Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GOLFF
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 фев 2009 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот GOLFF » Чет 19 фев 2009 12:13


търсих из форума такава тема но не открих ако случайно има даите линк плс. аз знам че на 110-ката интеркулера бил по голям кажете и другите разлики плс




Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот The_Game » Чет 19 фев 2009 12:29


Имаше поне 2 такива теми наскоро, прехвърли 2-3 страници назад и ще ги намериш


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот theraven » Чет 19 фев 2009 12:57


110-ката е с променлива геометрия на турбото :!:

За повече информация - търсачката - теми има бол.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот gr_kanev » Чет 19 фев 2009 18:22


За кой Голф става въпрос - 3, 4 ?
Интеркулерите са еднакви.
При Г4 има и 90 к.с. с променлива геометрия.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот mimojef » Чет 19 фев 2009 19:25


Разликата е в конете :Mr Green Fun при едните са 110 а при другите 90 :shock и във вървенето и в ДАНЪЦИТЕ
Впрочем това наистина си е така и разликата е главно в електрониката и турбините! А и нали за всички пътници трябва да има влак. Някой може да не иска да плаща тлъсти данъци заради това че колата му е над 100 коня. Главно електроника и турбини :да: Базов мотор 1.9 -> малко турбо и малко кулер и става 90к.с. после още малко турбо + електроника и става на 110 после още малко електроника (чипосване) и става бог знае колко (зависи от чипа)
УСПЕХ


trashmano
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Petri4

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот trashmano » Чет 19 фев 2009 21:07


Досега знаех ,че Алфа-та има турбо с променлива геометрия,но виж ти нищо се не знае.

Последна промяна от gr_kanev на Нед 22 фев 2009 20:31, променено общо 1 път.
Причина: големи букви


Потребителски аватар
GOLFF
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 фев 2009 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот GOLFF » Чет 19 фев 2009 23:02


За Голф 3 става въпрос, пък темата не мога да я намеря. Ако някой я е виждал, да я копне.


Потребителски аватар
pesho_bg
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот pesho_bg » Чет 19 фев 2009 23:51


мен също ме интересува и аз не мога да намеря такава тема


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот niks76 » Пет 20 фев 2009 1:01


GOLFF написа:за голф 3 става въпрос пък темата немога да я намеря ако някои я е виждал да я копне

разликите са турбина,дюзи ,клапани,комп :wink:


Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот marttyy » Пет 20 фев 2009 10:15


ако сменим само турбото от 110 на 90 може ли да се настрои 1з за 110 коня


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот Andonov » Пет 20 фев 2009 10:54


Може но ти трябва много добър мапер и време. Всичкото това е заради различното управление на турбините.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот milenski_77 » Пет 20 фев 2009 12:29


Колеги не е ли по-лесно да дадете 200-300 лв за чип и да ви стане мотора 110 коня(не съм сигурен дали точно толкова ставаше, но приблизително) вместо да се занимавате с турбини и дюзи.


Dragostinov
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот Dragostinov » Пет 20 фев 2009 16:36


моя голф 4 1.9 ТДИ 90 коня ALH мотор е с променлива геометрия


Потребителски аватар
GOLFF
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 фев 2009 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот GOLFF » Пет 20 фев 2009 16:55


milenski_77 написа:Колеги не е ли по лесно да дадете 200-300 лв за чип и да ви стане мотора 110 коня(не съм сигурен дали точно толкова ставаше, но приблизително) вместо да се занимавате с турбини и дюзи.

по лесно е но ако първо стане 110 като се сменят тез работи и сложа чип ще стане 140 и ще върви доволно :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Каква е разликата м/у голф 1.9ТДИ 110к.с и 1.9ТДИ 90к.с

Мнениеот dobrin » Съб 21 фев 2009 23:37


Мечтииии ...
Това, което можеш да постигнеш с чип не е малко. Всякакви други действия изискват прецизни настройки, или както писаха по-горе създаване на софтуер специално за твоята хардуерна конфигурация, ако мога така да се изразя. Демек, ако сложиш първо турбина от 110 к.с. /което едва ли ще даде точно търсения от теб резултат/, и след това искаш да сложиш чип, то със сигурност няма да доведеш нещата до 140 к.с.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 65 госта