
голф 1.6 тд бял пушек
- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
голф 1.6 тд бял пушек
здравеите голф 2 1.6 тд при студен двигател без друпнат авансатор нормално ли е да пуши бяло .какво ще кажете по въпроса и някои които има такъв голф да каже ако може благодаря ви
)))

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: голф 1.6 тд бял пушек
MapTo`` написа:здравеите голф 2 1.6 тд при студен двигател без друпнат авансатор нормално ли е да пуши бяло .какво ще кажете по въпроса и някои които има такъв голф да каже ако може благодаря ви)))
Не не е нормално. Припикаваща дюза най-вероятно.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Бял дим не е нормално-особенно при тези външни температури!Причини:замърсени дюзи,неправилно определено предварение на впръскването,ниска компресия или износена гарнитура на цилиндровата глава,неработещ термостат,друго не се сещам..........И съвет от мен винаги пали на обогатител при студен старт-независимо от външната температура.........
- MapTo``
- Мнения: 273
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
веселин написа:Бял дим не е нормално-особенно при тези външни температури!Причини:замърсени дюзи,неправилно определено предварение на впръскването,ниска компресия или износена гарнитура на цилиндровата глава,неработещ термостат,друго не се сещам..........И съвет от мен винаги пали на обогатител при студен старт-независимо от външната температура.........
а как се оправя примерно предварението на впръскването или замърсените дюзи аз бях ходил на дизел сервиз казаха че центровката била добре дори сум имал повечко дадено предварение
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
ACCELERATOR написа:абе не се притеснявай, нормално е, даже понякога пуши синкаво ако не си дръпнал авансатора - неизгоряла нафта (не масло). То за това е направен този авансатор, ако не е дръпнат не се изгаря хубаво нафтата при студен мотор.
Съгласен съм! Ако ти пуши по време на движение и то при загряла кола, тогава вече е проблем

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
[quote="ACCELERATOR"]абе не се притеснявай, нормално е, даже понякога пуши синкаво ако не си дръпнал авансатора - неизгоряла нафта (не масло). То за това е направен този авансатор, ако не е дръпнат не се изгаря хубаво нафтата при студен мотор.[/quo
И на мен така ми казаха но се бях притеснил но като не виждам да ми се губи вода или масло се поуспокоих.Дано да е така.
И на мен така ми казаха но се бях притеснил но като не виждам да ми се губи вода или масло се поуспокоих.Дано да е така.
- aladin
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 21 ное 2004 8:48
- Автомобил: Mercedes CLK 192 ps
- Двигател: M 111 944 1998 cm3
- Местоположение: София
- Контакти:
Re:
веселин написа:Бял дим не е нормално-особенно при тези външни температури!Причини:замърсени дюзи,неправилно определено предварение на впръскването,ниска компресия или износена гарнитура на цилиндровата глава,неработещ термостат,друго не се сещам..........И съвет от мен винаги пали на обогатител при студен старт-независимо от външната температура.........
Ниската компресия как определя за белият дим?
При мен компресията е 8,5 при максимална 10 (бензинова) и пуши бяло.
Благодаря,
- samo_pechka
- Мнения: 8950
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 1.6 тд бял пушек
Колега, драсни отделна тема, че тук се коментира дизелов автомобил.
Става миш-маш.
Посочи и автомобил , моторизация и т.н.
При 8.5 бара не е причината в компресията- това сто на сто. Друго е.
Но отвори отделна тема или пиши в тема за бензин ( ако има и газ- добави го като инфо )
Става миш-маш.
Посочи и автомобил , моторизация и т.н.
При 8.5 бара не е причината в компресията- това сто на сто. Друго е.
Но отвори отделна тема или пиши в тема за бензин ( ако има и газ- добави го като инфо )
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта