Застудя. Пали, работи2-3 секунди и гасне. Къде е проблема???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Застудя. Пали, работи2-3 секунди и гасне. Къде е проблема???

Мнениеот nikibol » Чет 15 окт 2009 20:19


Здравейте.
Притежавам едно Поло 1.3 дизел-90 год.
Имал см и голфчета.. но до сега съм нямал такъв проблем.
На около 60 хил. км. от ремонт на двигателя е.
Когато бе топло.. нямаше проблем, но след като застудя се появиха те.. проблемите.
Тази сутрин, подгрявам, паля и.. колата започва да работи, но само за около 2-3 секйунди и след това гасне.
Същото се повтори и вторият път когато се опитах да е запаля.
Интересното е, че без дръпнат обогатител пали по лесно.
При третото палене колата запали, но заработи мн. неравномерно, като работеше първо на 2-3 цилиндъа, а след това вкл. и другите. Все едно не е подгряла цилиндрите, но.. проверих .. подгрява правилно.. всички цилиндри.
Преди ми създаваха проблеми маркучите за обратната нафта.. проверих ги, но от там няма теч.
Вече се чудя какво да правя и къде да търся проблема.
Как най точно да проверя херметичността на системата и... може ли да бъде от калпави разпръсквачи.. те са на около 2 год. и.. с тях съм минал около 20 хил. километра.
Благодаря предварително на отговорилите.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Застудя. Пали, работи2-3 секунди и гасне. Къде е проблема???

Мнениеот milmar » Чет 15 окт 2009 20:43


Провери все пак подгрева отново :да: . Има теми , даже и аз лично :oops: съм писал как най-лесно се проверяват свещите поотделно . Освен това има предварителен подгрев , но и след пускане на ключа (след запалване) трябва подгрева да продължи няколко секунди , и това трябва да се провери ( с лампа паралемно на свещите примерно) . Аз имам волтметър на таблото и по него най-лесно разбирам кога се е изключил подгрева ... но става и по плафона ако си задържиш вратата отворена , лампата светва чувствително по-силно mhihi .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Застудя. Пали, работи2-3 секунди и гасне. Къде е проблема???

Мнениеот niks76 » Чет 15 окт 2009 23:34


въздух в нафтата :idea:


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: Застудя. Пали, работи2-3 секунди и гасне. Къде е проблема???

Мнениеот shaquile » Пет 16 окт 2009 13:40


смуче от някъде въздух


Georgi_G
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София / Възраждане

Re: Застудя. Пали, работи2-3 секунди и гасне. Къде е проблема???

Мнениеот Georgi_G » Пет 16 окт 2009 13:51


И изпушваше бяло, нали?

Като начало на пипай нищо. Пробвай да сипеш някаква добавка или разкарай наличната нафта и смени бензиностанцията задължително.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Застудя. Пали, работи2-3 секунди и гасне. Къде е проблема???

Мнениеот tatenceto » Пет 16 окт 2009 13:59


А може и разпръсквач да не работи коректно.Херметичноста трудно би я проверил с уреди.На моя Голф входящата и изходящата тръби са прозрачни,и се вижда дали има въздух.Но ако разпръсквач или дюза неработят каректно е възможно да прекъсва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 53 госта