За подгряващите свещи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dafi_dimo
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

За подгряващите свещи

Мнениеот dafi_dimo » Нед 25 дек 2005 17:04


Някой може ли да ми каже как с мултицета да разбера колко свещи не ми работят. Знам, че се включва последователно и в зависимост от колко ампера показва се разбира колко свещи не работят.
Благодаря!!!




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 25 дек 2005 17:15


И мен ме вълнуват тези стойности, защото най-лесно се мери.
Колега напиши на какъв мотор може и да има значение :wink:


dafi_dimo
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dafi_dimo » Нед 25 дек 2005 17:54


1.9 ТД 1994г. Но, надали има значение.


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Нед 25 дек 2005 18:08


Зарежете ги тези мултицети сваляте свещите, предполагам не е много трудно, и на акумулатора плюс и минус и гледате дали и как нагряват. За 5 секунди върха трябва да почервенее. После не ги пипайте, че парят!


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 25 дек 2005 18:12


въпроса е без да сваляш свещите


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 25 дек 2005 18:32


М даа с откачането само на един кабел е интересно :roll:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Нед 25 дек 2005 18:39


Ми откачаш "+" на всички свещи и им мериш съпротивлението :wink:


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Нед 25 дек 2005 19:30


С контролна лампа можеш да провериш дали не са прекъснали - през лампата подаваш 12V на свещта и ако лампата свети - значи свещта не е прекъснала. Така обаче не можеш да видиш дали нагрява върха или основата - това става само със сваляне :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 25 дек 2005 19:44


Аз нали съм стар дизелджия и да ви светна някой работи. Мериш не мериш най-сигурно е със сваляне. Свалянето не е много лесна работа особенно на 2-те най-близки до ангренажа /поне при 1.6 е така/. Другия номер със лампата също действа, но и там трябва да се сваля това дето е като лайсна дето върви тока по него.
Хубаво е като се свалят да се пробват 4-те заедно, аз за това съм си направил едно tool-че дето ги закачам и ги проверявам наведнъж.
Иначе за амперите- не можеш с обикновен милтицет да ги премериш.
Консумирания ток /А/ е съответно:
при 4 изправни свещи - 32 А
при 1 неизправна свещ - 24 А
при 2 неизправни свещи - 16 А
при 3 неизправни свещи - 8 А
при 4 неизправни свещи - 0 А


Ако си от София и нямаш с какво да ги измериш може да минеш да ги премериме.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 25 дек 2005 23:03


°niksi° написа:....



Е тва ми требваше свещ 8 А.
Има и такива ампермери но проблемо, ако няма ше си направим с шунт нали сме електричари.


dafi_dimo
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dafi_dimo » Пон 26 дек 2005 11:19


Благодаря!
Премерено и подменето!!!


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Съб 05 апр 2008 19:48


°niksi° написа:Аз нали съм стар дизелджия и да ви светна някой работи. Мериш не мериш най-сигурно е със сваляне. Свалянето не е много лесна работа особенно на 2-те най-близки до ангренажа /поне при 1.6 е така/. Другия номер със лампата също действа, но и там трябва да се сваля това дето е като лайсна дето върви тока по него.
Хубаво е като се свалят да се пробват 4-те заедно, аз за това съм си направил едно tool-че дето ги закачам и ги проверявам наведнъж.
Иначе за амперите- не можеш с обикновен милтицет да ги премериш.
Консумирания ток /А/ е съответно:
при 4 изправни свещи - 32 А
при 1 неизправна свещ - 24 А
при 2 неизправни свещи - 16 А
при 3 неизправни свещи - 8 А
при 4 неизправни свещи - 0 А


Ако си от София и нямаш с какво да ги измериш може да минеш да ги премериме.


ГЛУПОСТИ!!!
Вземете мултицета и мерете, като махате една по една!
при 4 изправни свещи - 12 А
при 1 неизправна свещ - 10 А
при 2 неизправни свещи - 9 А
при 3 неизправни свещи - 8 А
при 4 неизправни свещи - 0 А


chocho1
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 14 май 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chocho1 » Съб 05 апр 2008 21:00


gicho76 колко Вата е едната свещ, че по твойте сметки нещо не мога да се ориентирам?! :roll:

1 работеща 8 А , 2 работещи 9 А!? как става това? Всички свещи с различна мощност ли са ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 06 апр 2008 10:37


Нека да вметна , че на пазара са се навъдили разни ампер-волт клещи , чиито "човки" били по особени и мерят и постоянен ток ..... закачаш ги към кабела от предпазителя за свещите и пей сърце ..... 8)


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Нед 06 апр 2008 11:33


chocho1 написа:gicho76 колко Вата е едната свещ, че по твойте сметки нещо не мога да се ориентирам?! :roll:

1 работеща 8 А , 2 работещи 9 А!? как става това? Всички свещи с различна мощност ли са ?


Няма място за теории - и аз съм завършил електроника!
Противно на всички теории слагаш мултицета последователно на шината на свещите, махаш една по една и виждаш това което съм написал по-горе.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта