N75 Въпрос

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

N75 Въпрос

Мнениеот wnaso » Нед 02 авг 2009 19:02


Здравейте колеги :D Предстои ми смяна на Н75 и от изчетеното по форумите не можах да се ориентирам за някои неща за който искам да попитам тук.
Първо в какво се състои разликата между трите варианта :1Н0906627A ,1J0906627A ,1J0906627В.
Второ,което ме интересува повече има ли разлика при развъртането на турбото (особено в ниските обороти до 2000) кой вариант от трите да се избере.
До тоя момент съм разбрал че 1Н е по скъп и с различен куплунг а 1J са за помпа дюза но стават и за ТДИ.Но дали е точно така :(
Мотора ми е ALH и гледам че по каталог му дават и двата варианта без 1J0906627В.Проблема на моя е че развърта турбото след 2000-2100 оборота.Пробвах с чистене ,като впръсквах WD ,шпрей за дебитомери и разни такива неща за които четох по чужди форуми но нищо не се промени.А съм сигурен че клапана е причината защото го подмених с колега и с неговия всичко си беше наред ,след 1700-1800 оборота си имах пълен надув.Сега ме е страх да не си купя нов и да се окаже като моя и затова питам за модела кои е наи удачно да се избере.Дано има колеги във форума които са изпробвали различните варианти.
Поздрави!!!!!!!




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: N75 Въпрос

Мнениеот morfei1 » Пон 03 авг 2009 0:51


Аз те съветвам да си подмениш клапана с точно такъв номер, какъвто ти е този на колата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: N75 Въпрос

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 авг 2009 8:22


Ми виж номера на клапана на колегата ти ,щом с неговия е пушка.


Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Re: N75 Въпрос

Мнениеот wnaso » Пон 03 авг 2009 10:25


Благодаря за съвета и аз си мисля за това,да взема като на колегата, но неговия клапан е със стария куплунг (не че ме бърка да си сменя куплунга) и е 2-3 пъти по скъп от тия с новите.Затова питам дали някой знае точната разлика между моделите или някой който е пробвал как се държат при турбо надув.Опасенията ми са да не си купя същия като моя и тои да се държи по същия начин.
Поздрави!!!


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: N75 Въпрос

Мнениеот mladeja » Пон 03 авг 2009 19:11


При мен - скоро и аз замених Н75 - та турбото започнах да го усещам над 2000 об. след това въобще не усещах турбо и в последствие много яко турбо до 2000 об.но при натоварване на 4 и 5 предавка влизаше в авариен режим.В същност карах с разбъзикан клапан поне 1 година.Май това е начина по който се скапва въпросния клапан.Въобще не съм гледал какъв е - просто занесох в магазина стария и след това всичко по мотора и набирането си дойде на мястото на което беше.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: N75 Въпрос

Мнениеот morfei1 » Пон 03 авг 2009 21:12


mladeja написа:Май това е начина по който се скапва въпросния клапан.


Това е начина по който се скапва турбото :wink:


Потребителски аватар
plmitev
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
Автомобил: VW Golf
Двигател: ALH 2000
Местоположение: Ловеч

Re: N75 Въпрос

Мнениеот plmitev » Вто 04 авг 2009 10:00


Когато купуваш клапан гледай да е оригинален, по възможност пиърбург. И разбира се да е за твоя мотор, т.е. това което дават по каталог. Ако искаш мога да погледна моя какъв е, защото аз съм със същия мотор.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: N75 Въпрос

Мнениеот Stivi » Вто 04 авг 2009 13:45


Отиваш в магазина на официалния представител на марката казваш си данните на колата и те ти дават какъвто клапан трябва - лесно и просто :wink: Е,цената може да не ти хареса но ти си решаваш дали да рискуваш с по-евтин от кварталния магазин :banghead:


Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Re: N75 Въпрос

Мнениеот wnaso » Вто 04 авг 2009 18:05


Благодаря за отговорите колеги.Но всичко това ми е ясно.Моята кола оригинално е с 1J0906627A които е за по новите двигатели и е по евтин ,на колегата е 1Н0906627A по скъп и куплунга му е от по старите но с него се развърта по бързо турбото.Не съм сигурен като си купя точно като моя дали ще има някаква разлика от сега защото си мисля че моя не е чак толкова зле ,колата е на малко километри ,разтоварва идеално без пикове и т.н само дето е малко по зле в ниските обороти.Та въпроса ми е конкретен (ставам май малко нахален вече) дали някой е правил такива сравнения между трите модела или е чел нещо по въпроса.И да подчертая че цената не е от значение.
Мисля че тази информация ще бъде полезна на много хора.
Поздрави !!!!!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: N75 Въпрос

Мнениеот morfei1 » Вто 04 авг 2009 18:32


За каква кола става на въпрос - пасат, бора, голф, съответно коя година е?

Какво мислите за това отремонтиране на Н75





Мисля, че заради това човека лепеше гумичката на първия клапан, за да постигне този ефект




Само не ми стана ясно защо изхвърли черната "шайба" която беше вътре под гумичката на буталото?


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: N75 Въпрос

Мнениеот mladeja » Вто 04 авг 2009 20:25


Само дето това при мен не е Н75 - /управлението на турбото/, а на рециркулацията на изходящите газове.
А относно скапването на турбото - надявам се че инж. сметнали тази ситуация и влизането му в авариен режим е чиста проба предпазване на последното.За година и половина не скапа.Начи правилно са си сметнали възможните режими на работа.Едва ли чичко германец ще се втурне в сервиза да сменя клапани веднага.


Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Re: N75 Въпрос

Мнениеот wnaso » Вто 04 авг 2009 23:53


"За каква кола става на въпрос - пасат, бора, голф, съответно коя година е?"

New Beetle


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: N75 Въпрос

Мнениеот mladeja » Сря 05 авг 2009 18:19


Ако е към мен въпроса - Г3 ТДИ 90 коня 1996



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта