


Много въздух след горивния филтър.Помощ
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Много въздух след горивния филтър.Помощ
Колеги влуди ме трети ден проблема ,колата е поло 1.9-Д сутрин няма палене и се вижда че има въздух след горивния филтър към ГНП проверих клапанчето,смених маркучите при филтъра,няма и няма отърване от въздуха.Казаха ми че това клапанче можело да се шунтира,а аз даже незнам какво му е предназначението -дето се слага на филтъра.Ако някой знае лек помагайте.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
А смени ли самия горивен филтър?
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Smeagol написа:А смени ли самия горивен филтър?
Смени филтъра

1.Защото ако е имало вода в него и през зимата е замръзнал се е спукъл и си смуче въздух.
2.Ако скоро си свалял капчето отдолу да го чистиш не ни го завъртял добре(резбата се е пре...ла).
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Самия филтър не съм сменял,но той е на 9000 км.и не ми се вярва да е от него .Но ако има съвети в тази насока ще го сменям.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elhovo
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Горивният филтър се сменя на 10000км а най добре всяка есен,така че сменяй без да се замисляш.Обезвъздуши го добре и пали колата без газ докато не искара въздуха не пипай педала на газта.
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
На мен ми се е пукъл зимата и на по-малко километри за това ти го казвам от опит
---Ама Ти си знаеш.
Чакаме да видим какво ще излезе пиши да видим.


Чакаме да видим какво ще излезе пиши да видим.

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
dikovvvvvv написа:Горивният филтър се сменя на 10000км а най добре всяка есен,така че сменяй без да се замисляш.Обезвъздуши го добре и пали колата без газ докато не искара въздуха не пипай педала на газта.
Това е най-добрия вариянт Ако не изкаш да имаш главоболия от сорта. Ама с кофти гориво знаешли от къде ще ти излезе та да вземеш мерки.
Когато сменях преди 3-4г на служебната Toyota го сменяха въздушен и горивен на 30к В оторизирания сервис в Пазарджик.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Въздухът може да влиза и преди въздушния филтър! При мен се беше протрила тръбата, идваща от резервоара, защото се е трила в някаква ламарина и оттам влизаше въздух.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Готово ,,Колеги открих проблема,смених горивния филтър и направо заспа,не ми се вярваше че ще е от него,но за проба го отворих излязоха мизерии много,и един мастор ми каза ,че като е задръстен филтъра налягането от ГНП няма как до се компенсира и затова взема въздух от клапанчето за обратната нафта.Та то е здраво и е пускало заради филтъра.За сега е супер ,но ще видим утре сутрин че в Търново е якя зима ,ако има проблеми пак ще пиша.Благодаря на всички отзовали се със съвети.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Може и моя да е вината колеги,много падна нивото на нафтата вчера ,карах на резерва докато заредя след часове и тогава са се натъпкали лайналъците във филтъра ,защото досега не ми е правило такива работи,изведнъж стана и ме влуди,скапа стартера от въртене чак и на него ремонт правих накрая.Абе дива работа,стари котурници и като нема пари да ги подържаме ,така става .
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Да, основните проблеми с горивния филтър при дизелите идват (поне според мен) от каране на "резерва". Помпата смуче гориво и всякакви боклуци, които отиват във филтъра. Аз рядко карам с под 20-30 литра в резервоара и не бях сменял повече от 3 години горивен филтър. А той нямаше никакви признаци да е за смяна - направих го профилактично.
Правилно си постъпил - от най-елементарното
Правилно си постъпил - от най-елементарното

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ
Smeagol написа:Да, основните проблеми с горивния филтър при дизелите идват (поне според мен) от каране на "резерва". Помпата смуче гориво и всякакви боклуци, които отиват във филтъра. Аз рядко карам с под 20-30 литра в резервоара и не бях сменял повече от 3 години горивен филтър. А той нямаше никакви признаци да е за смяна - направих го профилактично.
Правилно си постъпил - от най-елементарното
Аз карам рядко в резервата и на мен ми беше станало така с въздух след горивния филтър.Смених го и се оправи, но проблема според мен е от спойките на входа и изхода на тръбичктие на филтъра.Ментета колкот щеш!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта