висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 юни 2009 17:38


става въпрос за температурата на въздуха в колектора по ваг-ком отчита 52-56 градуса, което е много според мен.
има и друго колата ми е 1,9 тди 1Z Венто, има чип (брезел) колата ми не е пушила никога нито преди нито след чипа, днес нямах работа и си сложих спортен филтър(конус) колата започна да пуши. температурата е замерена след като сложих филтъра
Някакви идей, защо е толкова висока темп на въздуха и защо пуши?
П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот Stivi » Съб 27 юни 2009 22:30


racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади


Сам си си отговорил :!: С този конус освен да бучи малко повече друго няма да направиш така че помисли си дали е оправдано да му правиш изолация,а как се прави тя пише в други теми !


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот danii » Нед 28 юни 2009 0:13


Stivi написа:
racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади


Сам си си отговорил :!: С този конус освен да бучи малко повече друго няма да направиш така че помисли си дали е оправдано да му правиш изолация,а как се прави тя пише в други теми !

:да: Слгайте си панелни филтри.


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот The_Game » Нед 28 юни 2009 12:25


Stivi написа:
racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади



Много е възможно да е от това, пробвай със панелен :wink:


ПС: А колко горе-доло трябва да бъде температурата, шот на мен ми е 48-50 градуса, а съм със стоков филтър


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 28 юни 2009 16:00


The_Game написа:
Stivi написа:
racing_team_vidin написа:П.П. за темп. се съмнявам че филтъра тегли топъл въздух от мотора и кулера не може да го охлади



Много е възможно да е от това, пробвай със панелен :wink:


ПС: А колко горе-доло трябва да бъде температурата, шот на мен ми е 48-50 градуса, а съм със стоков филтър

малко над околната


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 29 юни 2009 22:40


проблема с пушеците е решен, разкарах филтъра и си върнах оригиналния.
иначе за да върви що годе нормално колата трябва да се кара в тоя вид
и пак е лагава.
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот dobrin » Пон 29 юни 2009 22:46


Решението ти би било един термошийлд, за да дърпа само хладен въздух. Тогава има смисъл да си с конусен филтър, но не чак толкова, според мен, за да си заслужава преработката. Карай с панелен спортен. Все пак говорим за ежедневка, нали?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 29 юни 2009 23:12


dobrin написа:Решението ти би било един термошийлд, за да дърпа само хладен въздух. Тогава има смисъл да си с конусен филтър, но не чак толкова, според мен, за да си заслужава преработката. Карай с панелен спортен. Все пак говорим за ежедневка, нали?


Точно заради тези думи реших да си върна за сега оригиналния, и ще се поръчва панелен.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот bobitur » Сря 01 юли 2009 13:32


Това, че е висока температурата на входящия въздух означава ли, че колата ще пуши? При мен има измерена температура 98 гр. на G72(мисля че беше, датчик входящ въздух)като се извади буксата на датчика отчита 105-108 градуса, предполагам поради някакво замасяване на кабелите до ЕКУ-то. Проблем ли ще е да се кара така с нереални стойности на въпросния датчик. Какво ще е тогава количеството гориво и въздух което определя ЕКУ-то на двигателя. Мотора е 1Z, преди време бях пуснал тема за това ама като видях сега темата на колегата реших пак да постна.
Поздрави на всички.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 01 юли 2009 14:11


bobitur написа:Това, че е висока температурата на входящия въздух означава ли, че колата ще пуши? При мен има измерена температура 98 гр. на G72(мисля че беше, датчик входящ въздух)като се извади буксата на датчика отчита 105-108 градуса, предполагам поради някакво замасяване на кабелите до ЕКУ-то. Проблем ли ще е да се кара така с нереални стойности на въпросния датчик. Какво ще е тогава количеството гориво и въздух което определя ЕКУ-то на двигателя. Мотора е 1Z, преди време бях пуснал тема за това ама като видях сега темата на колегата реших пак да постна.
Поздрави на всички.

koлкото е по-топъл въздуха- 1-во, че е беден на кислород, и 2-ро се е разширил от темп.
От тея двете следва че компа ти пуска единица гориво за единица въздух, ама тоя въздух като е беден на кислород се получава малко по богата смес и затова пуши.
Въпреки, че тоя датчик за темп. етам за да следи за това нещо :roll:
П.П 98 градуса е прекалено много.. определно датчика е :bishop


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: висока темп. на входящия въздух и много пушеци

Мнениеот bobitur » Чет 02 юли 2009 13:38


Значи аз нямам проблем с топъл въздух, а датчика за входящия въздух(пробван с работещ и пак същите стойности) дава грешни данни на компа. Дали ще е проблем да покарам още така(карам вече година така и цяла зима без подгревни свещи- проблем който вече се реши след като се сложи бушон - жабарите го бяха махнали от гнездото му) докато се намери откъде е това замасяване. И има ли нещо общо пушенето на колата във високите над 3000 об. Това ми е въпроса. Колата е с нормален филтър и взима въздух от пред и едва ли темп. на входящия въздух е 98 градуса реално - (зимата е измерено с Ваг). И какво друго е закачено на тоя датчик G72 освен допълнителните подгревни свещи(в антифриза).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта