
Колата го прави този проблем от 1 - 2 дена , днеска вобще и не запали ...

Голфа е AJM 1.9 PD TDI 2000 година ...
dmode101 написа:Виж вакумния клапан над EGR-a, дето е за по-мекото гаснене - дали не е останал отворен. Иначе без диагностика едва ли някой ще ти отговори кой знае какво...
Щеше да пали и след секунда да загаснеjudasss написа:На ваг ком са го закачали преди 10 тина минути , не е имало никакви проблеми , колата сега не е при мен но вечерта ще проверя за вакума ,
Въртенето не ми се стори по различно /явно щото не я карам аз/ ...
Мислех си за батерята в ключа , ако е слаба , ако вобще има имобилайзер тая кола , дали не е от него ?
Помпа дюза е, все ми се струва че няма да е това, а и кодирането няма да станеDorian написа:И на мен ми прилича на прословутия проблем с топлото палене...
Към колегата само за проба я кодирайте на автоматик и почти съм сигурен че ще се оправи паленето и ако е така проблема е софтуерен и до колкото знам Brezel може да ти помогне
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 59 госта