Проблем с пистовия ремак на Polo

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
polimar
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 17 юли 2009 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Проблем с пистовия ремак на Polo

Мнениеот polimar » Пет 17 юли 2009 17:14


имам проблем с ремака вече незнма за кои пат го късам ако някои може да каже нека пише. колата е Поло 1.9д с климатик.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с пистовия ремак на Polo

Мнениеот radotom » Пет 17 юли 2009 22:59


Провери шайбите за равнинност - дали са в една равнина.
Погледни и за заклинващи ролки.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Проблем с пистовия ремак на Polo

Мнениеот stivenj » Съб 18 юли 2009 8:56


погледни шайбата на алтернатора,може вече да се е скапала и затова ,при мен се затегна и скъса ремъка ,даже накрая се откъсна цялата шайба ,тя е много скъпа на принципа на тресчьотката е но само с нова се лекува.Успех


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с пистовия ремак на Polo

Мнениеот martin4o_mom4e » Съб 18 юли 2009 20:09


Аз имах същия проблем при ААЗ-ката и проблема се оказа 2 мм отклонение навътре на демферната шайбата сшрямо всички други шайби и се оказа разбито чело на коляновия вал ( прословутата шпонка )

Погледни за биене на шайбите


Потребителски аватар
niki_68
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Проблем с пистовия ремак на Polo

Мнениеот niki_68 » Пон 20 юли 2009 20:08


да на 90 процента е от демпферната шаиба на коляновия вал погледния дали бие :bowdown ако бие оригинала е 640 лв. но има ментета за ро 200 провери успех :да:


Потребителски аватар
iavor84
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
Автомобил: VW BORA VW POLO
Двигател: AJM 2000 AEF 1997
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: Проблем с пистовия ремак на Polo

Мнениеот iavor84 » Нед 26 юли 2009 21:15


аз също мисля че е от шайбата на алтернатора. При мен беше същия проблем (а и други колеги се бяха оплаквали от нея) и всичко беше в съосие, а и на вид шайбата на алтернатора си беше добре (после разбира се разбрах че има механизъм в нея който е блокитрал). Може да я провериш като при отворен капак форсираш и пуснеш газта, при мен ясно се чува как оборотите на алтернатора падат много по бавно и със закъснение от тези на двг :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта