Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
zziko
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот zziko » Вто 16 ное 2010 14:56


Проглема ми е че турбото ми изключва на 120км.в час и колата минава в авариен режим.за да проработи отново турбото трябва да излуча от контакт и да запаля отново колата.тогава турбото пак рабори докато не мина 120км.в час.днес бях на диагностика в сервиза на фолксваген и ми казаха че двете клапи преди перките на турбината са заяли посредата и не могат да се движат.всико друго било наред,датчиците същто.искат ми 2300лв.за ново тутбо или да си търся някои да ми го отремонтира,но те нямали такава практика да отремонтирват.Какво да правя,ново турбо ли да купувам или да отремонтирам старото, непознавам никакви маистори или сервизи и да им имам ли доверие?Колата ми е голф 4 тди,131коня.помпа дюза.2003г.




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1821
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ

Мнениеот vinixxx » Вто 16 ное 2010 16:26


Личното ми мнение е да отидеш при някой от клубните майстори(виж ги кои са в раздела за сервизи)може никви клапи да не са заяли,в тея официални сервизи не са много на Ти с :077: и гледат само да та :seeex.Тея две и триста са смехотворни :drinking:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4704
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ

Мнениеот tdi fen » Вто 16 ное 2010 16:36


най-вероятно е зацапана геометрия и е за чистене потърси Валката memberlist.php?mode=viewprofile&u=883 за мен той е човека


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ

Мнениеот velinsl » Вто 16 ное 2010 16:39


2300 :shock :shock . Явно са показали професионализъм като са ти казали да смениш само турбината, а не цялата кола.
Според мен ще ти излезе ремонта 500-600лв максимум, но дори и това е много.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ

Мнениеот achodemo » Вто 16 ное 2010 16:57


За чистене на геометрия си ! Прочети малко из форума ! В сервиз е май около 150лв . А ,ако го направиш сам е безплатно ! mhihi


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ

Мнениеот ifidik » Вто 16 ное 2010 18:10


achodemo написа:За чистене на геометрия си ! Прочети малко из форума ! В сервиз е май около 150лв . А ,ако го направиш сам е безплатно ! mhihi


:да:


Потребителски аватар
bora_06
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: smolqn

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ

Мнениеот bora_06 » Вто 16 ное 2010 19:30


Aз имах същия проблем на голф 3 afn110k.на магистрала като минеше 120 км и турбото изключваше и трябваше да изгасям двигателя за да се включи пак турбината,така си я карах 4 години.проблема беше зацапана геометрия.


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ново тубро или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот dragozow » Вто 16 ное 2010 21:12


Потърси Валката, ще ти свърши работа. Тия не се шегуват, 2300 :)


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот fox_vt » Сря 17 ное 2010 21:00


Баси 2300 тцтцтц ако са двама монтьори и работата им излезе на речем 300 лв ще си разделят двамата 2000 лв.Егати закво ми трябваше да уча ел техника :banghead: :drinking:


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот fichtenweg » Сря 17 ное 2010 21:31


можеш да намериш доста инфо по проблемите със забиването на турбото: тук
Прочети как се прави лог с vagcom на канал 11. Виж дали има грешки свързани с турбото (като например: Charge Pressure: Control Deviation). После можеш да постнеш лога за тълкуване.

една примерна тема

Потърси по "забиване" и "турбо". Като цяло има да се прегледат не малко неща, но в случай че не се открият видими проблеми, а се откриват грешки с vagcom (като да речем горепосочената) те съветвам първо да пробваш да изчистиш геометрията с рестарт на двигателя по време на път след като забие турбото - както пишеш че си правил (разбира се два или три пъти далеч няма да са достатъчни). И като цяло на колата в такава ситуация й е необходимо повече каране на дълъг път. На моя пасат след такава терапия грешката спря да се появява и турбината спря да забива.
За мен в официален сервиз колата трябва да стъпва само докато е в гаранция - дотогава нека й сменят колкото и каквито искат части.


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот rocky » Съб 20 ное 2010 3:21


същия мотор, същия проблем... в сервиза на VW в Благоевград, почистване на турбото срещу 200лв. и 5 часа работа колата ми е супер! 8)


zziko
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот zziko » Съб 20 ное 2010 11:08


Благодаря ви за препоръките.Както ми препоръчахте отидох при Валката и той ми реши проглема за 560лв. смени ми акуатора (не съм сигурен дали така се казваше), почисти ми геометрията,монтаж и демонтаж.Пробвахме колата на правата до 200км.в час и не изключи турбото.Понеже карам само градско сам решил тези дни да я пробвам колко може да варви до Пловдив.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот hooligan_sk » Съб 20 ное 2010 11:54


zziko написа:Проглема ми е че турбото ми изключва на 120км.в час и колата минава в авариен режим.за да проработи отново турбото трябва да излуча от контакт и да запаля отново колата.тогава турбото пак рабори докато не мина 120км.в час.днес бях на диагностика в сервиза на фолксваген и ми казаха че двете клапи преди перките на турбината са заяли посредата и не могат да се движат.всико друго било наред,датчиците същто.искат ми 2300лв.за ново тутбо или да си търся някои да ми го отремонтира,но те нямали такава практика да отремонтирват.Какво да правя,ново турбо ли да купувам или да отремонтирам старото, непознавам никакви маистори или сервизи и да им имам ли доверие?Колата ми е голф 4 тди,131коня.помпа дюза.2003г.


Елементарен и лесен случай при ТДИ, не се лъжи да даваш пари, казали са ти колегите какво да направиш. Също мога да ти препоръчам Вальо :да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: помогнете.ново тубро или да отремонтирам старото на голф4ТДИ

Мнениеот velinsl » Съб 20 ное 2010 17:35


Ето какво тие казал един от най-тачените майстори в този форум:
ifidik написа:
achodemo написа:За чистене на геометрия си ! Прочети малко из форума ! В сервиз е май около 150лв . А ,ако го направиш сам е безплатно ! mhihi


:да:


Повече не го мисли.


louk
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Ново турбо или да отремонтирам старото на Голф 4 TDI

Мнениеот louk » Съб 20 ное 2010 18:38


Колега zziko малко късно видях темата ама се радвам, че си оправил колата.Същите симптоми имах и аз преди 1месец като вдигне 120км.ч и изключва турбината и по магистралата направо беше кошмар.Обадих се на Валката и той още по телефона ми постави вярната диагнозата,а именно актуатора беше пълен с боклуци и ръжда,но геометриятя не беше за чистене.Оговорихме се и отодох при него и за по малко от час смени с нов и настрои актуатора и сега колата е пушка.Много е точен Валката досега колко пъти съм ходил винаги е бил коректен и точен с диагнозите и работи много съвестно, не претупва нещата.Горещо го препоръчвам на всеки, който има проблеми с дизеловите коли.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, pa4o_ivanov61 и 58 госта