


проблем с паленето
- ventinio
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
проблем с паленето
здавейте колеги проблема е следния когано е студен двигателя а той е ААЗ подгрявам въртя пали от раз но двигателя се тресе заоколо една минута и слет това заработва нормално двигателя е от ремонт помогнете не ми се дават пак сумата и пари на разни майстори
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: проблем с паленето
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=974
Виж тази тема,но най-вероятно е неработещи подгревни свещи!
Виж тази тема,но най-вероятно е неработещи подгревни свещи!
- ventinio
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
Re: проблем с паленето
до колегата фен да колега това е при дръпнат авансьор
Re: проблем с паленето
При мен претриса без дръпнат авансьор (1Y мотора), държи много ниски обороти при студено време. От известно време видях мнения, че трябва да се регулира аванса на помпата (въпреки, че много хора казват, че това е нормално поведение и когато е студено трябва да се дърпа авансьора). Не ми е останало време просто да ходя да го погледнат.
Казваш, че двигателя излиза от ремонт, случайно да не са пипали и помпата?
Казваш, че двигателя излиза от ремонт, случайно да не са пипали и помпата?
- ventinio
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
Re: проблем с паленето
не колега помпата не сам я пипал само ремонт на главата сегменти и шпонката на коляновия вал
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с паленето
Fen написа:....(въпреки, че много хора казват, че това е нормално поведение и когато е студено трябва да се дърпа авансьора).....
Това е нормално поведение на дизелова кола че и на бензиновите.
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с паленето
аз карам вече четвърта зима ААЗ и никога не съм дарпал авансатор по простата причина че ми е счупена ръчката и при мен притриса но само в началото но с малко подаване на газ около 1000 оборота се оправя.
Re: проблем с паленето
fox_vt написа:...
Това е нормално поведение на дизелова кола че и на бензиновите.
Възможно е колега, но тоя дизел го карам вече 5 години и преди не е било така (може би тая зима като паднаха температурите взе да става така, преди ми се е налагало да дръпна понякога, но за момент и пак зависи от температурата). Колегата passatfan2780 потвърждава, че това не е нормално. При мен като подам газ на 800 - 1000 об. е ок, но в момента който пусна педала и пак почва да тресе. Може би трябва около минута (зависи от времето отвън разбира се), за да не е нужно от авансьор и да се стабилизира.
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с паленето
ами все пак 5 год го караш може вече да се е поизносил или да е разменил нещо центровка,предполагам знаеш че изместване дори с милиметър дава отражение варху мотора
- ventinio
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
Re: проблем с паленето
колеги проблема е решен оказа се че едната свещ е изгоряла сега пали от раз модераторите могат да заключат темата ако искат
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето
Ще ползвам темата на колегата ако няма против.Да попитам нещо друго.. и аз имах същия проблем като него,прекъсваше сутрин в студеното като е палех.Като проверих свещите 1та беше изгоряла.Смених ги преди 1 месец с 4чисто нови шампионки,но проблема остана. Тогава се случи че беше топло времето и си палеше без проблем.
НО преди седмица като бяха големите студове взе да прекъсва пак, да пали на 2 или 3 цилиндъра и тресе.Пуши сиво и мирише на сурова нафта.Това са си типични белези на изгоряла свещ.Днес реших да провера да не би да е изгоряла пак някоя свещ,но не беше,всички са си здрави.Колата сега зимата се пали винаги с дръпнат авансатор.
Казаха ми,че може някоя свещ да подгрява по бавно и затова да се получава това прекъсване.А всички свещи са купени от един магазин от една кутийка са изкарани.
От какво може да е проблема?
мотора е 1.9тд ААЗ
НО преди седмица като бяха големите студове взе да прекъсва пак, да пали на 2 или 3 цилиндъра и тресе.Пуши сиво и мирише на сурова нафта.Това са си типични белези на изгоряла свещ.Днес реших да провера да не би да е изгоряла пак някоя свещ,но не беше,всички са си здрави.Колата сега зимата се пали винаги с дръпнат авансатор.
Казаха ми,че може някоя свещ да подгрява по бавно и затова да се получава това прекъсване.А всички свещи са купени от един магазин от една кутийка са изкарани.
От какво може да е проблема?
мотора е 1.9тд ААЗ
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
Как провери дали свещите са изправни?
Сваля ли ги поотделно?
Сваля ли ги поотделно?