Здравейте колеги,проблема е в това че от няколко дена турбото пренадува и стига до над 2 бара.Колата започна да забива към 2900 оборота за секунда и след това продалжава да си набира.От това което прочетох във форума съдя че проблема е от клапан N75 или зацапана геометрия на турбото.Реших първо да проверя клапан N75.Един приятел има голф3(TDI-1Z),реших да взема неговия клапан N75 и да го поставя на моята кола.Преди размяната измерихме колко надува неговото турбо за да видим неговия клапан дали работи(турбото надуваше до 0,7-0,8).Размених клапаните и подкарах колата да я пробвам,ефект никакъв и с неговия клапан турбото пак стигаше до 2 бара.За да съм сигурен че проблема не е в моя клапан реших да пробвам моя клапан N75 на неговата кола.Така и направих,резултата беше че неговата кола надуваше нормално с моя клапан до 0,7-0,8 бара.При положение че колата на моя приятел работи нормално и с двата клапана а моята пренадува и с двата мисля че проблема не е моя клапан N75.
Koлегата Brezel ми писа че това което съм направил е погрешно,понеже клапаните N75 на AFN-а и 1Z са напълно различни.Посаветва ме да пробвам с клапана на EGR-а,размених местата на N75 и клапана на EGR-a.Пробвах и така но турбото пак си удари 2 бара.Според мен проблема след тези испалнения не е в клапан N75 a e зацапана геометрия на турбото.Ще ви помоля да изкажете мнението си дали има възможност да е от нещо друго.
