голф 1.6 тд бял пушек

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

голф 1.6 тд бял пушек

Мнениеот MapTo`` » Съб 08 апр 2006 17:27


здравеите голф 2 1.6 тд при студен двигател без друпнат авансатор нормално ли е да пуши бяло .какво ще кажете по въпроса и някои които има такъв голф да каже ако може благодаря ви :))))




Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: голф 1.6 тд бял пушек

Мнениеот yossarian » Съб 08 апр 2006 19:48


MapTo`` написа:здравеите голф 2 1.6 тд при студен двигател без друпнат авансатор нормално ли е да пуши бяло .какво ще кажете по въпроса и някои които има такъв голф да каже ако може благодаря ви :))))

Не не е нормално. Припикаваща дюза най-вероятно.


Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Съб 08 апр 2006 20:25


и какво правим в слу4аи 4е е така?


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Съб 08 апр 2006 21:28


според мен ако не е много гъст белия дим е нормално.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 08 апр 2006 21:36


Бял дим не е нормално-особенно при тези външни температури!Причини:замърсени дюзи,неправилно определено предварение на впръскването,ниска компресия или износена гарнитура на цилиндровата глава,неработещ термостат,друго не се сещам..........И съвет от мен винаги пали на обогатител при студен старт-независимо от външната температура.........


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MapTo`` » Нед 09 апр 2006 0:56


веселин написа:Бял дим не е нормално-особенно при тези външни температури!Причини:замърсени дюзи,неправилно определено предварение на впръскването,ниска компресия или износена гарнитура на цилиндровата глава,неработещ термостат,друго не се сещам..........И съвет от мен винаги пали на обогатител при студен старт-независимо от външната температура.........

а как се оправя примерно предварението на впръскването или замърсените дюзи аз бях ходил на дизел сервиз казаха че центровката била добре дори сум имал повечко дадено предварение


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Нед 09 апр 2006 1:43


абе не се притеснявай, нормално е, даже понякога пуши синкаво ако не си дръпнал авансатора - неизгоряла нафта (не масло). То за това е направен този авансатор, ако не е дръпнат не се изгаря хубаво нафтата при студен мотор.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 26 апр 2006 12:38


ACCELERATOR написа:абе не се притеснявай, нормално е, даже понякога пуши синкаво ако не си дръпнал авансатора - неизгоряла нафта (не масло). То за това е направен този авансатор, ако не е дръпнат не се изгаря хубаво нафтата при студен мотор.

Съгласен съм! Ако ти пуши по време на движение и то при загряла кола, тогава вече е проблем :wink:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Пон 08 май 2006 0:37




magla-veso
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот magla-veso » Нед 29 юли 2007 22:17


[quote="ACCELERATOR"]абе не се притеснявай, нормално е, даже понякога пуши синкаво ако не си дръпнал авансатора - неизгоряла нафта (не масло). То за това е направен този авансатор, ако не е дръпнат не се изгаря хубаво нафтата при студен мотор.[/quo

И на мен така ми казаха но се бях притеснил но като не виждам да ми се губи вода или масло се поуспокоих.Дано да е така.


Потребителски аватар
aladin
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 21 ное 2004 8:48
Автомобил: Mercedes CLK 192 ps
Двигател: M 111 944 1998 cm3
Местоположение: София
Контакти:

Re:

Мнениеот aladin » Чет 23 яну 2025 12:28


веселин написа:Бял дим не е нормално-особенно при тези външни температури!Причини:замърсени дюзи,неправилно определено предварение на впръскването,ниска компресия или износена гарнитура на цилиндровата глава,неработещ термостат,друго не се сещам..........И съвет от мен винаги пали на обогатител при студен старт-независимо от външната температура.........


Ниската компресия как определя за белият дим?

При мен компресията е 8,5 при максимална 10 (бензинова) и пуши бяло.

Благодаря,


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8950
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 1.6 тд бял пушек

Мнениеот samo_pechka » Чет 23 яну 2025 12:51


Колега, драсни отделна тема, че тук се коментира дизелов автомобил.
Става миш-маш.
Посочи и автомобил , моторизация и т.н.
При 8.5 бара не е причината в компресията- това сто на сто. Друго е.
Но отвори отделна тема или пиши в тема за бензин ( ако има и газ- добави го като инфо )



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта