Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
Проглема ми е че турбото ми изключва на 120км.в час и колата минава в авариен режим.за да проработи отново турбото трябва да излуча от контакт и да запаля отново колата.тогава турбото пак рабори докато не мина 120км.в час.днес бях на диагностика в сервиза на фолксваген и ми казаха че двете клапи преди перките на турбината са заяли посредата и не могат да се движат.всико друго било наред,датчиците същто.искат ми 2300лв.за ново тутбо или да си търся някои да ми го отремонтира,но те нямали такава практика да отремонтирват.Какво да правя,ново турбо ли да купувам или да отремонтирам старото, непознавам никакви маистори или сервизи и да им имам ли доверие?Колата ми е голф 4 тди,131коня.помпа дюза.2003г.
- vinixxx
- Мнения: 1821
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ
Личното ми мнение е да отидеш при някой от клубните майстори(виж ги кои са в раздела за сервизи)може никви клапи да не са заяли,в тея официални сервизи не са много на Ти с
и гледат само да та
.Тея две и триста са смехотворни 



- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ
най-вероятно е зацапана геометрия и е за чистене потърси Валката memberlist.php?mode=viewprofile&u=883 за мен той е човека
Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ
2300
. Явно са показали професионализъм като са ти казали да смениш само турбината, а не цялата кола.
Според мен ще ти излезе ремонта 500-600лв максимум, но дори и това е много.


Според мен ще ти излезе ремонта 500-600лв максимум, но дори и това е много.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ
За чистене на геометрия си ! Прочети малко из форума ! В сервиз е май около 150лв . А ,ако го направиш сам е безплатно ! 

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ
achodemo написа:За чистене на геометрия си ! Прочети малко из форума ! В сервиз е май около 150лв . А ,ако го направиш сам е безплатно !

- bora_06
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: smolqn
Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ
Aз имах същия проблем на голф 3 afn110k.на магистрала като минеше 120 км и турбото изключваше и трябваше да изгасям двигателя за да се включи пак турбината,така си я карах 4 години.проблема беше зацапана геометрия.
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ново тубро или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
Потърси Валката, ще ти свърши работа. Тия не се шегуват, 2300 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
Баси 2300 тцтцтц ако са двама монтьори и работата им излезе на речем 300 лв ще си разделят двамата 2000 лв.Егати закво ми трябваше да уча ел техника



- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
можеш да намериш доста инфо по проблемите със забиването на турбото: тук
Прочети как се прави лог с vagcom на канал 11. Виж дали има грешки свързани с турбото (като например: Charge Pressure: Control Deviation). После можеш да постнеш лога за тълкуване.
една примерна тема
Потърси по "забиване" и "турбо". Като цяло има да се прегледат не малко неща, но в случай че не се открият видими проблеми, а се откриват грешки с vagcom (като да речем горепосочената) те съветвам първо да пробваш да изчистиш геометрията с рестарт на двигателя по време на път след като забие турбото - както пишеш че си правил (разбира се два или три пъти далеч няма да са достатъчни). И като цяло на колата в такава ситуация й е необходимо повече каране на дълъг път. На моя пасат след такава терапия грешката спря да се появява и турбината спря да забива.
За мен в официален сервиз колата трябва да стъпва само докато е в гаранция - дотогава нека й сменят колкото и каквито искат части.
Прочети как се прави лог с vagcom на канал 11. Виж дали има грешки свързани с турбото (като например: Charge Pressure: Control Deviation). После можеш да постнеш лога за тълкуване.
една примерна тема
Потърси по "забиване" и "турбо". Като цяло има да се прегледат не малко неща, но в случай че не се открият видими проблеми, а се откриват грешки с vagcom (като да речем горепосочената) те съветвам първо да пробваш да изчистиш геометрията с рестарт на двигателя по време на път след като забие турбото - както пишеш че си правил (разбира се два или три пъти далеч няма да са достатъчни). И като цяло на колата в такава ситуация й е необходимо повече каране на дълъг път. На моя пасат след такава терапия грешката спря да се появява и турбината спря да забива.
За мен в официален сервиз колата трябва да стъпва само докато е в гаранция - дотогава нека й сменят колкото и каквито искат части.
- rocky
- Мнения: 276
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
същия мотор, същия проблем... в сервиза на VW в Благоевград, почистване на турбото срещу 200лв. и 5 часа работа колата ми е супер! 

Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
Благодаря ви за препоръките.Както ми препоръчахте отидох при Валката и той ми реши проглема за 560лв. смени ми акуатора (не съм сигурен дали така се казваше), почисти ми геометрията,монтаж и демонтаж.Пробвахме колата на правата до 200км.в час и не изключи турбото.Понеже карам само градско сам решил тези дни да я пробвам колко може да варви до Пловдив.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
zziko написа:Проглема ми е че турбото ми изключва на 120км.в час и колата минава в авариен режим.за да проработи отново турбото трябва да излуча от контакт и да запаля отново колата.тогава турбото пак рабори докато не мина 120км.в час.днес бях на диагностика в сервиза на фолксваген и ми казаха че двете клапи преди перките на турбината са заяли посредата и не могат да се движат.всико друго било наред,датчиците същто.искат ми 2300лв.за ново тутбо или да си търся някои да ми го отремонтира,но те нямали такава практика да отремонтирват.Какво да правя,ново турбо ли да купувам или да отремонтирам старото, непознавам никакви маистори или сервизи и да им имам ли доверие?Колата ми е голф 4 тди,131коня.помпа дюза.2003г.
Елементарен и лесен случай при ТДИ, не се лъжи да даваш пари, казали са ти колегите какво да направиш. Също мога да ти препоръчам Вальо

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ
Ето какво тие казал един от най-тачените майстори в този форум:
Повече не го мисли.
ifidik написа:achodemo написа:За чистене на геометрия си ! Прочети малко из форума ! В сервиз е май около 150лв . А ,ако го направиш сам е безплатно !
Повече не го мисли.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI
Колега zziko малко късно видях темата ама се радвам, че си оправил колата.Същите симптоми имах и аз преди 1месец като вдигне 120км.ч и изключва турбината и по магистралата направо беше кошмар.Обадих се на Валката и той още по телефона ми постави вярната диагнозата,а именно актуатора беше пълен с боклуци и ръжда,но геометриятя не беше за чистене.Оговорихме се и отодох при него и за по малко от час смени с нов и настрои актуатора и сега колата е пушка.Много е точен Валката досега колко пъти съм ходил винаги е бил коректен и точен с диагнозите и работи много съвестно, не претупва нещата.Горещо го препоръчвам на всеки, който има проблеми с дизеловите коли.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], simo7 и 46 госта