Пали и гасне след 10 метра - решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Пали и гасне след 10 метра - решено!

Мнениеот Traytor » Вто 08 сеп 2009 22:29


Симптомите са следните: една от дюзите е постоянно в нафта, когато и е кеф на колата върви и пали нормално когато не гасне като лека полека усещаш как губиш ускорение и обороти... в следващия момент въртиш 2-3 пъти ключа и тя пали и тръгваш... Това беше до тая вечер когато вече започна само да пали, но след това гаснеше в момента когато тръгнеш, минаваш 10 метра на първа и почва да губи обороти и умира... Моля ви кажете какво е според вас! Казаха ми че може да е счупено бутало, аз се чудя дали не може да е охлабена металната тръба която влиза в дюзата... ама аз не чаткам толкова много...

Последна промяна от Traytor на Пет 02 окт 2009 10:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот stenly_m » Вто 08 сеп 2009 22:46


Абе ти що си мъчиш колата? и аз не разбирам, ама при такива симптоми, нито ще я мъча да видя пали ли или не, ами ще хвана някой приятел и изгасена ще си довлача колата до сервиз да я видят компетентни хора. Така един приятел сменя двигател...изгасне ли колата без причина, дори и най-елементарният проблем да е по-добре недей експериментира, за да не си набиеш филми ако е сериозно нещо...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Traytor » Вто 08 сеп 2009 23:14


Заради компетентните сервизджии я мъчих да пали... Отидох! Сложиха ми възвратен клапан, смениха ми горивен филтър, смениха ми рейка на нафтовата помпа, регулираха съответно нафтова помпа... казаха ми спокойно, случва се като има въздух в системата на колата да засмуче въздух и бавно да гасне... няма се притесняваш! като го погледнем сборно ми го набиха отборно и им платих около 200лв за услугата... та заради това не отивам в сервиз да ми я погледнат а питам хората които не ги интересува само да ми земат парите... Завлякохме я едва до вкъщи (20 км) с пасата на баща ми, но силно се съмнявам да я завлечем до Търново в сервиза на ваген...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Traytor » Сря 09 сеп 2009 8:45


:arrow:


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот tatenceto » Сря 09 сеп 2009 9:48


Traytor написа:Симптомите са следните: една от дюзите е постоянно в нафта, когато и е кеф на колата върви и пали нормално когато не гасне като лека полека усещаш как губиш ускорение и обороти... в следващия момент въртиш 2-3 пъти ключа и тя пали и тръгваш... Това беше до тая вечер когато вече започна само да пали, но след това гаснеше в момента когато тръгнеш, минаваш 10 метра на първа и почва да губи обороти и умира... Моля ви кажете какво е според вас! Казаха ми че може да е счупено бутало, аз се чудя дали не може да е охлабена металната тръба която влиза в дюзата... ама аз не чаткам толкова много...
Колега,при хлабава дюза ще пали и ще прекъсва сериозно.При счупено бутало няма мощност,прекъсва но нафтата влиза в картера.Свали дюзата и я провери,провериси клапаните на този цилиндър.Провери налягането на този цилиндър.А е възможно от въздух да пали когато си иска.Ако е прозрачен маркуча имали въздух.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Traytor » Сря 09 сеп 2009 9:55


Въздух има... това го знам отдавна, но какво ли не опитах не се оправи не се изчисти... смених горивния, тръбичките към и от него, и маркучите за излишната нафта... Колкото до мощнотста, когато не гасне има мощност и то абсолютно нормално... Вчера смених маслото маслото което изтече си беше гъсто...
Как се проверява налягане в цилиндър?


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот tatenceto » Сря 09 сеп 2009 17:02


Traytor написа:Въздух има... това го знам отдавна, но какво ли не опитах не се оправи не се изчисти... смених горивния, тръбичките към и от него, и маркучите за излишната нафта... Колкото до мощнотста, когато не гасне има мощност и то абсолютно нормално... Вчера смених маслото маслото което изтече си беше гъсто...
Как се проверява налягане в цилиндър?
Колега,задължително си открйи проблема с въздуха.Аз имах такъв от филтъра,или по точно от клапъна за обратна нафта.Беше блокирал.Налягането се мери със специален уред,монтира се на мястото на дюзата.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Traytor » Сря 09 сеп 2009 23:33


Един приятел обеща да дойде да разглобим двигателя и направо да видим кво става в тоя пуст цилиндър... Но в крайна сметка като тегля чертата като че ли тоя голф беше грешка... Просто не случих на кола...


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот stenly_m » Чет 10 сеп 2009 20:53


Пич, аз не разбирам много, но от горивният филтър излиза някакво мъркуче (прозрачно) по което минава нафтата...ти за там ли казваш, че виждаш балончета въздух?!? защото и аз така в началото като си купих колата и ги гледам тея и си викам ужас, а то се оказа напълно нормално, моята си ги има тея мехурчета и си върви, и то не само аз ги имам ами и всичките ми приятели с такива голфове...някой по-компетентен да каже, ама ми се струва нормално това, разбира се в някакви граници...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Traytor » Чет 10 сеп 2009 20:55


Е за тоя маркуч стаа въпрос... ама при теб може би са малки мехурчета... и пак не е нормално... тряя да е обезвъздушено...


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот tatenceto » Чет 10 сеп 2009 21:26


Колега,въздух не трябва да има.И моето мнение преди да разглобвате отстранете проблема с въздуха.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот stenly_m » Пет 11 сеп 2009 6:38


Не споря, но и във официален сервиз са ми го сменяли и при обикновен майстор и все си седят, ако не е нормално, защо тогава ги има? Т.е. все майстора щеше да ми обърне внимание и да каже "не е нормално", а той точно обратното вика наред си е всичко не се притеснявай


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Traytor » Пет 11 сеп 2009 7:20


Наскоро в една тема се натъкнах на един термин: БГ майстор!


Потребителски аватар
Rqhovo
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1Y 1991
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Rqhovo » Пет 11 сеп 2009 7:47


колега преди да разглобиш каквото и дa e провери на горивната помпа има едно цилиндърче да не се напълнило с боклуци щото и аз на служебната кола така давах пари на вятъра, а се оказа мръсен резервоар и въпросното цилиндерче ,а услугата излиза около 100лв в сервиз на бош :да:


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Счупено бутало или охлабена дюза? 1.9 TD

Мнениеот Traytor » Пет 11 сеп 2009 11:20


От това може ли да ми мята нафта от едната дюза? Щото изпуска яко нафта... Ако се размина със 100 лева хайр работа, щото за сега от сервиза ми казват, че на към основен бия...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта