне или траба. Да ама не качих я на канал и се оказа че всички тръби и гърнета са на нужното разстояние от купето. Всички тампони са си на местата т. е. дори и като напъна не може да опре. Когато колата загрее шумът се губи но като тръгвам на първа с по-малко газ пак са долавя. Същото важи ако на много ниска скорост се изхитря да включа втора.
Същата вибрация се чува и на 1800-1900 оборота и минава и то на всички скорости.
Всички гърнета са здрави(поне външно). Миналата зима и лятото този шум го нямаше.
По мое мнение го чувам от средата на колата на зад. В никакъв случай не е от пред.
Дали вътре гърнетата не правят някой номер?
Щесе радвам на всякакви съвети и препоръки!
passat b5 страннa вибрация под колата?
- Killah
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq, Shumen
- Контакти:
Същия проблем, само че на стара пасадена (т.е. същите симптоми, може проблема да е коренно различен)... Оказа се, че като е избушен катализатора (коронката е оставена за да не личи) не е поставен обратно както трябва и след време се разтропва и дрънчи ужасно. При мен проблема беше такъв (почти нищожен) дано и за теб се окаже нещо малко. 

- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
theater написа:Това е дизел, уе, пичове !
Да не би и дизелите да имат катализатори?

Последна промяна от Lisho на Нед 18 дек 2005 11:38, променено общо 1 път.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Вчера бях на майстор (добър) и както можете да се досетите като закарах колата при него спря да издава всякаква вибрация. Май се изплаши от "доктора". Предгледа я основно от пред (двигателя) за връзките на турбото става въпрос и всички други подозрителни места и каза че е "пушка". Относно тампона на скоростната кутия един от колегите написа че може той да е виновен ама не. Сменен е през лятото и е о.к. Майстора ми каза че остава да е от гърнетата ама не може да прецени. страх ме е да ходя на ауспухов майстор щто нищо не разбирам от това и ще взме да мисмени нещо дето не трябва. Някой да помогне с указания как да позная кое гърне е кофти?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 44 госта