
Съвет-кой дизел препоръчвате?
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Съвет-кой дизел препоръчвате?
Колеги, решил съм да си купувам нова кола- естествено пак ще е Волксваген, но се чудя между Голф, Бора и Пасат. Та въпроса ми е кой двигател(задължително дизел) ще е най-добър- 110коня, 115 коня или 130 коня. 

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Отговора е всички TDI мотори са добри не гледай на това като критерий, търси нещо гледано за да му се радваш и ти, да не би да мислиш че ще ти наредат 3 пасата и ще избираш по мощност
.
Бората е тесновата потвърждавам, но има спортен дух
както и голфа.
Четириточковото предно окачване на пасата също е скъпо удоволствие, но ако можеш да си позволиш да правиш предница за ~ 700-1000 лв. возията е несравнима.
Сещам се за още нещо с PD моторите забрави да хитруваш с ефтина нафта, в този мотор има детайли за 2 бензинови и трябва да се пази много

Бората е тесновата потвърждавам, но има спортен дух

Четириточковото предно окачване на пасата също е скъпо удоволствие, но ако можеш да си позволиш да правиш предница за ~ 700-1000 лв. возията е несравнима.
Сещам се за още нещо с PD моторите забрави да хитруваш с ефтина нафта, в този мотор има детайли за 2 бензинови и трябва да се пази много

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
По принцип това е един и същи двигател което значи че повечето коне означават, че двигателя е много повече натоварен термично и механично. А това означава и съкратен живот.
Абсолютно вярно е, че новите дизели от типа Common Rail и помпа-дюза като TDI-то са много взискателни към чистотата и качеството на горивото. С такъв мотор под капака просто забравяш да купува нафта в туби по левче за да си на далавера. Както и да зареждаш на малки частни бензиностанциики.
Абсолютно вярно е, че новите дизели от типа Common Rail и помпа-дюза като TDI-то са много взискателни към чистотата и качеството на горивото. С такъв мотор под капака просто забравяш да купува нафта в туби по левче за да си на далавера. Както и да зареждаш на малки частни бензиностанциики.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Направо бих пропуснал Бора-та най-малкото заради по-слабата популярност при следваща препродажба! Колкото за купето ако не возиш често повече от един човек и не ти се налага да превозваш обемисти товари за какво ти е да влачиш голямото купе на Пасата? Това сам си го преценяваш! А за двигателите,ако си напред с парите естествено взимаш PD с 130 кончета,но ако не са ти толкова в излишък нормалното TDI с 110кс ще ти върши идеална работа и няма да ти побелява косата ако например се прецака някоя дюза 

- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвет-кой дизел препоръчвате?
Passat_bs написа:кой двигател(задължително дизел) ще е най-добър- 110коня, 115 коня или 130 коня.
Тези три двигателя ги монтират както на голф така и на бора и пасат , всеки от тях има предимства и недостатъци 130кс най добър(мощен , икономичен,тих и т.н.) но най скъп за купуване , ремонт и поддръжка .По принцип всичките са добри ,както те съветват колегите търси нещо в добро състояние защото наложи ли се по сериозен ремонт

Passat_bs написа:Колеги, решил съм да си купувам нова кола- естествено пак ще е Волксваген
Passat_bs какво стана със старата ,,Колата е Пасат 1.9ТДИ 110кс. и веднъж бяга, веднъж не бяга " темата стои още отворена , интересно ми е разбра ли проблема какъв е .
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
дизел
Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
L&R написа:Stivi написа:Направо бих пропуснал Бора-та
А защо ли са по скъпи от Г4, като втора употреба.
Мдаа, който не е карал Джета,Венто...Бора той не знае.
Аз лично от Вентото на Голф не бих се качил, пък даже и четворка да е ! А за цената ..... Голф4 сравнително в добро състояние може да се намери за 12к.лв , ако колегата ми намери Бора в добро състояние за под 15к.лв направо ще преговаряме за цената.
По темата .... мисля че не е от особено значение разликата в к.с. , по-важно е да попаднеш на читав екземпляр. Рядко дизел е на по-малко от 350-400к.км. Гледай колата да е поддържана.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Re: дизел
vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ
Компресията на читав дизел е 30+

На 20 би трябвало изобщо да не може да пали
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: дизел
ACCELERATOR написа:vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ
Компресията на читав дизел е 30+![]()
На 20 би трябвало изобщо да не може да пали
Така де 30 збъркал съм при писането

Re: дизел
ACCELERATOR написа:vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ
Компресията на читав дизел е 30+![]()
На 20 би трябвало изобщо да не може да пали
Спредкамерно смесообразуване е към 30, а на директното впръскване е 20.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта