Здравейте колеги!Карам Pasat 3(B4) 1.9 TDi., внос от Германия.За съжаление двигателя
започна да работи не-равномерно.Когато потеглям, и двигателя е натоварен(до трета предвка)
няма никакви проблеми.Страхотна тяга. превърта гуми и на трета предавка.След това, когато
двигателя се освободи започва да "хълца", предърпва и не може плавно да премине от
свободен двигател(все едно празен ход) към ускорение.Това го прави и на четвърта и пета
предавка.Когато съм отдръпнал крак от газта и после се опитам плавно да ускоря, двигателя започва
да придърпва и да тресе.Тогава подавам по-силно газ, за да излъжа електрониката и да прескоча
придърпването, а от това и тресенето на двигателя и цялата кола.Това е много изморително, особено на
градско кормуване и при заледен път.Затова Ви моля, ако някой е имал такъв или подобен проблем,
моля да ми помогнете!!!
Когато "запаля" двигателя на "празен ход" известно време работи равномерно, след това започва
да тресе, след малко пак започва да "мърка" равномерно, след това пак започва да тресе и т.н., а
в движение това го прави на около 1700-2000 оборота.



Проблем с оборотите на TDi двигател
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 27 дек 2009 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Проблем с оборотите на TDi двигател
Последна промяна от BatSergo на Нед 27 дек 2009 21:22, променено общо 1 път.
- intatto
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
за мен е нещо в съеденителя
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
BatSergo написа:Здравейте колеги!Карам Pasat 3(B4) 1.9 TDi., внос от Германия.За съжаление двигателя
започна да работи не-равномерно.Когато потеглям, и двигателя е натоварен(до трета предвка)
няма никакви проблеми.Страхотна тяга. превърта гуми и на трета предавка.След това, когато
двигателя се освободи започва да "хълца", предърпва и не може плавно да премине от
свободен двигател(все едно празен ход) към ускорение.Това го прави и на четвърта и пета
предавка.Когато съм отдръпнал крак от газта и после се опитам плавно да ускоря, двигателя започва
да придърпва и да тресе.Погава подавам по-силно газ, за да излъжа електрониката и да прескоча
придърпването, а от това и тресенето на двигателя и цялата кола.Това е много изморително, особено на
градско кормуване и при заледен пъи.Затова Ви моля, ако някой е имал такъв или подобен проблем,
моля да ми помогнете!!!
да не ти е избягала центровката?
- komitov
- Мнения: 176
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
Добре е да се види от майстор но от това което си написал главата на помпата е за почистване. Ако се поровиш с търсачката доста писано има по тая тема.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
Не вярвам да е съеденителя,най-много помпата да се е разцентровала,моята на всеки 6 месеца прави този номер
,и олеквам с 50-90 лева 


-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
komitov написа:Добре е да се види от майстор но от това което си написал главата на помпата е за почистване. Ако се поровиш с търсачката доста писано има по тая тема.

- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
здравейте.за този проблем се намери решение,макар че според мен е временно.пробвай да изключиш километража от буксата на скоростната кутия.примен след като го изключих спря да ми тресе на 4 и 5 предавка/1800-2000об/.ако стане и си с дигитален километраж се прекъсва връзката между компа и километража.ако си с темпомат не става.
виж тази тема viewtopic.php?f=24&t=168159&hilit=%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%81%D1%8A%D1%81+1.9+tdi+1z
виж тази тема viewtopic.php?f=24&t=168159&hilit=%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%81%D1%8A%D1%81+1.9+tdi+1z
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
Колега провери на диагностика как ти работи ЕГР клапана или направо го изолирай с пластина.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
Офф , най-вероятно е помпичката , добре дошъл в отбора
. Нагласи 100-200 лв и за 2-3 часа си пак с кола
. И аз имам проблема , но при мен положението е търпимо за сега . А и като се стопли съм се зарекъл сам да си реша проблема .


- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
дам, и при мен го има ама е в ранен стадий, само на 5та съвсем леко се усеща
- niki_68
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
Здравей колега аз минах по този път но всепак да уточним при мен на 4и5 не можеше да се кара с 1600 до 2000 оборота предърпва и като мине 2000 оборота и няма проблем ако и притеб е така значе помпата ти и за почистване и малко настроики но от добър майстор аз ходих при ifidik и сега няма проблеми на 5 с 50 върви и ускорява без да предърпва успех 

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
това което описвате го прави и моя дизел въпреки, че е 1,9 D(AEF) не е от съединител защото го смених, не е запушено каквото и да е по ауспуховата система защото такива цедки му правих наскоро, че едва ли би могло нещо да остане вътре.при мен няма значение на коя скорост си на всяка тресе, на 5-та когато съм с около 1700-2000 об. само за поддържане на скоростта имам усещането че двигателя угасва за момент и пак запалва. ако не му подам газ няма оправия, а от скоро и оборотомера ми се губи от време на време.
а сега де дилема.
а сега де дилема.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
ГНП - 99.9%
По принцип е поправимо.
По принцип е поправимо.
- niki_68
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с оборотите на TDi двигател
Защото колега не е горивен филтър аз по принцип не сам го сменял а и незнам гюнтер кога го е сменял и колата се оправи след намесата на ifidik пак ще кажа отвори ми помпата и какво прави не знам но колата вече не придърпва варви си нормално от помпата и цялата работа е от помпата 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта