Polo 1,9 AEF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Polo 1,9 AEF

Мнениеот go6o61 » Чет 16 апр 2009 10:06


От скоро запалва трудно като е над 70 градуса!!!!!!! Странно нали... Върти няколко секунди и тогава взривява. Какво ще ме посъветвате. Когато е студено няма проблем. Помпата е лукас.




Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот Milanski » Чет 16 апр 2009 14:12


Здравей колега :D Карам поло със същият мотор като твоето , на мен когато температурата на антифриза ми е над 70 градуса не ми се включва подгряването и преди със стария температурен датчик също като при теб палеше по - трудно . Също така имах проблем и с едно много досадно придърпване на 4 скорост с 60 км понякога , та взех си хубав датчик за 40 лева и придърпването изчезна а също така вече и топла си пали лесно .
Дано съм ти помогнал :D


go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот go6o61 » Пет 17 апр 2009 9:03


ситуацията е същата. придърпва на 3,4, и 5 скарост., и пали трудно понякога......... ще пробвам с датчика и ще видим какво ще стане. Добре но какво му става че да прави тези неща. какво му се разваля на датчика за да се случва всичко това.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот Milanski » Пет 17 апр 2009 12:02


Какво му се разваля не знам предполагам , че са му се поизменили параметрите и сега дава грешни стойности . Ако решиш да го сменяш моят съвет е да си вземеш хубав датчик , че от тези по 15 лв. може да смениш няколко докато попаднеш на читав . Все пак това си е мое мнение може пък и с по - евтин да нямаш проблем :D


go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот go6o61 » Пет 17 апр 2009 15:14


Благодаря ти!
За сега ще проверя по магазините какво има. Твоят датчик на каква фирма е? Нали става въпрос за датчика до подгревните свещи! Явно подава информация на няколко места.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот Milanski » Пет 17 апр 2009 17:11


Ами аз имам напредвид датчика , който е за температурата на антифриза . Като вдигнеш капака на двигателя погледни горния маркуч на радиатора , от към главата на двигателя там има един пластмасов тройник , на който е закачен маркуча и на този тройник е и датчика . Той е с четири извода два са за таблото а другите подават информация на едно реле , което управлява и подгряването на свещите и някой други неща ... Моят стария беше произведен в Люксембург а на новия пишеше , че е произведен в Италия мисля .
п. с. Все пак не мога да ти гарантирам на 100 % , че проблемите ти са от датчика аз усетих положителен ефект след смяната му дано и при теб да е така :D


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот tisho_tch » Пет 17 апр 2009 18:02


ако има някакво значение за теб, моя оригинален термо-датчик с щемпъла "VW" е произведен в Люксембург, не е сменян до сега и кове 90 градуса.


go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот go6o61 » Вто 21 апр 2009 10:49


Здравейте! Порових се малко в нета и установих, че този датчик всъщност са два.Едното кабелче отива на таблото и показва колко е температурата, а другото отива на един блок за управление на горивният процес. За сега проблема при мен си остава и с новата нафта както бях споменал, че ще пробвам. Странното е, че понякога проблема липсва, а понякога го има. Това ме навежда на мисълта за хлабава връзка или нещо пречи на датчика да измери правилно и от там обърква горивният процес. По принцип знаете ли принципа на работа на този вид двигател. Кое след кое се включва, защото ми стана много интересно след тази случка. На помпата има няколко датчика и релета, които не подлежат на ремонт, а и блока за управление е свързан с много неща и следи всичко. Просто ми е интересно. Лек ден и благодаря за съдействието


Потребителски аватар
iavor84
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
Автомобил: VW BORA VW POLO
Двигател: AJM 2000 AEF 1997
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: Polo 1,9 AEF

Мнениеот iavor84 » Вто 21 апр 2009 22:15


колега смени го тоя датчик и ще се оправи. просто като ти чета обясненията все едно говориш за моята кола преди време. вземай хубав датчик - 54лв. май беше оригинален в А+ и се оправя работата. А за принципа на работа на нашите двигатели и аз още не съм го схванал. Уж е с обикновена помпа а пък тоя датчик тотално обърква работата. Добре е някой компетентен да опише работата на АЕФ-а, май доста колеги станахме във форума с АЕФ и ще е от полза :bowdown. Даже като се замисля е добре да има една тема от важните за няколкото основни проблема на АЕФ-а, и като прочете човек веднага му става ясно какво да си смени при обслужването за да няма проблеми.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта