Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот lyubobg » Сря 06 май 2009 13:55


Оттам ми пропуска масълце :|

Ето как изглежда главата по принцип:

Изображение
Изображение

Куплунга е най-вдясно на главата откъдето влизат кабелите за дюзите.

Чудя се как може да се смени гарнитурата или самия куплунг за да се отстрани теча на масълце :roll:
Някой правили ли е такава дивотия? С търсачката не можах да изтърся нищо :roll:

ПС: Гледам и не вярвам на ушите си - в двигателя влизат кабели, които се къпят с масло :screwy




Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот komitov » Сря 06 май 2009 15:49


Има 0пръстен на самия куплунг просто трябва да го смениш и си готов , кабелите са захранването на дюзите.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот lyubobg » Сря 06 май 2009 16:17


А как се сменя о-пръстена? - Нещо някъде трябва да се откачи от кабелите ...


Потребителски аватар
sno
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 20:53
Автомобил: Голф 4
Двигател:

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот sno » Сря 06 май 2009 16:23


Като откачиш буксата,виж на куплунга някъде трябва да има болтче или нещо друго което го държи за главата,след като махнеш това което го държи пробваи да го издърпаш напред и да смениш о-пръстена.Поне доколкото виждам от снимката която си дал,отвътре не виждам нещо да го държи,би трябвало да излезне напред.Но може и да трябва са се свали капака на клапаните,и да се откачат кабелите на всички дюзи за да не се скъса някои кабел като тръгнеш да го дърпаш напред,пробаи леко да го издърпаш за да не стане някоя беля.


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот komitov » Сря 06 май 2009 16:29


lyubobg написа:А как се сменя о-пръстена? - Нещо някъде трябва да се откачи от кабелите ...

Kуплунга се отвива и се разделя на две след това махаш другата част от главата държи се на две болчета 6мм и ще видиш о-пръстена

Последна промяна от komitov на Сря 06 май 2009 16:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот lyubobg » Сря 06 май 2009 16:31


komitov написа:
lyubobg написа:А как се сменя о-пръстена? - Нещо някъде трябва да се откачи от кабелите ...

Kуплунга се отвива и се разделя на две след това махаш другата част от главата дъджи се на две болчета 6мм и ще видиш о-пръстена





Направих 1 побългаряване преди да го закача - ако пак текне, ще сменям пръстенчето.
Мерси за инструкциите :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот komitov » Сря 06 май 2009 16:35


lyubobg написа:
komitov написа:
lyubobg написа:А как се сменя о-пръстена? - Нещо някъде трябва да се откачи от кабелите ...

Kуплунга се отвива и се разделя на две след това махаш другата част от главата дъджи се на две болчета 6мм и ще видиш о-пръстена





Направих 1 побългаряване преди да го закача - ако пак текне, ще сменям пръстенчето.
Мерси за инструкциите :bowdown :bowdown :bowdown

Ако побългаряването е със силикон няма да текне


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот lyubobg » Сря 06 май 2009 16:39


Не - от бишоп лента, която издържа на масло, бензин, 20 000волта, УВ лъчи и ... на земетресение mhihi отрязъх една трета от широчината и
и я увих като о-пръстенче около куплунга и после го стегнах :roll:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот ifidik » Сря 06 май 2009 17:43


е затова предпочитам да си взема кола нов внос.няма да тече повече, но о-пръстена струва 50ст.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот lyubobg » Сря 06 май 2009 17:49


Не разбирам логиката ти защо кола нов внос няма да и тече пръстенчето?
Тази също е нов внос бтв ....


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот ifidik » Сря 06 май 2009 21:12


идеята ми е , че за 50ст. няма да има побългаряване.
все пак смятам, че си се справил и няма да имаш теч


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот lyubobg » Сря 06 май 2009 21:42


Аз се чудих как се разглобява чудото и след дълго чесане по главата реших, че е сложна работа и побългарих :oops:

Навъртях преди малко 60км да тествам - няма теч :banana


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот danii » Чет 07 май 2009 0:07


lyubobg написа:Не - от бишоп лента, която издържа на масло, бензин, 20 000волта, УВ лъчи и ... на земетресение mhihi отрязъх една трета от широчината и
и я увих като о-пръстенче около куплунга и после го стегнах :roll:

Колега най добре става с тоалетна хартия. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот lyubobg » Чет 07 май 2009 21:18


Днес ходих в Ауто-.
Няколко десетки минути им повтаварях едно и също като магнетофон, накрая ме разбраха за коя част говоря - отвориха и видяха - о-пръстенче само НЯМА.
Продава се целия сноп кабели от куплунга до дюзите на скромната цена от 123лв :)


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Куплунгът на главата, в който влизат кабелите за дюзите

Мнениеот komitov » Чет 07 май 2009 22:37


Сигурен съм че ако посетиш някои от форумните маистори ще ти помогне с такова о-пръстенче вместо да се луташ по магазините.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта