проблем с паленето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventinio
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kavarna

проблем с паленето

Мнениеот ventinio » Съб 30 яну 2010 11:36


здавейте колеги проблема е следния когано е студен двигателя а той е ААЗ подгрявам въртя пали от раз но двигателя се тресе заоколо една минута и слет това заработва нормално двигателя е от ремонт помогнете не ми се дават пак сумата и пари на разни майстори




Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: проблем с паленето

Мнениеот BRUKLLIN » Съб 30 яну 2010 15:53


http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=974
Виж тази тема,но най-вероятно е неработещи подгревни свещи!


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот Fen » Съб 30 яну 2010 17:31


Това претрисане с дръпнат авансьор ли се получава?


Потребителски аватар
ventinio
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kavarna

Re: проблем с паленето

Мнениеот ventinio » Съб 30 яну 2010 23:34


до колегата фен да колега това е при дръпнат авансьор


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот Fen » Нед 31 яну 2010 12:10


При мен претриса без дръпнат авансьор (1Y мотора), държи много ниски обороти при студено време. От известно време видях мнения, че трябва да се регулира аванса на помпата (въпреки, че много хора казват, че това е нормално поведение и когато е студено трябва да се дърпа авансьора). Не ми е останало време просто да ходя да го погледнат.

Казваш, че двигателя излиза от ремонт, случайно да не са пипали и помпата?


Потребителски аватар
ventinio
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kavarna

Re: проблем с паленето

Мнениеот ventinio » Нед 31 яну 2010 17:43


не колега помпата не сам я пипал само ремонт на главата сегменти и шпонката на коляновия вал


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с паленето

Мнениеот fox_vt » Нед 31 яну 2010 18:32


Fen написа:....(въпреки, че много хора казват, че това е нормално поведение и когато е студено трябва да се дърпа авансьора).....


Това е нормално поведение на дизелова кола че и на бензиновите.


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Re: проблем с паленето

Мнениеот passatfan2780 » Пон 01 фев 2010 15:07


аз карам вече четвърта зима ААЗ и никога не съм дарпал авансатор по простата причина че ми е счупена ръчката и при мен притриса но само в началото но с малко подаване на газ около 1000 оборота се оправя.


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот Fen » Вто 02 фев 2010 12:51


fox_vt написа:...
Това е нормално поведение на дизелова кола че и на бензиновите.


Възможно е колега, но тоя дизел го карам вече 5 години и преди не е било така (може би тая зима като паднаха температурите взе да става така, преди ми се е налагало да дръпна понякога, но за момент и пак зависи от температурата). Колегата passatfan2780 потвърждава, че това не е нормално. При мен като подам газ на 800 - 1000 об. е ок, но в момента който пусна педала и пак почва да тресе. Може би трябва около минута (зависи от времето отвън разбира се), за да не е нужно от авансьор и да се стабилизира.


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Re: проблем с паленето

Мнениеот passatfan2780 » Вто 02 фев 2010 13:38


ами все пак 5 год го караш може вече да се е поизносил или да е разменил нещо центровка,предполагам знаеш че изместване дори с милиметър дава отражение варху мотора


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот Fen » Вто 02 фев 2010 16:22


Да именно аз това исках да кажа, просто явно ще трябва да се настрои.


далли
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: РУСЕ

Re: проблем с паленето

Мнениеот далли » Вто 02 фев 2010 19:03


пич провери си жилото на авансатора, гаранция няма ход


Потребителски аватар
ventinio
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kavarna

Re: проблем с паленето

Мнениеот ventinio » Сря 03 фев 2010 17:08


колеги проблема е решен оказа се че едната свещ е изгоряла сега пали от раз модераторите могат да заключат темата ако искат


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с паленето

Мнениеот tarikat89 » Чет 04 фев 2010 19:37


Ще ползвам темата на колегата ако няма против.Да попитам нещо друго.. и аз имах същия проблем като него,прекъсваше сутрин в студеното като е палех.Като проверих свещите 1та беше изгоряла.Смених ги преди 1 месец с 4чисто нови шампионки,но проблема остана. Тогава се случи че беше топло времето и си палеше без проблем.
НО преди седмица като бяха големите студове взе да прекъсва пак, да пали на 2 или 3 цилиндъра и тресе.Пуши сиво и мирише на сурова нафта.Това са си типични белези на изгоряла свещ.Днес реших да провера да не би да е изгоряла пак някоя свещ,но не беше,всички са си здрави.Колата сега зимата се пали винаги с дръпнат авансатор.
Казаха ми,че може някоя свещ да подгрява по бавно и затова да се получава това прекъсване.А всички свещи са купени от един магазин от една кутийка са изкарани.
От какво може да е проблема?

мотора е 1.9тд ААЗ


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: проблем с паленето

Мнениеот buller » Чет 04 фев 2010 20:00


Как провери дали свещите са изправни?
Сваля ли ги поотделно?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vanesto и 67 госта