Здравейте колеги ,аз сам нов тук,от скоро собственик на Голф 4 с AHF мотор. Още не сам го закачал на диагностика,защото скоро го взех и не е регистриран. Та въпроса ми е следниа ,доста теми изчетох но така и не разбрах на какво се далжи проблема с които се сблъсках още като я изкарах от автокъщата. Като беше студена си запали от ряз след това спирам на OMV да заредя и качвам се врътвам да запали /варти , варти неще пак вартя този път задържам повече около 4 сек. и запали но след странно разтрисане на двигателя??? И после все така студен пали топъл трудно ??!! Иначе като запали си работи отлично ,савсем равномерно без колебаниа и шумове ! Търсих много във форума има много писано по вапроса но така и не разбрах някой знае ли на какво се дължи този проблем,защото разбрах и от другаде че е често срещано при този мотор . Ако няко има този проблем или знае нещо по конкретно и сподели ще бъда безкрайно благодарен. Незнам дали като я закарам на диагностика ще даде каде е проблема или просто ниама решение и ще си карам тъка ! Някой знае ли каде в Габрово правят добра диагностика! Благодаря предварително много ..
Колега, минах през този проблем, и ако ме послушаш, няма да съжаляваш. Демонтаж на стартера, профилактика на същия(почистване,нова грес в редуктора и лагерите, ако е необходимо подмяна на лагери и четки) Монтираш стартера.
Профилактиката на стартера и новият акумулатор определено ще подобрят поленето на колата, но проблема е софтуерен донякъде и изглежда го има при всички AHF.
Ако и след профилактиката на стартера и акумулатора, не си доволен от паленето на колата. Пиши на Brezel или Andonov, те ще ти кажат какво се прави за да се реши проблема с топлото палене .
Абсолютно съгласен с колегата rokist,след точно тъкава профилактика на стартера + нов акумулатор вече половин година никакъв проблем с топъл или студен старт Стартера беше абсолютно сух и спекъл ,със сигурност не е там проблема но има голям ефект от тази профилактика,ще останеш приятно изненадан Аз вече спрях да и се впрягам на дъртата кошница