
П.С: обмислям да минавам на дизел 1.9ТДи, ще са ми полезни вашите мнения.
To clarify the above useful table
AJM = pd115
ARL = pd150
ASZ = pd130 (or 260 in my case )
ATD = pd100
AUY = another pd115
AXR = another pd100
There are other PDs such as the newer 2.0 TDI with 140bhp/170bhp, and the 1.4 TDI with 75 odd. Also the PD160 Cupra engine.
To try and be brief
PD100 & 115 (+ 1.4TDI) share same injectors, 130 & 150 do as well but they flow much more
PD130 and PD150 share same block - pretty sure they share the same cam as well
PD150 gets it's boost from a stronger turbo, FMIC and a better map as stock
Gecatawe написа:Колеги извинявам се първо но търсих къде ли не и нищо неоткривам.Искам да ми обесните разликата в моторите 1.9ТДи AJM 116hp , ASZ 131hp , ARL 150hp.Първо да ми кажете електроника,турбо,помпи,кулери ли е разликата и по точно като мотори еднакви ли са или имат общо но е минимално.Второ спорим с един прител, той твърди че 116ката и 131цата са абсолютно еднакви без никва разлика освен електрониката.Следователно ако си взема 116ка и се смени електрониката с като на 131 си имам сток 131 мотор , той ми вика да така е така е електрониката е разликата.Искам да ми каже някой и за 3-те мотора по нещичко.Мерси предварително![]()
П.С: обмислям да минавам на дизел 1.9ТДи, ще са ми полезни вашите мнения.
dobrin написа:Това дали прочете?
Zinoto написа:От трите мотора ASZ е с най-голяма степен на сгъстяване и най-икономичен, предавателните числа му пасват идеално и са същите като на ARL. Доколкото съм запознат при ARL всички части и консумативи са по-скъпи и заради 19 конски сили просто не си струва, освен ако се чипва, защото отива на 185 коня някъде. За AJM не мога да кажа нищо освен, че е компромис отвсякъде, най-лаком и най-много се чупи от всички ТДИ.
Zinoto написа:От трите мотора ASZ е с най-голяма степен на сгъстяване и най-икономичен, предавателните числа му пасват идеално и са същите като на ARL. Доколкото съм запознат при ARL всички части и консумативи са по-скъпи и заради 19 конски сили просто не си струва, освен ако се чипва, защото отива на 185 коня някъде. За AJM не мога да кажа нищо освен, че е компромис отвсякъде, най-лаком и най-много се чупи от всички ТДИ.
niki7878 написа:Zinoto написа:От трите мотора ASZ е с най-голяма степен на сгъстяване и най-икономичен, предавателните числа му пасват идеално и са същите като на ARL. Доколкото съм запознат при ARL всички части и консумативи са по-скъпи и заради 19 конски сили просто не си струва, освен ако се чипва, защото отива на 185 коня някъде. За AJM не мога да кажа нищо освен, че е компромис отвсякъде, най-лаком и най-много се чупи от всички ТДИ.
Направо съм потресен от незнанието на някой колеги. Чудя се след като нямате идея изобщо за какво става въпрос защо си давате мнението и то с такава сигурност...
И за да не съм голословен ASZ и ARL са еднакви на 99%, като единствените разлики са във водната помпа и в инжекторите, колкото до AJM той си е друга бира, там разликите са доста повече.
SACHO7803 написа:няма мотор 1.9....били са 1.9 като са излезли от магазина.сега са между 2--2.2литра.няма да отговоря защо--нека някой грамотен майстор обясниа турбини помпи и простотии са хоби за някои тунери.тъй че е смешно да гледаш трите буквички.някои ще кажат ....да ама арл-а е 150кс и мога го напрая с 200лв 200кс.-----------да ама ако е читав--я си представи че смениш турбина помпа и т.н.т.търси добър екземпляр а не.......буквички
bdemona написа:niki7878 написа:Zinoto написа:От трите мотора ASZ е с най-голяма степен на сгъстяване и най-икономичен, предавателните числа му пасват идеално и са същите като на ARL. Доколкото съм запознат при ARL всички части и консумативи са по-скъпи и заради 19 конски сили просто не си струва, освен ако се чипва, защото отива на 185 коня някъде. За AJM не мога да кажа нищо освен, че е компромис отвсякъде, най-лаком и най-много се чупи от всички ТДИ.
Направо съм потресен от незнанието на някой колеги. Чудя се след като нямате идея изобщо за какво става въпрос защо си давате мнението и то с такава сигурност...
И за да не съм голословен ASZ и ARL са еднакви на 99%, като единствените разлики са във водната помпа и в инжекторите, колкото до AJM той си е друга бира, там разликите са доста повече.
Е не няма как да не се посмея - колега точно както другите които казваш, че са сигурни това което пишат и ти така![]()
ASZ и ARL са със еднакви дюзи... 038 130 073 AL или 038 130 079 BX (първите са ако изкаш да си купиш дюзи без да даваш старите а вторите при връщане на старите). Ето толкоз от мен за нещо което може и да се обадиш до който си изкаш дилър за проверка.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта