


VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Здравейте колеги. Изчетох доста теми по този въпрос и не мога да си обясня причината. Колата е 2001г и пали много трудно когато предницата е по- високо от задницата, разбира се след престой. На равно по някога пали от раз, а по някога не. Миналото лято и сменяха О пръстените на дюзите, ремонтния комплект беше Виктор Рейнц. Акумолатора е нов, подгревните свещи са сменени с 4 нови, карах я един път на майстори те ми смениха някакво маркуче по което минава гориво, ако не се лъжа беше зад двигателя в близост до главата. Месец след това нямах проблеми но пак се появиха. Та въпросът ми е как мога да разбера дали помпата в резервоара работи, преди като давах на контакт се чуваше, а сега не се чува в купето, възможно ли е да е заминала.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
тандем помпата да не ти тече?
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Ами до колкото мога съм я огледал, тоест не съм я свалял и мисля че не тече.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
ако е от помпата няма и да върви като хората и щ прекъсва.На един познат му се беше прецакала и не вървше колата изобщо.И моята помпа не се чува всеки път.Откачи маркуча,който влиза в горивния филтър и дай на контакт-трябва да хвърля нафта от там
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Тандем помпа или възвратен клапан(мисля че беше точно преди тандем помпата)!
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Утре ще имам възможност да проверя като откача маркуча преди горивния филтър, а тоя клапан преди тандемпомпата ме съмнява и мен ама все пак маистори я гледаха, доста време стоя при тях и "уж" са надеждни би трябвало да са го проверили ама знам ли ?



-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
red.devilll написа:Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка
Защо не свали клапана от стария?!

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
jollycatman написа:red.devilll написа:Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка
Защо не свали клапана от стария?!
Защото не работише затова.а има и две коли на мои приятели които са си оригинално без възвратни клапани..На ПД мисля че е излишен защото имат помпа в резервуара и тя си прави налягане на горивото и си качва винаги нафта ,а не е като роторните помпи.Колко бензинови коли си видял през живота си с възвратен клапан на горивопроводите-николко,а и няма да видиш.Аз катам без клапан от миналата зима и колата си пали и зима и лято и под налкон и без наклон без никакви проблеми и мисля че няма за какво да ми се

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Значи и аз имам същия проблем като на колегата, като я спра на наклон предницата да е на високо и след като престои известно време не пали докато не качи кориво до двигателя (като дам на контакт помпата в резервоара си се чува да работи, но ефект няма явно доста гориво се оттича в резервоара и не може да напълни цялата система) та моя майстор ми предложи да ми сложи еднопосочен клапан преди горивния филтър, и наистина имаше ефект започна да пали всеки път без значение на какъв баир я спирам. И за месец и половина само веднъж ми направи номера да въртя сумата му и време докато си подкачи нафта не знам от какво беше дали клапана не е задържал нещо но повече не се е повтаряло и върви добре.
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
red.devilll написа:jollycatman написа:red.devilll написа:Аз имах същия проблем преди и се оказа дюза-смених и никакви ядове вече.
Клапана според мен не е защото и да върне нафтата помпата ще я качи пак.Аз в момента съм без клапан защото ми се скъса маркуча и не ми се даваха 89 лв за нови и този го смених с обикновен докато си намеря някой втора ръка
Защо не свали клапана от стария?!
Защото не работише затова.а има и две коли на мои приятели които са си оригинално без възвратни клапани..На ПД мисля че е излишен защото имат помпа в резервуара и тя си прави налягане на горивото и си качва винаги нафта ,а не е като роторните помпи.Колко бензинови коли си видял през живота си с възвратен клапан на горивопроводите-николко,а и няма да видиш.Аз катам без клапан от миналата зима и колата си пали и зима и лято и под налкон и без наклон без никакви проблеми и мисля че няма за какво да ми се,защото няма смисъл.първо помислете после цитирайте и се правете на интересни.Ако искаш махни и твоя маркуч и ми сложи обикновен за проба и ще видиш че няма никакъв проблем за да се обедиш и после си сложи пак оригиналния
Колега, к`во подскочи като ощипана булка бе?! Никъде не си писал, че клапана ти е развален - пишеш, че ти се е скъсал маркуча. Освен това информирай се малко преди да се изказваш, защото така може да заблудиш някого. Не всички ПД са с помпа в резервоара. Аз отдавна съм с обикновени маркучи, но клапана не го махнах, точно поради тази причина. Хайде


-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Перди време бях писал в тая тема имам същия проблем все още, тогава явно се е бил оправил за кратко или така ми се е сторило. Както и да е проблема не е решен!
В момента колата си е пак така спре ли се на баир предницата да е на високо за 5-6 часа, после качваш се въртиш и не пали, трябва да въртиш доста дълго докато запали вероятноста да свърши акомулатора или да се прецака стартера също е много голяма....
Понеже тая седмица колата седя за доста други работи на ремонт казах на момчето да види и тоя проблем. Надувал е системата в посока към резервоара и в посока към горивния филтър и никаде не е протекло или изтървало нещо (държи налягане), сложи ми прозрачно маркуче след тоя еднопосочния клапан дето ми го постави преди време за да видя сутринта дали има нафта като се опитам да я запаля. Днес след обяд отворих капака бутнах маркуча имаше гориво не се беше оттекло никъде опитах да запаля но не стана. Явно горивото си е там но проблема е от към горивния филтър в посока към двигателя. Иначе колата като запали си върви супер не прекъсва подържа си висока скорост например (160км/ч).
Някой може ли да помогне и да каже какво е решението или предположение поне? Според мен проблема си е проста физика (скачени съдове)
че някъде остава без нафта при наклон но къде не мога да разбера както и защо?
В момента колата си е пак така спре ли се на баир предницата да е на високо за 5-6 часа, после качваш се въртиш и не пали, трябва да въртиш доста дълго докато запали вероятноста да свърши акомулатора или да се прецака стартера също е много голяма....

Някой може ли да помогне и да каже какво е решението или предположение поне? Според мен проблема си е проста физика (скачени съдове)

- Vasseto
- Мнения: 2706
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Здравей колега!
Миналата или по миналата година колега от форума беше закъсал на морето със сходен проблем на същия мотор(AVF). Върти и не иска да запали. Я запали, я не. И решението му беше да програмира колата от ръчни скорости на автоматични. Само това и мотора пали без проблем. Ставаше въпрос за някакви секунди закъснение.
Има такава тема, но не ми се търси.
Поздрави Вассето
Миналата или по миналата година колега от форума беше закъсал на морето със сходен проблем на същия мотор(AVF). Върти и не иска да запали. Я запали, я не. И решението му беше да програмира колата от ръчни скорости на автоматични. Само това и мотора пали без проблем. Ставаше въпрос за някакви секунди закъснение.
Има такава тема, но не ми се търси.
Поздрави Вассето
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Днес маистора огледа колата отвори горивния филтър и той беше пълен с нафта. Проблема не се реши не запали, трябваше въртене около 20-25 секунди докато запали. Но поне стана ясно, че не се връща нафтата в резервоара и проблема е някъде след филтъра. Ако на някой му просветне какво е да каже.
Колега Vasseto мисля че моя проблем е точно в това, че някъде засмуква въздух, колата пали винаги просто с доста въртене. Не мисля че пролема е в електрониката. Благодаря все пак.

Колега Vasseto мисля че моя проблем е точно в това, че някъде засмуква въздух, колата пали винаги просто с доста въртене. Не мисля че пролема е в електрониката. Благодаря все пак.

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 27 ное 2013 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW PASSAT B5.5 AVF пали трудно когато е под наклон?
Имам проблем с пасат 5,5;1,9;130коня.Трудно пали ,когато е под наклон.Помпата в резервоара работи,сменил съм възвратен клапан на филтъра,допълнително сложил клапан преди горивния филтър,сменил съм гумичките на дюзите,но продължава да не пали когато е студена и под наклон.Някой може ли да ми каже къде се крие проблема ,правих и диагностика нищо не показва..........
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта