Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
- GOLFF
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 фев 2009 0:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
търсих из форума такава тема но не открих ако случайно има даите линк плс. аз знам че на 110-ката интеркулера бил по голям кажете и другите разлики плс
- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
Имаше поне 2 такива теми наскоро, прехвърли 2-3 страници назад и ще ги намериш
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
110-ката е с променлива геометрия на турбото
За повече информация - търсачката - теми има бол.

За повече информация - търсачката - теми има бол.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
За кой Голф става въпрос - 3, 4 ?
Интеркулерите са еднакви.
При Г4 има и 90 к.с. с променлива геометрия.
Интеркулерите са еднакви.
При Г4 има и 90 к.с. с променлива геометрия.
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
Разликата е в конете
при едните са 110 а при другите 90
и във вървенето и в ДАНЪЦИТЕ
Впрочем това наистина си е така и разликата е главно в електрониката и турбините! А и нали за всички пътници трябва да има влак. Някой може да не иска да плаща тлъсти данъци заради това че колата му е над 100 коня. Главно електроника и турбини
Базов мотор 1.9 -> малко турбо и малко кулер и става 90к.с. после още малко турбо + електроника и става на 110 после още малко електроника (чипосване) и става бог знае колко (зависи от чипа)
УСПЕХ


Впрочем това наистина си е така и разликата е главно в електрониката и турбините! А и нали за всички пътници трябва да има влак. Някой може да не иска да плаща тлъсти данъци заради това че колата му е над 100 коня. Главно електроника и турбини

УСПЕХ
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 28 яну 2009 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Petri4
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
Досега знаех ,че Алфа-та има турбо с променлива геометрия,но виж ти нищо се не знае.
Последна промяна от gr_kanev на Нед 22 фев 2009 20:31, променено общо 1 път.
Причина: големи букви
Причина: големи букви
- GOLFF
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 фев 2009 0:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
За Голф 3 става въпрос, пък темата не мога да я намеря. Ако някой я е виждал, да я копне.
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
мен също ме интересува и аз не мога да намеря такава тема
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
GOLFF написа:за голф 3 става въпрос пък темата немога да я намеря ако някои я е виждал да я копне
разликите са турбина,дюзи ,клапани,комп

- marttyy
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
- Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
- Двигател:
- Местоположение: Драгоман
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
ако сменим само турбото от 110 на 90 може ли да се настрои 1з за 110 коня
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
Може но ти трябва много добър мапер и време. Всичкото това е заради различното управление на турбините.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
Колеги не е ли по-лесно да дадете 200-300 лв за чип и да ви стане мотора 110 коня(не съм сигурен дали точно толкова ставаше, но приблизително) вместо да се занимавате с турбини и дюзи.
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
моя голф 4 1.9 ТДИ 90 коня ALH мотор е с променлива геометрия
- GOLFF
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 фев 2009 0:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
milenski_77 написа:Колеги не е ли по лесно да дадете 200-300 лв за чип и да ви стане мотора 110 коня(не съм сигурен дали точно толкова ставаше, но приблизително) вместо да се занимавате с турбини и дюзи.
по лесно е но ако първо стане 110 като се сменят тез работи и сложа чип ще стане 140 и ще върви доволно

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с
Мечтииии ...
Това, което можеш да постигнеш с чип не е малко. Всякакви други действия изискват прецизни настройки, или както писаха по-горе създаване на софтуер специално за твоята хардуерна конфигурация, ако мога така да се изразя. Демек, ако сложиш първо турбина от 110 к.с. /което едва ли ще даде точно търсения от теб резултат/, и след това искаш да сложиш чип, то със сигурност няма да доведеш нещата до 140 к.с.
Това, което можеш да постигнеш с чип не е малко. Всякакви други действия изискват прецизни настройки, или както писаха по-горе създаване на софтуер специално за твоята хардуерна конфигурация, ако мога така да се изразя. Демек, ако сложиш първо турбина от 110 к.с. /което едва ли ще даде точно търсения от теб резултат/, и след това искаш да сложиш чип, то със сигурност няма да доведеш нещата до 140 к.с.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 65 госта