


Пали и гасне след 10 метра - решено!
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Пали и гасне след 10 метра - решено!
Симптомите са следните: една от дюзите е постоянно в нафта, когато и е кеф на колата върви и пали нормално когато не гасне като лека полека усещаш как губиш ускорение и обороти... в следващия момент въртиш 2-3 пъти ключа и тя пали и тръгваш... Това беше до тая вечер когато вече започна само да пали, но след това гаснеше в момента когато тръгнеш, минаваш 10 метра на първа и почва да губи обороти и умира... Моля ви кажете какво е според вас! Казаха ми че може да е счупено бутало, аз се чудя дали не може да е охлабена металната тръба която влиза в дюзата... ама аз не чаткам толкова много...
Последна промяна от Traytor на Пет 02 окт 2009 10:55, променено общо 1 път.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Абе ти що си мъчиш колата? и аз не разбирам, ама при такива симптоми, нито ще я мъча да видя пали ли или не, ами ще хвана някой приятел и изгасена ще си довлача колата до сервиз да я видят компетентни хора. Така един приятел сменя двигател...изгасне ли колата без причина, дори и най-елементарният проблем да е по-добре недей експериментира, за да не си набиеш филми ако е сериозно нещо...
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Заради компетентните сервизджии я мъчих да пали... Отидох! Сложиха ми възвратен клапан, смениха ми горивен филтър, смениха ми рейка на нафтовата помпа, регулираха съответно нафтова помпа... казаха ми спокойно, случва се като има въздух в системата на колата да засмуче въздух и бавно да гасне... няма се притесняваш! като го погледнем сборно ми го набиха отборно и им платих около 200лв за услугата... та заради това не отивам в сервиз да ми я погледнат а питам хората които не ги интересува само да ми земат парите... Завлякохме я едва до вкъщи (20 км) с пасата на баща ми, но силно се съмнявам да я завлечем до Търново в сервиза на ваген...
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Колега,при хлабава дюза ще пали и ще прекъсва сериозно.При счупено бутало няма мощност,прекъсва но нафтата влиза в картера.Свали дюзата и я провери,провериси клапаните на този цилиндър.Провери налягането на този цилиндър.А е възможно от въздух да пали когато си иска.Ако е прозрачен маркуча имали въздух.Traytor написа:Симптомите са следните: една от дюзите е постоянно в нафта, когато и е кеф на колата върви и пали нормално когато не гасне като лека полека усещаш как губиш ускорение и обороти... в следващия момент въртиш 2-3 пъти ключа и тя пали и тръгваш... Това беше до тая вечер когато вече започна само да пали, но след това гаснеше в момента когато тръгнеш, минаваш 10 метра на първа и почва да губи обороти и умира... Моля ви кажете какво е според вас! Казаха ми че може да е счупено бутало, аз се чудя дали не може да е охлабена металната тръба която влиза в дюзата... ама аз не чаткам толкова много...
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Въздух има... това го знам отдавна, но какво ли не опитах не се оправи не се изчисти... смених горивния, тръбичките към и от него, и маркучите за излишната нафта... Колкото до мощнотста, когато не гасне има мощност и то абсолютно нормално... Вчера смених маслото маслото което изтече си беше гъсто...
Как се проверява налягане в цилиндър?
Как се проверява налягане в цилиндър?
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Колега,задължително си открйи проблема с въздуха.Аз имах такъв от филтъра,или по точно от клапъна за обратна нафта.Беше блокирал.Налягането се мери със специален уред,монтира се на мястото на дюзата.Traytor написа:Въздух има... това го знам отдавна, но какво ли не опитах не се оправи не се изчисти... смених горивния, тръбичките към и от него, и маркучите за излишната нафта... Колкото до мощнотста, когато не гасне има мощност и то абсолютно нормално... Вчера смених маслото маслото което изтече си беше гъсто...
Как се проверява налягане в цилиндър?
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Един приятел обеща да дойде да разглобим двигателя и направо да видим кво става в тоя пуст цилиндър... Но в крайна сметка като тегля чертата като че ли тоя голф беше грешка... Просто не случих на кола...
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Пич, аз не разбирам много, но от горивният филтър излиза някакво мъркуче (прозрачно) по което минава нафтата...ти за там ли казваш, че виждаш балончета въздух?!? защото и аз така в началото като си купих колата и ги гледам тея и си викам ужас, а то се оказа напълно нормално, моята си ги има тея мехурчета и си върви, и то не само аз ги имам ами и всичките ми приятели с такива голфове...някой по-компетентен да каже, ама ми се струва нормално това, разбира се в някакви граници...
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Е за тоя маркуч стаа въпрос... ама при теб може би са малки мехурчета... и пак не е нормално... тряя да е обезвъздушено...
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Колега,въздух не трябва да има.И моето мнение преди да разглобвате отстранете проблема с въздуха.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Не споря, но и във официален сервиз са ми го сменяли и при обикновен майстор и все си седят, ако не е нормално, защо тогава ги има? Т.е. все майстора щеше да ми обърне внимание и да каже "не е нормално", а той точно обратното вика наред си е всичко не се притеснявай
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
Наскоро в една тема се натъкнах на един термин: БГ майстор!
- Rqhovo
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1Y 1991
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
колега преди да разглобиш каквото и дa e провери на горивната помпа има едно цилиндърче да не се напълнило с боклуци щото и аз на служебната кола така давах пари на вятъра, а се оказа мръсен резервоар и въпросното цилиндерче ,а услугата излиза около 100лв в сервиз на бош 

- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD
От това може ли да ми мята нафта от едната дюза? Щото изпуска яко нафта... Ако се размина със 100 лева хайр работа, щото за сега от сервиза ми казват, че на към основен бия...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта