


проблем с мотора
проблем с мотора
Имам Пасат 1.9 тди 99 г., зимата палеше без проблем, а сега пали трудно, особено първият път. Помогнете !
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с мотора
shumi написа:имам пасат 1.9 тди 99г зимата пали6е без проблем а сега поли дтудно особено парвиа пат помогнете
Не е лошо да се проверят и свещите - на -20 палеше моя Голф - после на +5 мъкааааааа


Re: проблем с мотора
Стартерът върти, а как мога да ги проверя свещите най-лесно и дали има въздух в нафтата ?
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдив има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се довери---няма да сгрешиш.
Последна промяна от SMEL на Съб 05 май 2007 21:08, променено общо 1 път.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
SMEL написа:те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдим има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се добери---няма да сгрешиш.
Смея да оспоря твоето мнение - ама все ми се струва,че студения старт/независимо от температурата на въздуха / си иска малко помощ от подгревните свещи!!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
веселин написа:SMEL написа:те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдим има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се добери---няма да сгрешиш.
Смея да оспоря твоето мнение - ама все ми се струва,че студения старт/независимо от температурата на въздуха / си иска малко помощ от подгревните свещи!!!
Хубаво ама трябва да поспориш с инженерите от ВАГ.Свещите на ТДИ не бачкат след +5-ФАКТ правилно или не е друга тема.На колегата не му е тва проблема.Също и центровка надали ще загуби толкова рязко.Както каза СМЕЛ да си провери горивния филтър като за начало и евентулно акумулатора и стартера.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:веселин написа:SMEL написа:те не работят над +6-7 градуса.на този мотор фабрично си палиш без подгряващи свещи лятото.Провери за въздух както ти казах,преди да запалиш.Или при първо палене сутрин някой да върти а ти гледай прозрачния маркуч за горивото.А и в Пловдим има колеги от форума които разбират адски много-така че отивай на някоя сбирка и да ти оправят проблема-просто им се добери---няма да сгрешиш.
Смея да оспоря твоето мнение - ама все ми се струва,че студения старт/независимо от температурата на въздуха / си иска малко помощ от подгревните свещи!!!
Хубаво ама трябва да поспориш с инженерите от ВАГ.Свещите на ТДИ не бачкат след +5-ФАКТ правилно или не е друга тема.На колегата не му е тва проблема.Също и центровка надали ще загуби толкова рязко.Както каза СМЕЛ да си провери горивния филтър като за начало и евентулно акомулатора и стартера.
Е затва не харесвам тия инжинери - освен при VAG всички други дизели греят свещите и при по-високи външни температури!Тва не го разбирам - решили да не абат свещи,а да абат кумулатор и стартер!


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- sharan4e
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Попрочети това колега и ще ти се изясни паленето. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=40690
линка mod edit: dobrinb
линка mod edit: dobrinb
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта