Как да разбера откъде тече?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Как да разбера откъде тече?

Мнениеот единак » Вто 17 ное 2009 21:04


Преди няколко дни забелязах, че антифриза ми е намалял. Долях и оттогава съм минал около 500-600км. Днес пак проверих и пак беше намалял.
Не заграява, не пуши, не надува тръбите, маслото си е нормално, въобще не дава признаци за гарнитура. Днес я карах с около 130-140кмч в продължение на часове и си се държи съвсем нормално.
Гледам и се зверя да видя откъде капе, но нищо не мога да видя. Мисля си, че е възможно да капе съвсем леко и от топлината да се изпарява веднага.
Как да го хвана?




Потребителски аватар
Rqhovo
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1Y 1991
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот Rqhovo » Вто 17 ное 2009 21:07


А радиаторчето на парното провери ли мене на там ме води


Потребителски аватар
plachkov
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
Автомобил: шкода рапид 2019
Двигател: 1000
Местоположение: Пловдив

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот plachkov » Вто 17 ное 2009 21:45


Слага се една боя в антифриза и когато се изпари водата остава петно. :wink:


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот единак » Вто 17 ное 2009 23:06


ОК, мислех за нещо подобно. Каква е тази боя, насоки някакви поне, да знам къде за какво да питам.
Радиаторчето на парното нямам идея как да го проверя... и защо смяташ, че точно там може да е проблема?


bobo_2002
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 25 май 2009 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот bobo_2002 » Сря 18 ное 2009 17:19


огледай колата когато работи двигателя може да е от водната помпа


Потребителски аватар
vromos86
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот vromos86 » Сря 02 дек 2009 1:35


Радиаторчето на парното нямам идея как да го проверя... и защо смяташ, че точно там може да е проблема?[/quote]

Радиаторчето лесно може да провериш,като пуснеш парното ако има пара или специфчна миризма на антифриз,също така може да е навлажнен пода в купето.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот Dobromirski » Сря 02 дек 2009 7:42


Ако колата е ПД, погледни маркуча под тандем помпата ! :bishop


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот the_tupan » Сря 02 дек 2009 8:55


И при мен леко намаляваше нивото.И аз не можех да разбера откъде тече,даже реших, че е издухала гарнитурата на главата, докато накрая при пътуване по магистралата водната помпа хвърли кърпа и ми стана ясно от къде е текло. :banghead: Затова колега според мен си смени профилактично помпата, особено ако не си я сменял.


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот salama » Сря 02 дек 2009 15:52


Вечер след като паркираш сложи накакъв картон под мотора(ако си без предпазна кора на мотора естествено :Mr Green Fun ) на сутринта погледни въпросния картон дали има следи от на капано,ако е сух проблема ти е по голям-няма се разминеш тънко.Дано не е второто :beer .Успех


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот bay mip » Чет 03 дек 2009 21:31


Ако нивото в казанчето не пада под минимума, карай и си свиркай.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да разбера откъде тече?

Мнениеот единак » Нед 13 дек 2009 14:50


Успях да разбера откъде тече. Изхода от двигателя към парното. Не се виждаше сухо червеникаво отлагане, по-скоро нещо като розовееща мокра сол, ако ме разбирате. Голям зор докато изкарам маркуча. Под фабричната скоба, около изхода от двигателя имаше натрупано около 2мм отлагане като котлен камък, вследствие на това маркуча беше доста раздут и безформен. Изчистих мундщука с една отвертка, после с малко шкурчица, като внимавах нищо да не влиза в системата. Сложих му една обжимка с надеждата да държи.
Надявам се с това да се размине всичко и да няма друг теч отнякъде.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 71 госта