Съвет-кой дизел препоръчвате?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Съвет-кой дизел препоръчвате?

Мнениеот Passat_bs » Чет 19 яну 2006 0:45


Колеги, решил съм да си купувам нова кола- естествено пак ще е Волксваген, но се чудя между Голф, Бора и Пасат. Та въпроса ми е кой двигател(задължително дизел) ще е най-добър- 110коня, 115 коня или 130 коня. :roll:




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 19 яну 2006 1:19


Както казва един виден представител на мечешките мислители, колкото повече, толкова повече ;)


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Чет 19 яну 2006 9:59


VW_FEN написа:Както казва един виден представител на мечешките мислители, колкото повече, толкова повече ;)
(И аз обичам Мед! :D )
Ако досега си карал Пасат от първата половина на 90-те - Бората ще ти се види яко тясна!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 19 яну 2006 10:07


Отговора е всички TDI мотори са добри не гледай на това като критерий, търси нещо гледано за да му се радваш и ти, да не би да мислиш че ще ти наредат 3 пасата и ще избираш по мощност :D .
Бората е тесновата потвърждавам, но има спортен дух :twisted: както и голфа.
Четириточковото предно окачване на пасата също е скъпо удоволствие, но ако можеш да си позволиш да правиш предница за ~ 700-1000 лв. возията е несравнима.
Сещам се за още нещо с PD моторите забрави да хитруваш с ефтина нафта, в този мотор има детайли за 2 бензинови и трябва да се пази много :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 19 яну 2006 10:35


Подкрепям L&R. Ако ги купуваше нови - разбирам да размишляваш, но ти ги взимаш на старо, така че избери колата в най-добро състояние, пък била тя и 110 коня..
Иначе като купета - Пасата си е Пасат - няма нищо общо като лукс и возия с Голф/Бора.


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Чет 19 яну 2006 15:05


По принцип това е един и същи двигател което значи че повечето коне означават, че двигателя е много повече натоварен термично и механично. А това означава и съкратен живот.

Абсолютно вярно е, че новите дизели от типа Common Rail и помпа-дюза като TDI-то са много взискателни към чистотата и качеството на горивото. С такъв мотор под капака просто забравяш да купува нафта в туби по левче за да си на далавера. Както и да зареждаш на малки частни бензиностанциики.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 19 яну 2006 16:59


Направо бих пропуснал Бора-та най-малкото заради по-слабата популярност при следваща препродажба! Колкото за купето ако не возиш често повече от един човек и не ти се налага да превозваш обемисти товари за какво ти е да влачиш голямото купе на Пасата? Това сам си го преценяваш! А за двигателите,ако си напред с парите естествено взимаш PD с 130 кончета,но ако не са ти толкова в излишък нормалното TDI с 110кс ще ти върши идеална работа и няма да ти побелява косата ако например се прецака някоя дюза :lol:


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Чет 19 яну 2006 17:44


Вземеш ли веднъж ТДИ никога няма да се върнеш към бензина (освен ако не си навиеш на масрафа един Phaeton V8 4,2 бензин)
Относно изброените джигатели няма особенно голямо значение. Просто вземи този който е в най-добро състояние!


Потребителски аватар
daskal
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Съвет-кой дизел препоръчвате?

Мнениеот daskal » Чет 19 яну 2006 21:08


Passat_bs написа:кой двигател(задължително дизел) ще е най-добър- 110коня, 115 коня или 130 коня. :roll:


Тези три двигателя ги монтират както на голф така и на бора и пасат , всеки от тях има предимства и недостатъци 130кс най добър(мощен , икономичен,тих и т.н.) но най скъп за купуване , ремонт и поддръжка .По принцип всичките са добри ,както те съветват колегите търси нещо в добро състояние защото наложи ли се по сериозен ремонт :weep:


Passat_bs написа:Колеги, решил съм да си купувам нова кола- естествено пак ще е Волксваген :roll:


Passat_bs какво стана със старата ,,Колата е Пасат 1.9ТДИ 110кс. и веднъж бяга, веднъж не бяга " темата стои още отворена , интересно ми е разбра ли проблема какъв е .


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 19 яну 2006 21:42


Stivi написа:Направо бих пропуснал Бора-та

А защо ли са по скъпи от Г4 :roll:, като втора употреба.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

дизел

Мнениеот vit_autosofia » Пет 20 яну 2006 7:29


Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 20 яну 2006 9:11


L&R написа:
Stivi написа:Направо бих пропуснал Бора-та

А защо ли са по скъпи от Г4 :roll:, като втора употреба.

Мдаа, който не е карал Джета,Венто...Бора той не знае.
Аз лично от Вентото на Голф не бих се качил, пък даже и четворка да е ! А за цената ..... Голф4 сравнително в добро състояние може да се намери за 12к.лв , ако колегата ми намери Бора в добро състояние за под 15к.лв направо ще преговаряме за цената.

По темата .... мисля че не е от особено значение разликата в к.с. , по-важно е да попаднеш на читав екземпляр. Рядко дизел е на по-малко от 350-400к.км. Гледай колата да е поддържана.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: дизел

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 20 яну 2006 13:19


vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ

Компресията на читав дизел е 30+ :shock
На 20 би трябвало изобщо да не може да пали


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: дизел

Мнениеот vit_autosofia » Пет 20 яну 2006 13:30


ACCELERATOR написа:
vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ

Компресията на читав дизел е 30+ :shock
На 20 би трябвало изобщо да не може да пали

Така де 30 збъркал съм при писането :wink:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Re: дизел

Мнениеот GOLF@ » Пет 20 яну 2006 14:42


ACCELERATOR написа:
vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ

Компресията на читав дизел е 30+ :shock
На 20 би трябвало изобщо да не може да пали

Спредкамерно смесообразуване е към 30, а на директното впръскване е 20. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта