:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

разлики ASV--AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

разлики ASV--AHF

Мнениеот SACHO7803 » Пет 06 фев 2009 14:52


Привет, колеги. Колата е А3-1.9тди-ASV мотор--99г. Днес реших да погледна в багажния отсек - обикновено около коша на резервната гума има лепенка с кодовете на рамата и двигателя и познайте.......код на мотора AHF. Явно още в Италия мотора е бил сменен с тоя. Сега примерно ми предстои смяна на комплект съединител - като го поръчам по номер на рамата - не знам дали въобще ще пасне. А и не се знае като са сменяли двигателя дали са сменили и ск.кутия. А предполагам че имат някаква разлика. А може и да са еднакви. За да стигнат до смяна на двигател може да се предположи колко са реалните километри на колата :screwy




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот hooligan_sk » Пет 06 фев 2009 16:02


Двигателите са с еднакви бутала, компресия, мощност и всичко, скоростните кутии са еднакви, 90% и съединителите са еднакви, просто я дай на майстор който може да смени частта ако не пасва по някаква причина! А от къде съдиш че двигателя е ASV?

ПП: през 99 г. преобладават AHF, ASV са последните преди помпа дюза - 2000-2001 г.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот SACHO7803 » Пет 06 фев 2009 17:47


Двигателят, който е на колата в момента е ASV----но по стикера в багажника трябва да е AHF.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот niks76 » Нед 08 фев 2009 21:39


съединителя е еднакъв при двата типа мотори


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот Dorian » Нед 08 фев 2009 22:22


А ти по кое съдиш че двигателя ти е ASV в момента,а не AHF ?


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот SACHO7803 » Нед 08 фев 2009 22:50


Dorian написа:А ти по кое съдиш че двигателя ти е ASV в момента,а не AHF ?
:D е как по кое?нали на самия двигател си има код с номер----а дори и да не бях поглеждал двигатела нали имам голям регистрационен талон-там си го пиши.понеже имам аверчета с AHF мотор---забелязах че при тях турбината е обърната обратно спрямо моята.примерно самият вакуум клапан който е закрепен на турбината при AHF е отдолу а при ASV е отгоре.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот Vladko » Нед 08 фев 2009 23:28


Колега радвай се че е минала КАТ.Че кой знае какво още можеше да е!Това че е сменян мотора е малкия дявол(по добре ли е при теб да беше умрял стария?) :wink:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот Dorian » Пон 09 фев 2009 21:27


SACHO7803 написа: понеже имам аверчета с AHF мотор---забелязах че при тях турбината е обърната обратно спрямо моята.примерно самият вакуум клапан който е закрепен на турбината при AHF е отдолу а при ASV е отгоре.

Пусни 1-2 снимки на твоя мотор да видим разликата с AHF,че аз съм с такъв :)


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот ifidik » Пон 09 фев 2009 22:39


Dorian написа:
SACHO7803 написа: понеже имам аверчета с AHF мотор---забелязах че при тях турбината е обърната обратно спрямо моята.примерно самият вакуум клапан който е закрепен на турбината при AHF е отдолу а при ASV е отгоре.

Пусни 1-2 снимки на твоя мотор да видим разликата с AHF,че аз съм с такъв :)

виждал съм и на двама ви моторите.сашо е с асв,а твоя е ахф.
единствената съществена разлика в двата типа е дюзите.на асв работят на 220бара.
това е и отговора на въпроса "защо не пушат сеатите след чип"


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот Zinoto » Пон 09 фев 2009 23:16


Ще взема да си развия дюзите да видя на колко бара отварят. И мойта не мога да я накарам да изпушва при яко настъпване колкото и гориво да давам от помпата. Мойта е ALH, възможно е да е с
дюзи от ASV. За софтуера съм сигурен, че си е на ALH, ще трябва да я проверя тази теория.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот Andonov » Пон 09 фев 2009 23:24


Zinoto написа:Ще взема да си развия дюзите да видя на колко бара отварят. И мойта не мога да я накарам да изпушва при яко настъпване колкото и гориво да давам от помпата. Мойта е ALH, възможно е да е с
дюзи от ASV. За софтуера съм сигурен, че си е на ALH, ще трябва да я проверя тази теория.


:lol:

Ако вземеш да управляваш и електромагнитният клапан механично ще успеш да я накараш да пуши.
Ако казавам глупост нека Брезел ме поправи.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот ifidik » Пон 09 фев 2009 23:28


алх също работи на 220бара.аз съм с алх и с разпръсквачи 216 и тогава вече го накарах да пуши :D


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот Zinoto » Вто 10 фев 2009 0:47


Предполагам, че помпата на ASV е с 11 мм бутало, за да може да отваря на 220 бара и да има достатъчно дебит за втората степен на 300 бара при положение, че отворите на разпръсквача са 0.205 срещу 0.184 при ALH. Ако е така нещата се връзват, какъв ще е тогава резултата при ALH, с ръчна скоростна кутия и дюзи от AHF нали те отварят на 190 бара?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот ifidik » Вто 10 фев 2009 1:05


както писах по горе, разликата е само в дюзите.помпата е 10мм както и на ахф.
ако сложиш дюзи от ахф ще увеличиш вървенето и ще има пушене.варианта е да сложиш от асв .
конкретния случай на колегата пуснал темата е пример за ахф с дюзи от асв.колата съм я виждал и карал.мотора е сменян, а компа му е оригиналния от ахф.след чипосване от брезел няма грам пушек,а вървене достатъчно.както се изрази сашо като даде газ и му излизат фасовете от пепелника :D


to4nia
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: разлики ASV--AHF

Мнениеот to4nia » Вто 10 фев 2009 7:21


И аз карам Голф 1,9 TDI-AHF+ чип и когато подам рязко газ до дупка яко пропушва(изстрелва се като снаряд),ама ги и поупушвам отзад! :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], CECOTO111 1 и 53 госта