VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
veso_88
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот veso_88 » Нед 08 апр 2012 8:35


Здравейте колеги. Изчетох доста теми по този въпрос и не мога да си обясня причината. Колата е 2001г и пали много трудно когато предницата е по- високо от задницата, разбира се след престой. На равно по някога пали от раз, а по някога не. Миналото лято и сменяха О пръстените на дюзите, ремонтния комплект беше Виктор Рейнц. Акумолатора е нов, подгревните свещи са сменени с 4 нови, карах я един път на майстори те ми смениха някакво маркуче по което минава гориво, ако не се лъжа беше зад двигателя в близост до главата. Месец след това нямах проблеми но пак се появиха. Та въпросът ми е как мога да разбера дали помпата в резервоара работи, преди като давах на контакт се чуваше, а сега не се чува в купето, възможно ли е да е заминала.




Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот ulipet » Нед 08 апр 2012 15:16


тандем помпата да не ти тече?


Потребителски аватар
veso_88
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот veso_88 » Нед 08 апр 2012 15:25


Ами до колкото мога съм я огледал, тоест не съм я свалял и мисля че не тече.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот red.devilll » Пон 09 апр 2012 0:25


ако е от помпата няма и да върви като хората и щ прекъсва.На един познат му се беше прецакала и не вървше колата изобщо.И моята помпа не се чува всеки път.Откачи маркуча,който влиза в горивния филтър и дай на контакт-трябва да хвърля нафта от там


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот k_garchev » Пон 09 апр 2012 0:40


Тандем помпа или възвратен клапан(мисля че беше точно преди тандем помпата)!


Потребителски аватар
veso_88
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот veso_88 » Пон 09 апр 2012 9:09


Утре ще имам възможност да проверя като откача маркуча преди горивния филтър, а тоя клапан преди тандемпомпата ме съмнява и мен ама все пак маистори я гледаха, доста време стоя при тях и "уж" са надеждни би трябвало да са го проверили ама знам ли ? :) :)


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот red.devilll » Пон 09 апр 2012 18:06


Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот jollycatman » Чет 12 апр 2012 9:31


red.devilll написа:Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка

Защо не свали клапана от стария?! :shock


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот red.devilll » Чет 12 апр 2012 9:45


jollycatman написа:
red.devilll написа:Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка

Защо не свали клапана от стария?! :shock

Защото не работише затова.а има и две коли на мои приятели които са си оригинално без възвратни клапани..На ПД мисля че е излишен защото имат помпа в резервуара и тя си прави налягане на горивото и си качва винаги нафта ,а не е като роторните помпи.Колко бензинови коли си видял през живота си с възвратен клапан на горивопроводите-николко,а и няма да видиш.Аз катам без клапан от миналата зима и колата си пали и зима и лято и под налкон и без наклон без никакви проблеми и мисля че няма за какво да ми се :shock ,защото няма смисъл.първо помислете после цитирайте и се правете на интересни.Ако искаш махни и твоя маркуч и ми сложи обикновен за проба и ще видиш че няма никакъв проблем за да се обедиш и после си сложи пак оригиналния


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот lozan_87 » Чет 12 апр 2012 13:50


Значи и аз имам същия проблем като на колегата, като я спра на наклон предницата да е на високо и след като престои известно време не пали докато не качи кориво до двигателя (като дам на контакт помпата в резервоара си се чува да работи, но ефект няма явно доста гориво се оттича в резервоара и не може да напълни цялата система) та моя майстор ми предложи да ми сложи еднопосочен клапан преди горивния филтър, и наистина имаше ефект започна да пали всеки път без значение на какъв баир я спирам. И за месец и половина само веднъж ми направи номера да въртя сумата му и време докато си подкачи нафта не знам от какво беше дали клапана не е задържал нещо но повече не се е повтаряло и върви добре.


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот jollycatman » Чет 12 апр 2012 19:20


red.devilll написа:
jollycatman написа:
red.devilll написа:Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка

Защо не свали клапана от стария?! :shock

Защото не работише затова.а има и две коли на мои приятели които са си оригинално без възвратни клапани..На ПД мисля че е излишен защото имат помпа в резервуара и тя си прави налягане на горивото и си качва винаги нафта ,а не е като роторните помпи.Колко бензинови коли си видял през живота си с възвратен клапан на горивопроводите-николко,а и няма да видиш.Аз катам без клапан от миналата зима и колата си пали и зима и лято и под налкон и без наклон без никакви проблеми и мисля че няма за какво да ми се :shock ,защото няма смисъл.първо помислете после цитирайте и се правете на интересни.Ако искаш махни и твоя маркуч и ми сложи обикновен за проба и ще видиш че няма никакъв проблем за да се обедиш и после си сложи пак оригиналния

Колега, к`во подскочи като ощипана булка бе?! Никъде не си писал, че клапана ти е развален - пишеш, че ти се е скъсал маркуча. Освен това информирай се малко преди да се изказваш, защото така може да заблудиш някого. Не всички ПД са с помпа в резервоара. Аз отдавна съм с обикновени маркучи, но клапана не го махнах, точно поради тази причина. Хайде :beer и не го взимай толкова навътре :)


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот lozan_87 » Съб 19 окт 2013 21:18


Перди време бях писал в тая тема имам същия проблем все още, тогава явно се е бил оправил за кратко или така ми се е сторило. Както и да е проблема не е решен!
В момента колата си е пак така спре ли се на баир предницата да е на високо за 5-6 часа, после качваш се въртиш и не пали, трябва да въртиш доста дълго докато запали вероятноста да свърши акомулатора или да се прецака стартера също е много голяма.... :banghead Понеже тая седмица колата седя за доста други работи на ремонт казах на момчето да види и тоя проблем. Надувал е системата в посока към резервоара и в посока към горивния филтър и никаде не е протекло или изтървало нещо (държи налягане), сложи ми прозрачно маркуче след тоя еднопосочния клапан дето ми го постави преди време за да видя сутринта дали има нафта като се опитам да я запаля. Днес след обяд отворих капака бутнах маркуча имаше гориво не се беше оттекло никъде опитах да запаля но не стана. Явно горивото си е там но проблема е от към горивния филтър в посока към двигателя. Иначе колата като запали си върви супер не прекъсва подържа си висока скорост например (160км/ч).

Някой може ли да помогне и да каже какво е решението или предположение поне? Според мен проблема си е проста физика (скачени съдове) :mhihi че някъде остава без нафта при наклон но къде не мога да разбера както и защо?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2706
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот Vasseto » Нед 20 окт 2013 10:01


Здравей колега!
Миналата или по миналата година колега от форума беше закъсал на морето със сходен проблем на същия мотор(AVF). Върти и не иска да запали. Я запали, я не. И решението му беше да програмира колата от ръчни скорости на автоматични. Само това и мотора пали без проблем. Ставаше въпрос за някакви секунди закъснение.

Има такава тема, но не ми се търси.

Поздрави Вассето


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот lozan_87 » Нед 20 окт 2013 17:53


Днес маистора огледа колата отвори горивния филтър и той беше пълен с нафта. Проблема не се реши не запали, трябваше въртене около 20-25 секунди докато запали. Но поне стана ясно, че не се връща нафтата в резервоара и проблема е някъде след филтъра. Ако на някой му просветне какво е да каже. :c020

Колега Vasseto мисля че моя проблем е точно в това, че някъде засмуква въздух, колата пали винаги просто с доста въртене. Не мисля че пролема е в електрониката. Благодаря все пак. :smile


Емилиано 1972
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 27 ное 2013 19:35
Автомобил:
Двигател:

Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?

Мнениеот Емилиано 1972 » Сря 27 ное 2013 20:04


Имам проблем с пасат 5,5;1,9;130коня.Трудно пали ,когато е под наклон.Помпата в резервоара работи,сменил съм възвратен клапан на филтъра,допълнително сложил клапан преди горивния филтър,сменил съм гумичките на дюзите,но продължава да не пали когато е студена и под наклон.Някой може ли да ми каже къде се крие проблема ,правих и диагностика нищо не показва..........



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов, Цецо78 и 53 госта