
Първо в какво се състои разликата между трите варианта :1Н0906627A ,1J0906627A ,1J0906627В.
Второ,което ме интересува повече има ли разлика при развъртането на турбото (особено в ниските обороти до 2000) кой вариант от трите да се избере.
До тоя момент съм разбрал че 1Н е по скъп и с различен куплунг а 1J са за помпа дюза но стават и за ТДИ.Но дали е точно така

Мотора ми е ALH и гледам че по каталог му дават и двата варианта без 1J0906627В.Проблема на моя е че развърта турбото след 2000-2100 оборота.Пробвах с чистене ,като впръсквах WD ,шпрей за дебитомери и разни такива неща за които четох по чужди форуми но нищо не се промени.А съм сигурен че клапана е причината защото го подмених с колега и с неговия всичко си беше наред ,след 1700-1800 оборота си имах пълен надув.Сега ме е страх да не си купя нов и да се окаже като моя и затова питам за модела кои е наи удачно да се избере.Дано има колеги във форума които са изпробвали различните варианти.
Поздрави!!!!!!!