Много въздух след горивния филтър.Помощ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот stivenj » Чет 21 яну 2010 15:48


Колеги влуди ме трети ден проблема ,колата е поло 1.9-Д сутрин няма палене и се вижда че има въздух след горивния филтър към ГНП проверих клапанчето,смених маркучите при филтъра,няма и няма отърване от въздуха.Казаха ми че това клапанче можело да се шунтира,а аз даже незнам какво му е предназначението -дето се слага на филтъра.Ако някой знае лек помагайте.




Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот buller » Чет 21 яну 2010 15:51


А смени ли самия горивен филтър?


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот valeri_m » Чет 21 яну 2010 15:57


Smeagol написа:А смени ли самия горивен филтър?

Смени филтъра :D
1.Защото ако е имало вода в него и през зимата е замръзнал се е спукъл и си смуче въздух.
2.Ако скоро си свалял капчето отдолу да го чистиш не ни го завъртял добре(резбата се е пре...ла).


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот stivenj » Чет 21 яну 2010 16:12


Самия филтър не съм сменял,но той е на 9000 км.и не ми се вярва да е от него .Но ако има съвети в тази насока ще го сменям.


dikovvvvvv
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Elhovo

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот dikovvvvvv » Чет 21 яну 2010 16:39


Горивният филтър се сменя на 10000км а най добре всяка есен,така че сменяй без да се замисляш.Обезвъздуши го добре и пали колата без газ докато не искара въздуха не пипай педала на газта.


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот valeri_m » Чет 21 яну 2010 16:49


На мен ми се е пукъл зимата и на по-малко километри за това ти го казвам от опит :wink: ---Ама Ти си знаеш. :Mr Green Fun
Чакаме да видим какво ще излезе пиши да видим. :D


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот valeri_m » Чет 21 яну 2010 16:55


dikovvvvvv написа:Горивният филтър се сменя на 10000км а най добре всяка есен,така че сменяй без да се замисляш.Обезвъздуши го добре и пали колата без газ докато не искара въздуха не пипай педала на газта.

Това е най-добрия вариянт Ако не изкаш да имаш главоболия от сорта. Ама с кофти гориво знаешли от къде ще ти излезе та да вземеш мерки.

Когато сменях преди 3-4г на служебната Toyota го сменяха въздушен и горивен на 30к В оторизирания сервис в Пазарджик.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот Ljubon » Чет 21 яну 2010 17:38


Въздухът може да влиза и преди въздушния филтър! При мен се беше протрила тръбата, идваща от резервоара, защото се е трила в някаква ламарина и оттам влизаше въздух.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот stivenj » Чет 21 яну 2010 18:01


Готово ,,Колеги открих проблема,смених горивния филтър и направо заспа,не ми се вярваше че ще е от него,но за проба го отворих излязоха мизерии много,и един мастор ми каза ,че като е задръстен филтъра налягането от ГНП няма как до се компенсира и затова взема въздух от клапанчето за обратната нафта.Та то е здраво и е пускало заради филтъра.За сега е супер ,но ще видим утре сутрин че в Търново е якя зима ,ако има проблеми пак ще пиша.Благодаря на всички отзовали се със съвети.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот stivenj » Чет 21 яну 2010 18:44


Може и моя да е вината колеги,много падна нивото на нафтата вчера ,карах на резерва докато заредя след часове и тогава са се натъпкали лайналъците във филтъра ,защото досега не ми е правило такива работи,изведнъж стана и ме влуди,скапа стартера от въртене чак и на него ремонт правих накрая.Абе дива работа,стари котурници и като нема пари да ги подържаме ,така става .


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот buller » Чет 21 яну 2010 19:45


Да, основните проблеми с горивния филтър при дизелите идват (поне според мен) от каране на "резерва". Помпата смуче гориво и всякакви боклуци, които отиват във филтъра. Аз рядко карам с под 20-30 литра в резервоара и не бях сменял повече от 3 години горивен филтър. А той нямаше никакви признаци да е за смяна - направих го профилактично.
Правилно си постъпил - от най-елементарното :)


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Много въздух след горивния филтър.Помощ

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 27 яну 2010 15:29


Smeagol написа:Да, основните проблеми с горивния филтър при дизелите идват (поне според мен) от каране на "резерва". Помпата смуче гориво и всякакви боклуци, които отиват във филтъра. Аз рядко карам с под 20-30 литра в резервоара и не бях сменял повече от 3 години горивен филтър. А той нямаше никакви признаци да е за смяна - направих го профилактично.
Правилно си постъпил - от най-елементарното :)


Аз карам рядко в резервата и на мен ми беше станало така с въздух след горивния филтър.Смених го и се оправи, но проблема според мен е от спойките на входа и изхода на тръбичктие на филтъра.Ментета колкот щеш!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 51 госта