

разлики ASV--AHF
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
разлики ASV--AHF
Привет, колеги. Колата е А3-1.9тди-ASV мотор--99г. Днес реших да погледна в багажния отсек - обикновено около коша на резервната гума има лепенка с кодовете на рамата и двигателя и познайте.......код на мотора AHF. Явно още в Италия мотора е бил сменен с тоя. Сега примерно ми предстои смяна на комплект съединител - като го поръчам по номер на рамата - не знам дали въобще ще пасне. А и не се знае като са сменяли двигателя дали са сменили и ск.кутия. А предполагам че имат някаква разлика. А може и да са еднакви. За да стигнат до смяна на двигател може да се предположи колко са реалните километри на колата 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: разлики ASV--AHF
Двигателите са с еднакви бутала, компресия, мощност и всичко, скоростните кутии са еднакви, 90% и съединителите са еднакви, просто я дай на майстор който може да смени частта ако не пасва по някаква причина! А от къде съдиш че двигателя е ASV?
ПП: през 99 г. преобладават AHF, ASV са последните преди помпа дюза - 2000-2001 г.
ПП: през 99 г. преобладават AHF, ASV са последните преди помпа дюза - 2000-2001 г.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: разлики ASV--AHF
Двигателят, който е на колата в момента е ASV----но по стикера в багажника трябва да е AHF.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: разлики ASV--AHF
съединителя е еднакъв при двата типа мотори
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: разлики ASV--AHF
А ти по кое съдиш че двигателя ти е ASV в момента,а не AHF ?
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: разлики ASV--AHF
Dorian написа:А ти по кое съдиш че двигателя ти е ASV в момента,а не AHF ?

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: разлики ASV--AHF
Колега радвай се че е минала КАТ.Че кой знае какво още можеше да е!Това че е сменян мотора е малкия дявол(по добре ли е при теб да беше умрял стария?) 

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: разлики ASV--AHF
SACHO7803 написа: понеже имам аверчета с AHF мотор---забелязах че при тях турбината е обърната обратно спрямо моята.примерно самият вакуум клапан който е закрепен на турбината при AHF е отдолу а при ASV е отгоре.
Пусни 1-2 снимки на твоя мотор да видим разликата с AHF,че аз съм с такъв

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: разлики ASV--AHF
Dorian написа:SACHO7803 написа: понеже имам аверчета с AHF мотор---забелязах че при тях турбината е обърната обратно спрямо моята.примерно самият вакуум клапан който е закрепен на турбината при AHF е отдолу а при ASV е отгоре.
Пусни 1-2 снимки на твоя мотор да видим разликата с AHF,че аз съм с такъв
виждал съм и на двама ви моторите.сашо е с асв,а твоя е ахф.
единствената съществена разлика в двата типа е дюзите.на асв работят на 220бара.
това е и отговора на въпроса "защо не пушат сеатите след чип"
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: разлики ASV--AHF
Ще взема да си развия дюзите да видя на колко бара отварят. И мойта не мога да я накарам да изпушва при яко настъпване колкото и гориво да давам от помпата. Мойта е ALH, възможно е да е с
дюзи от ASV. За софтуера съм сигурен, че си е на ALH, ще трябва да я проверя тази теория.
дюзи от ASV. За софтуера съм сигурен, че си е на ALH, ще трябва да я проверя тази теория.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: разлики ASV--AHF
Zinoto написа:Ще взема да си развия дюзите да видя на колко бара отварят. И мойта не мога да я накарам да изпушва при яко настъпване колкото и гориво да давам от помпата. Мойта е ALH, възможно е да е с
дюзи от ASV. За софтуера съм сигурен, че си е на ALH, ще трябва да я проверя тази теория.

Ако вземеш да управляваш и електромагнитният клапан механично ще успеш да я накараш да пуши.
Ако казавам глупост нека Брезел ме поправи.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: разлики ASV--AHF
алх също работи на 220бара.аз съм с алх и с разпръсквачи 216 и тогава вече го накарах да пуши 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: разлики ASV--AHF
Предполагам, че помпата на ASV е с 11 мм бутало, за да може да отваря на 220 бара и да има достатъчно дебит за втората степен на 300 бара при положение, че отворите на разпръсквача са 0.205 срещу 0.184 при ALH. Ако е така нещата се връзват, какъв ще е тогава резултата при ALH, с ръчна скоростна кутия и дюзи от AHF нали те отварят на 190 бара?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: разлики ASV--AHF
както писах по горе, разликата е само в дюзите.помпата е 10мм както и на ахф.
ако сложиш дюзи от ахф ще увеличиш вървенето и ще има пушене.варианта е да сложиш от асв .
конкретния случай на колегата пуснал темата е пример за ахф с дюзи от асв.колата съм я виждал и карал.мотора е сменян, а компа му е оригиналния от ахф.след чипосване от брезел няма грам пушек,а вървене достатъчно.както се изрази сашо като даде газ и му излизат фасовете от пепелника
ако сложиш дюзи от ахф ще увеличиш вървенето и ще има пушене.варианта е да сложиш от асв .
конкретния случай на колегата пуснал темата е пример за ахф с дюзи от асв.колата съм я виждал и карал.мотора е сменян, а компа му е оригиналния от ахф.след чипосване от брезел няма грам пушек,а вървене достатъчно.както се изрази сашо като даде газ и му излизат фасовете от пепелника

Re: разлики ASV--AHF
И аз карам Голф 1,9 TDI-AHF+ чип и когато подам рязко газ до дупка яко пропушва(изстрелва се като снаряд),ама ги и поупушвам отзад! 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], CECOTO111 1 и 53 госта