


Polo 1,9 AEF
Polo 1,9 AEF
От скоро запалва трудно като е над 70 градуса!!!!!!! Странно нали... Върти няколко секунди и тогава взривява. Какво ще ме посъветвате. Когато е студено няма проблем. Помпата е лукас.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 1,9 AEF
Здравей колега
Карам поло със същият мотор като твоето , на мен когато температурата на антифриза ми е над 70 градуса не ми се включва подгряването и преди със стария температурен датчик също като при теб палеше по - трудно . Също така имах проблем и с едно много досадно придърпване на 4 скорост с 60 км понякога , та взех си хубав датчик за 40 лева и придърпването изчезна а също така вече и топла си пали лесно .
Дано съм ти помогнал

Дано съм ти помогнал

Re: Polo 1,9 AEF
ситуацията е същата. придърпва на 3,4, и 5 скарост., и пали трудно понякога......... ще пробвам с датчика и ще видим какво ще стане. Добре но какво му става че да прави тези неща. какво му се разваля на датчика за да се случва всичко това.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 1,9 AEF
Какво му се разваля не знам предполагам , че са му се поизменили параметрите и сега дава грешни стойности . Ако решиш да го сменяш моят съвет е да си вземеш хубав датчик , че от тези по 15 лв. може да смениш няколко докато попаднеш на читав . Все пак това си е мое мнение може пък и с по - евтин да нямаш проблем 

Re: Polo 1,9 AEF
Благодаря ти!
За сега ще проверя по магазините какво има. Твоят датчик на каква фирма е? Нали става въпрос за датчика до подгревните свещи! Явно подава информация на няколко места.
За сега ще проверя по магазините какво има. Твоят датчик на каква фирма е? Нали става въпрос за датчика до подгревните свещи! Явно подава информация на няколко места.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 1,9 AEF
Ами аз имам напредвид датчика , който е за температурата на антифриза . Като вдигнеш капака на двигателя погледни горния маркуч на радиатора , от към главата на двигателя там има един пластмасов тройник , на който е закачен маркуча и на този тройник е и датчика . Той е с четири извода два са за таблото а другите подават информация на едно реле , което управлява и подгряването на свещите и някой други неща ... Моят стария беше произведен в Люксембург а на новия пишеше , че е произведен в Италия мисля .
п. с. Все пак не мога да ти гарантирам на 100 % , че проблемите ти са от датчика аз усетих положителен ефект след смяната му дано и при теб да е така
п. с. Все пак не мога да ти гарантирам на 100 % , че проблемите ти са от датчика аз усетих положителен ефект след смяната му дано и при теб да е така

- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Re: Polo 1,9 AEF
ако има някакво значение за теб, моя оригинален термо-датчик с щемпъла "VW" е произведен в Люксембург, не е сменян до сега и кове 90 градуса.
Re: Polo 1,9 AEF
Здравейте! Порових се малко в нета и установих, че този датчик всъщност са два.Едното кабелче отива на таблото и показва колко е температурата, а другото отива на един блок за управление на горивният процес. За сега проблема при мен си остава и с новата нафта както бях споменал, че ще пробвам. Странното е, че понякога проблема липсва, а понякога го има. Това ме навежда на мисълта за хлабава връзка или нещо пречи на датчика да измери правилно и от там обърква горивният процес. По принцип знаете ли принципа на работа на този вид двигател. Кое след кое се включва, защото ми стана много интересно след тази случка. На помпата има няколко датчика и релета, които не подлежат на ремонт, а и блока за управление е свързан с много неща и следи всичко. Просто ми е интересно. Лек ден и благодаря за съдействието
- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Polo 1,9 AEF
колега смени го тоя датчик и ще се оправи. просто като ти чета обясненията все едно говориш за моята кола преди време. вземай хубав датчик - 54лв. май беше оригинален в А+ и се оправя работата. А за принципа на работа на нашите двигатели и аз още не съм го схванал. Уж е с обикновена помпа а пък тоя датчик тотално обърква работата. Добре е някой компетентен да опише работата на АЕФ-а, май доста колеги станахме във форума с АЕФ и ще е от полза
. Даже като се замисля е добре да има една тема от важните за няколкото основни проблема на АЕФ-а, и като прочете човек веднага му става ясно какво да си смени при обслужването за да няма проблеми.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта