проблем с мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
shumi
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 05 май 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проблем с мотора

Мнениеот shumi » Съб 05 май 2007 20:29


Имам Пасат 1.9 тди 99 г., зимата палеше без проблем, а сега пали трудно, особено първият път. Помогнете !




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 05 май 2007 20:45


Ами първо добре дошъл :welcome_to_group Провери първо за въздух в нафтата,преди да запалиш,после виж центровка.Но предполагам че дърпа въздух след горивния филтър/или направо го смени горивния филтър/


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с мотора

Мнениеот веселин » Съб 05 май 2007 20:57


shumi написа:имам пасат 1.9 тди 99г зимата пали6е без проблем а сега поли дтудно особено парвиа пат помогнете

Не е лошо да се проверят и свещите - на -20 палеше моя Голф - после на +5 мъкааааааа :( - а и стартера нещо да не ти прави проблем - или релето или предпазителя за подгревните свещи :dontknow:


Потребителски аватар
shumi
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 05 май 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shumi » Съб 05 май 2007 21:00


Филтърът е нов, възможно ли е да са свещи, подгряващите ?


Потребителски аватар
shumi
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 05 май 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с мотора

Мнениеот shumi » Съб 05 май 2007 21:03


Стартерът върти, а как мога да ги проверя свещите най-лесно и дали има въздух в нафтата ?


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 05 май 2007 21:04


те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдив има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се довери---няма да сгрешиш.

Последна промяна от SMEL на Съб 05 май 2007 21:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
shumi
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 05 май 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shumi » Съб 05 май 2007 21:08


Мерси, ще пробвам - дано стане, а ако има какво да правя ?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 05 май 2007 21:09


SMEL написа:те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдим има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се добери---няма да сгрешиш.

Смея да оспоря твоето мнение - ама все ми се струва,че студения старт/независимо от температурата на въздуха / си иска малко помощ от подгревните свещи!!!


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 05 май 2007 21:09


shumi написа:мерси 6те пробвам доно стане а ако има какво да правиа
А и в Пловдив има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се довери---няма да сгрешиш.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 05 май 2007 21:22


веселин написа:
SMEL написа:те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдим има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се добери---няма да сгрешиш.

Смея да оспоря твоето мнение - ама все ми се струва,че студения старт/независимо от температурата на въздуха / си иска малко помощ от подгревните свещи!!!

Хубаво ама трябва да поспориш с инженерите от ВАГ.Свещите на ТДИ не бачкат след +5-ФАКТ правилно или не е друга тема.На колегата не му е тва проблема.Също и центровка надали ще загуби толкова рязко.Както каза СМЕЛ да си провери горивния филтър като за начало и евентулно акумулатора и стартера.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 05 май 2007 23:01


Rabbit_TDI написа:
веселин написа:
SMEL написа:те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдим има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се добери---няма да сгрешиш.

Смея да оспоря твоето мнение - ама все ми се струва,че студения старт/независимо от температурата на въздуха / си иска малко помощ от подгревните свещи!!!

Хубаво ама трябва да поспориш с инженерите от ВАГ.Свещите на ТДИ не бачкат след +5-ФАКТ правилно или не е друга тема.На колегата не му е тва проблема.Също и центровка надали ще загуби толкова рязко.Както каза СМЕЛ да си провери горивния филтър като за начало и евентулно акомулатора и стартера.

Е затва не харесвам тия инжинери - освен при VAG всички други дизели греят свещите и при по-високи външни температури!Тва не го разбирам - решили да не абат свещи,а да абат кумулатор и стартер! :gruebel :dontknow:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 05 май 2007 23:12


Нищо не абат - за справка иди да видиш как пали ТДИ :)


Потребителски аватар
shumi
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 05 май 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shumi » Нед 06 май 2007 11:22


Къде е това, ако може някой да ми каже ?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 06 май 2007 17:49


Ще трябва доста по-подробно да опишеш проблема за да може да се правят предположения от разстояние иначе си е само хабене на клавиатурите ! Иначе при TDi то доста по-често срещан проблем е трудното палене на топъл двигател а при студен много рядко !?


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пон 07 май 2007 6:39


Попрочети това колега и ще ти се изясни паленето. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=40690
линка mod edit: dobrinb



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта