Здравейте колеги,
Изчетох доста неща свързани със съединителя на въпросния двигател: притрисане при спиране, вибрации при ускорение между 1500 - 1800 оборота и т.н.Колата е с чип от Brezel, и потенциала и е подобаващ, но явно фабричния съеднител не издържа.Въпросът ми е следния - тъй като явно предстои смяна, може ли да се сложи маховик и съединител от по-големия мотор 131 к.с.Ако мисията е възможна, трябва ли да се правят някакви допълнителни изменения?



Съединител за AJM
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
- ATD
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v dvijenie
Re: Съединител за AJM


-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Съединител за AJM
Като гледам в ЕТКА съединителите на помпа дюза моторите са всичките 240 мм. Ако може някой да обясни какви точно са разликите...
- ATD
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v dvijenie
Re: Съединител за AJM
dmode101 написа:Като гледам в ЕТКА съединителите на помпа дюза моторите са всичките 240 мм. Ако може някой да обясни какви точно са разликите...
Дано си гледал и видял ,че буквите след номера са различни което в доста случаи е от голямо значение

Затова нека колега който е по-запознат да се включи и подскаже чее

Re: Съединител за AJM
Кажи каква кола (двигател) и колко скорости си...
Предполагам си с 5 скорости. Не може да сложиш 240 мм съединител.
Знам от съседа на 110 AFN правен на 160 коня с оригинален купен от вносител на VW няма абсолютно никакви проблеми вече около 150 хиляди навъртяни от смяна.
Предполагам си с 5 скорости. Не може да сложиш 240 мм съединител.
Знам от съседа на 110 AFN правен на 160 коня с оригинален купен от вносител на VW няма абсолютно никакви проблеми вече около 150 хиляди навъртяни от смяна.
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съединител за AJM
bdemona написа:Кажи каква кола (двигател) и колко скорости си...
Предполагам си с 5 скорости. Не може да сложиш 240 мм съединител.
Знам от съседа на 110 AFN правен на 160 коня с оригинален купен от вносител на VW няма абсолютно никакви проблеми вече около 150 хиляди навъртяни от смяна.
Мда, ама той си кара спокойно и не го е пържил, точно за няколко дена подобаващо пържене и ще даде фира.. Пак личен опит с оригинален съединител..
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Съединител за AJM
Колата е Г4, 116 коня без чипа, с шест скорости.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съединител за AJM
Прочети тази тема : viewtopic.php?f=24&t=123864
Re: Съединител за AJM
StS написа:bdemona написа:Кажи каква кола (двигател) и колко скорости си...
Предполагам си с 5 скорости. Не може да сложиш 240 мм съединител.
Знам от съседа на 110 AFN правен на 160 коня с оригинален купен от вносител на VW няма абсолютно никакви проблеми вече около 150 хиляди навъртяни от смяна.
Мда, ама той си кара спокойно и не го е пържил, точно за няколко дена подобаващо пържене и ще даде фира.. Пак личен опит с оригинален съединител..
Разбира се хора който правят тунинг си карат спокойто колите

Та тои вече 2 турбинини GT1749VA сменя

А щом колата е 6 скорости е със 240 мм съединител... който е бая по здрав
- ATD
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v dvijenie
Re: Съединител за AJM
Като гледам и чета тия маховици се разбиват около 160000-220000км "реални"
което по груби изчисления е около 300-350000км истински.
Интересно ми е имайки в предвид качеството на дори "оригинални" части колко ще издържи новия маховик и съединител
.
Някой има ли поглед , защото доста колеги смениха явно са доволни ?

Интересно ми е имайки в предвид качеството на дори "оригинални" части колко ще издържи новия маховик и съединител


Някой има ли поглед , защото доста колеги смениха явно са доволни ?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съединител за AJM
Доста хора от форума сменяха маховици и никой не се е оплакал още,явно неса чак толкова лоши 

- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Съединител за AJM
То за смяната е ясно, но въпросът ми беше може ли да се сложи маховика и съединителя от по-мощния двигател?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съединител за AJM
Ако сллжиш ''Закс'' или ''Люк'' дори и с чипа пак няма да имаш проблеми,но ако вдигнеш още малко мощноста ще боксува 

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Съединител за AJM
на ПД. 116 и 131кс.съединителите са еднакви и са на 240размер. на 90 и 110 кс.също са еднакви-маховика е 228 а комплекта притиск.и феродов може да е 220--225 и 228.на мотора ПД-101кс комплекта съединител е като на 90 и 110конйовите с размер 228Съмнителният написа:То за смяната е ясно, но въпросът ми беше може ли да се сложи маховика и съединителя от по-мощния двигател?
- ATD
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v dvijenie
Re: Съединител за AJM
SACHO7803 написа:на ПД. 116 и 131кс.съединителите са еднакви и са на 240размер. на 90 и 110 кс.също са еднакви-маховика е 228 а комплекта притиск.и феродов може да е 220--225 и 228.на мотора ПД-101кс комплекта съединител е като на 90 и 110конйовите с размер 228Съмнителният написа:То за смяната е ясно, но въпросът ми беше може ли да се сложи маховика и съединителя от по-мощния двигател?
http://toc.luk-as.de/toc/ru/4B7F7F13655FB4197C2A4BE521453695.srv?view=VIndexFramesetJsp
Поразгледай тук има разлика поне относно натоварвания и съвместимост. Макар ,че за Българската инженерна мисъл граници НЯМА.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта