Едни казват че стават други не.Искам мнение от колега които е СМЕНЯЛ да каже какьв е ефекта.
Мотора ми е с чип.

hris90 написа:А някаква адаптация на ECU прави ли се за дргите дюзи колега?
hris90 написа:
Мотора ми е с чип.
Andonov написа:hris90 написа:А някаква адаптация на ECU прави ли се за дргите дюзи колега?
Задължително ако не искаш да пушиш яко и да си прецакаш мотора.
А тя е промяна на софтуера - чип.
ifidik написа:някъде бях писал и се повтарям.имам изработка на ауди а4 1з с чип от брезел и дюзи от ахф.колата върви наравно с пасат 131коня.
Adnan написа:Винаги съм се чудил какво става с АФН след чип.
Като знам какво прави фабрично настроения на магистралата.
Тук вече наистина съм склонен да мисля по въпроса който ми зададе колега от офиса :
Дали колата наистина трябва и ще издържи на това натоварване.
В случая не визирам мотора а :
Съединител, Купето как ще се държи на високи скорости, Скорости?
Adnan написа:ifidik написа:някъде бях писал и се повтарям.имам изработка на ауди а4 1з с чип от брезел и дюзи от ахф.колата върви наравно с пасат 131коня.
Винаги съм се чудил какво става с АФН след чип.
Като знам какво прави фабрично настроения на магистралата.
Тук вече наистина съм склонен да мисля по въпроса който ми зададе колега от офиса :
Дали колата наистина трябва и ще издържи на това натоварване.
В случая не визирам мотора а :
Съединител, Купето как ще се държи на високи скорости, Скорости?
hris90 написа:Както споменах по горе колата ми е с чип от повече от 1 година и вьрви доста добре, но мисалта ми е този чип дали ще вьрши работа с малко по-големите дюзи или трябва друг
The^Maniac написа:Adnan написа:ifidik написа:някъде бях писал и се повтарям.имам изработка на ауди а4 1з с чип от брезел и дюзи от ахф.колата върви наравно с пасат 131коня.
Винаги съм се чудил какво става с АФН след чип.
Като знам какво прави фабрично настроения на магистралата.
Тук вече наистина съм склонен да мисля по въпроса който ми зададе колега от офиса :
Дали колата наистина трябва и ще издържи на това натоварване.
В случая не визирам мотора а :
Съединител, Купето как ще се държи на високи скорости, Скорости?
И аз съм около година с чип. Съединителя веднага здаде багажа, смених го с твърд маховик и скоростите се разтропаха. Иначе други проблеми няма. Колата върви изключително добре. Откъм висока скорост няма какво да се притесняваш, защото пълниш оборотомера на 5-та и тя спира да върви, а това се случва някъде към 210км/ч., тоест неможеш да направиш кой знае каква висока скорост .... след 200 не върви особено, ама не ти и трябва.
Важното е, че на 2-ра върти гуми като и дадеш газ, а ако е мокро и на 3-та. На 5-та като си с 90 и дадеш газ до долу набира супер чак до към 180-190 по почти еднакъв начин.
Към автора - слагай дюзи и сменяй чипа, ако имаш повечко пари можеш да сложиш и турбина от ПД 131 коня и дюзи от 2.5 ТДИ, тогава наистина ще върви.
Мое мнение, че ако човек кара извънгаранционно ТДИ е просто задължително да му сложи чип и да му махне катализатора иначе не оползотворява добре сипаната нафта
ABSOLUT написа:Значи, тука от мнеието на Adnan надолу объркахте малко темата. Човека пита какво ще стане ако на 1Z му сложи дюзи от AFN, понеже трябва да си сменя сегашните.
Мене ме интересува също така, четейки мнението на The^Maniac, дали на 1Z може да се сложи турбина от ПД 131 к.с., та тя не е ли с променлива геометрия.![]()
Иначе, аз четох разни теми и горе-долу разбрах че на 1Z са му много ограничени възможностите за тунинг. Може да му се сменят дюзи, да му се бодне една хибридна турбина и тва е. Дали?
Andonov написа:Задължително ако не искаш да пушиш яко и да си прецакаш мотора.
А тя е промяна на софтуера - чип.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта